eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Ai, dat is inderdaad best lang. Bij ons verschilt het van 3 kwartier tot anderhalf uur. Ze drinkt nu langer achter elkaar. Ik geef op dit moment nog maar 1 borst. Mocht ze nu een aantal dagen achter elkaar langer dan 15 minuten drinken en na het verschonen nog trek hebben, dan ga ik de andere borst ook proberen. Ik loop met nog wat stuwing in de borst die niet aan de beurt is geweest, maar dat is niet erg, dat wordt al minder. Op dit moment drinkt ze om de 4 uur. Nu is het weer bijna zo ver, ze wordt als het goed is uit zichzelf wakker. Dan ga ik aanleggen, ze verslikt zich dan door het grote aanbod (sorry Jules), boertje en lekker doordrinken. Dan verschonen en vanmiddag ging ze daarna lekker slapen.

Heb je een dubbele kolf? Dat scheelt je echt uren, ik kolfde dan allebei 10 minuten en klaar was Klara. Ik had eerst een enkele, maar de lactatiekundige heeft meteen een extra setje aangesloten, ideaal.

Als hij smakgeluiden maakt, heeft hij dan niet genoeg aan je vinger? MIsschien heeft hij nog zuigbehoefte?

Wat heeft de lactatiekundige gezegd? En wat suf van je kraamzorg, moet je het met iemand anders proberen. Ik heb ook extra uren voor borstvoeding gekregen, overigens. Erg prettig. En niet vergeten: jouw stress voelt je ukje ook, he? Ik ging altijd goed doorademen als ze moest drinken en probeerde zo ontspannen mogelijk te zijn.

Ik vind het balen voor je en zou het echt niet raar vinden als je over zou stappen op de fles.
Alle reacties Link kopieren
Hee Soep, voel je niet lullig dat het bij jou zo goed gaat, hoor! Dat is alleen maar heel erg fijn. Ik weet nu wat het is als het niet goed gaat en dat is niet relaxt.

Fijn dat het bij jou zo snel gaat. Het is dus wel een beetje raar; 2,5 uur bv geven en dan nog honger.... En met die vinger hebben we ook geprobeerd. Hij wil hem heel graag, maar wil hem pas weer afstaan als er iets in zijn maagje zit... en dat is er niet meer...

Ik heb nu trouwens flesvoeding gegeven. Dat gaan we vanacht ook doen. Ik hoop zo dat hij gaat "doorslapen" (en dan bedoel ik; gewoon om de drie of vier uur melden)! Ik merk dat ik een beetje angst begin te krijgen voor de nacht.

En wat betreft de kraamhulp. Echt te gek dat we nog wat bij krijgen (ik had inderdaad ook die vier uur extra ivm borstvoeding). Vind het alleen echt raar dat dat iemand anders moet zijn. Onze kraam wilde graag blijven, maar ze mocht niet! Dus nu moeten we morgen de nieuwe kraamhulp gaan bijpraten. Gelukkig hebben we 10 uur extra gekregen, want het is echt een heel verhaal.

Maar goed, wie weet krijgen we morgen ook een goeie/leuke.

Ik heb trouwens geen dubbele kolf. Deze is ook niet van mij, heb ik van iemand geleend.

Nou, ga lekker genieten van het feit dat het bij jullie zo lekker loopt. Denk je dat je binnenkort zonder tepelhoed gaat?
Meld, mijn voorweeën vonden het niet leuk om genegeerd te worden en hebben dus besloten door te zetten. Ongeveer een half uurtje geleden zijn mijn vliezen gebroken en moeten we er dus wel voor gaan. Ga zo op een beetje christelijker tijdstip de VK maar eens bellen. Denk niet dat ik me hier veel zal melden vandaag.

Iedereen: thanks voor alle succeswensen. Zo te voelen ga ik ze nog heel hard nodig hebben.

Liefs Es
Hee Es, het gaat gebeuren! Fijn dat je al weeen hebt nu je vliezen zijn gebroken! Succes en zet m op meid, je kunt het.

Liefs Jules
Woehoehoeoeoeoe Es, zet hem op!!!!!! Kan je helaas geen tips geven voor wat betreft weeenopvangen, maarreh..zit je nou bij die VK-praktijk B....t? Ben niet nieuwsgierig, hoor. Spannend man, binnen nu en x-uur een baby voor Es!!!!

Luum. speciaal voor jou: AANDACHT, hihihi. Ik vind het rot als je vergeten wordt, hoor. Moet wel zeggen dat we net met iets teveel meiden zijn om niemand te vergeten. Elke keer als ik denk dat ik op iedereen heb gereageerd ga ik de lijst bij langs en dan blijk ik toch iemand te hebben vergeten. Maar ik DENK wel aan iedereen, hoor!!!

Even ego (ook dat nog): borstvoeding, een 'normale' voeding, voor zover je daarvan kunt spreken bij een pasgeborene van 2 weekjes duur een uur. Psesje drinkt dan 2x2 borsten. Dus eerst rechts, dan in slaap sukkelen, wakker worden, smakken, nog een keer rechts, in slaap sukkelen, Links en dan hetzelfde ritueel nog een keer links. Vervolgens kan ze wel vier uur of nog langer slapen. Dit is het meest gunstige trouwens. De keer erna begin ik dan met links.

Maarrrr. soms wil ze maar 2x1 borst en komt ze na een half uurtje weer. Ik weet dan ook niet of ik die keer dan als een lange voeding moet zien of als een nieuwe voeding. Ach, ik heb de tijd ervoor, ik vind het niet erg om heel lang met haar aan mijn borst te zitten. Ik had in het begin last van tepelkloofjes (beginnend). Ik heb dit toen telkens goed ingesmeerd met mijn eigen melk en af en toe met Bepanthen + 24 uur lang alleen maar kolven in plaats van aanleggen. Toen was het over. Vervolgens heel goed opletten of ze wel goed is aangelegd. Zo niet, direct weer van de borst afhalen en opnieuw. Vooral niet laten sabbelen. Ik heb nu nergens meer last van.

De grootste reden waarom het bij mij wel lukt trouwens komt door ons meisje zelf. Ze kan zo goed happen en drinken al vanaf de eerste keer dat ik haar aan de borst had. Als dat niet zo was geweest, weet ik niet hoe ik nu in het hele borstvoedingsverhaal had gestaan. Het lijkt me namelijk zo frustrerend als je ziet dat je kind honger heeft, maar op de een of andere manier lukt het niet goed om te drinken.

Maar Jules, je doet hartstikke goed je best, joh, al helemaal na zo'n zware bevalling, petje af, hoor! Wat ik al mailde, uiteindelijk ben jij de moeder en neem jij hoe dan ook de beste beslissing voor je kind, welke dat ook is, omdat je het beste WIL voor je kind.

Voor de verse moeders: hoe gaat het met de verzorging. Hoe vaak doen jullie kindje in bad, wat gebruiken jullie voor verzorgingsspul etc.? Hebben jullie ook al zoveel cadeautjes gekregen? Leuk,he?

Wij zijn sinds woensdagavond de echte kraamvisite aan het ontvangen. Heel laat dus, maar eerder waren we er nog niet aan toe en hebben alleen onze vaders, moeders, broers, zus en kindjes ons Psesje gezien (wel meerdere keren trouwens). En nu vind ik het dus ook superleuk. Ben zo trots om haar te laten zien aan vrienden. Maar dat cocoonen hebben wij echt nodig gehad. Toch is het snel te druk, ben gisteren vanwege drukte kraamvisite al om 8 uur op bed gegaan. Daarnaast slik nog steeds paracetamol om de 4 uur en die heb ik ook echt nodig. Tsja, het is toch bijkomen van zo'n operatie, hoe gelukkig ik me ook voel. En wat ik al eerder schreef: die borstvoeding kost zoveel energie van mijn lichaam die mijn lichaam dan weer niet kan aanwenden voor het herstel van de KS. De kilo's vliegen er hier dan ook af...dat vind ik niet erg, hihi.

Zo weer genoeg geschreven over mezelf. Ik plaats mezelf lekker op de tribune, in ieder geval voor Es en hoop ook nog steeds stiekem op goed nieuws van Bri!!!

Zoen voor vandaag, tot later
Hier kom ik nog op terug
Nog even snel:

las in een boek dat bij 10% van de bevallingen de bevalling begint met het breken van de vliezen. Maar tot nu toe is het bij ons clubje nog altijd begonnen met het breken van de vliezen, toch? Behalve nu bij Es, omdat zij al weeen had misschien?

Hebben jullie trouwens nog iets gemerkt van de SUPERRRRRSTORRRRM? Wij niet, maar ja, wij wonen midden in de stad.
Hier kom ik nog op terug
KQ: nee zit bij andere praktijk. Begint met een W en eindigt op een E en zit tegenover de Oosterkade. Hebben net gebeld en moeten weeën gaan timen. Lief heeft zijn werk maar ff gebeld dat hij er niet gaat zijn vandaag. Nooit geweten dat je vijf minuten kunt doen over het typen van vier regels trouwens...
Ego update: VK is geweest en heb nu 5/6 cm ontlsuiting. Beetje bizar want kan dus tussen de weeën door nog beetje forummen.... (Goed het gaat trager maar toch..)
woeeeee. es spannend!!!! jij gaat je kindje nu oo snel zien! zet , op met de weeen en de rest van de bevalling!! super dat je lief bij je is, laat hem maar goed voor je zorgen!

KQ; het waait hier ( strak aan de kust) echt enorm.. vannacht alle ramen dicht gehad want het floot echt door het huis heen.. zelfs door alleen de ventilatieroosters joelde het nog. De hond vond het niets en heeft een slecht nachtje gehad, ik was veel wakker dus hoorde hem steeds zachtjes mee joelen met de wind...:)

luum; zal van het weekend even een foto maken van de hond in de draagzak als ik er aan denk. Ik zal zo wel even proberen er een van hem op de gmail te zetten in een romper; dat had ie aan na de castratie omdat zo'n kap veel te groot is voor hem en hij niet aan zijn wond mocht likken, ook erg grappig om te zien

trouwens, nu es echt begonnen is ben jij de volgende in rij he... nog niets aan signalen te merken?

Ik heb gisteravond weer een paar uur wat buikkrampen gehad.. kijken wat die oefeningen straks aan hulp bieden als het echt zover is..

Jou kilo's vliegen er dus af KQ? hoe is dat bij de andere mama's? gaat het snel, gewoon na de bevalling al echt 5 kwijt aan baby en placenta en vruchtwater enzo?

tot later vandaag weer , ik ga even thee zetten en die foto zoeken voor op de mail.

liefs vanuit een zeer stormachtig kustdorpje.
Hoi Ladies,

Oooooh ES! Denk aan je meid! Laat je manlief even melden als de kleine er is? Zooooo spannend hier!

Bri; Schat, hoest met jou? Heeft 't doorgezet of is toch innesteling geweest?

Voor alle mammie's: heerlijk om jullie babypraat te lezen. Leerzaam vooral ook!

Moet snel weer aan de slag want is druk op 't werk. Van 't weekend hoop ik weer wat uitgebreider te kunnen reageren. Ennuh, natuurlijk check ik vanmiddag nog wel een paar keer of er nieuws is van Es!

Dikke kus,

Parel
KQ, bedankt voor je goeie uitleg hoe het bij jou meisje gaat met de BV. Ik heb besloten het nog even te proberen totdat de kraamhulp weg is (morgen dus) en ik moet zeggen... durf het bijna niet hardop te doen.... klop het direct af op onbeschilderd hout... hij drinkt en ik heb weer MELK!!!!!!!!!! Deze koe mag weer van stal en ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik op een koe lijk .

Ergens heb ik dus nog hoop dat het misschien wel goed gaat komen.

He, en elk nadeel heb se voordeel: kilo's die er afvliegen! Joehoe! Ik heb me nog niet gewogen. Ga ik morgen eens doen.

Es, jij zit gewoon te typen met 6/7 cm ontsluiting!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW... jij bent echt een beval-kanjer! Mocht je dit nog lezen: heel veel succes en over niet al te lange tijd heb jij gewoon je zoon in handen! Wordt al blij van de gedachte.

Oh Mimmie, bij jou lijkt het ook wel op gang te komen! Zet m op!

Ik ben benieuwd naar de foto's van je hond.

Bri, hoe is het met jou?
Whooooo, Es, 5/6 cm!

Zet 'm op!!!!!!

Denk aan je!
Kom even snel kijken op de tribune hoe het met onze bevallende of testende dames is!

Blond, bedankt voor je kaartje!

De geboortekaartjes van onze kleine gaan over een klein uurtje op de post.

Mocht je de kaart niet hebben ontvangen en wil je hem wel graag, meld het me gerust! Stuur ik er nog een op.

Doei, liefs Jules.
Es, 'k zit ook op de tibune. Forummen met zoveel ontsluiting. Petje af! Hopelijk heb je al een mooi kereltje in je armen.

Bri, hoe is het?
Hoi!

Es: Oh My God!! 5 cm ontsluiting en je kunt nog typen?! Petje af hoor! Tegen die tijd kon ik alleen maar over mijn bed rollen hihi! Wens je heeeeel erg veel succes en sterkte! Zet hem op!!

Jules: Allereerst, wat een ontzettend leuk ventje heb je gekregen! Mag je trots op zijn!

Ik vind het heel sneu om te lezen hoe het jullie vergaan is, de laatste tijd. En voel je aub niet schuldig dat het met de bv niet zo goed lukt, kun je toch niks aan doen? En zoals het al vaker ter sprake is gekomen, FV is ook heel goed! Ik ben er ook 1.80m mee geworden, en ben nooit ziek!

Wel fijn dat je extra uren kraamzorg hebt gekregen, jammer dat het een ander meisje is. Maar iemand anders heeft waarschijnlijk ook weer andere fijne tips en trucs waar je van kan leren...

Kan me voorstellen dat je tegen de nachten opziet, heel veel sterkte! Hoop dat het wat beter gaat nu hij dan FV krijgt. Geef je hem nu alleen de fles, of een combi van BV en FV?

De BV gaat hier best snel, binnen 10 minuten is ze meestal wel klaar. Dan een pauze en dan even nog als toetje de andere borst.

Hoe gaat het met de hechtingen? Sunil al geprobeerd? Verzacht meteen!

KQ: Verlate nesteldrang dus! Niet zo handig met die KS, doe je voorzichtig?

Dus je kilo's vliegen eraf! Dat is fijn! Bij mij lijkt het stil te staan, was binnen 2 weken 10 kilo kwijt maar het lijkt nu wat stil te staan. Moet er nog 5 afhebben, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van minder snoepen. Tja, wat wil je, de hele dag thuis...nul beweging en de kast vol met allerlei lekkers. Funest!

Bri: Hoe is het met jou? Last van wateroverlast? Hier niks gemerkt van de storm!

Maar de meest brandende vraag natuurlijk: Zijn de rode duivels weggebleven? NOD was 2 dagen geleden toch?

Jusa: Nogmaals erg jammer dat het de 1e keer niet gelukt is, en heel veel succes voor de 2e keer. Hoop dat je je weekendje weg er niet voor hoeft op te geven, en zo wel, dan is het voor een heel mooi doel... Succes!

Lumiere: En, staat je zkh tas al klaar? Of werd het toch de bioscoop? Moet eerlijk zeggen dat ik ook heel laat was met mn tas inpakken, heeft er weken half ingepakt klaar gestaan.

Mimmie: ga zo ook even kijken op die draagzak site. Wil er namelijk graag eentje hebben, lijkt me heel handig. Vind het gesleep met die maxicosi ook zo'n gedoe steeds. Is natuurlijk ook een kwestie van wennen.

Hoe is het met de krampen? Zetten ze al een beetje door? Je ziet aan Es wat dat voorwerk doet, nu al bijna 6 cm ontsluiting en ze kan nog typen!! Dat voorwerk is dus ook niet verkeerd!

Soep: Joh, ze kwam echt met het handje aan haar hoofd naar buiten?! Niet zo eehl gek dus, dat ruptuurtje van jou! Brrrr! Hoe is het daarmee? Nog veel last van?

Vandaag hadden we de babydag van de zwangerschapscursus. Ik had de andere baby al gezien, was dat andere meisje in de stad al tegengekomen met haar zoontje, en wij waren de enige deelneemsters...

Maar jee, wat een verschil zeg, haar zoontje was echt een reus vergleken met Kalissa! Schelen 3 weken, maar lijkt eerder 3 maanden. Hebben leuke foto's gemaakt!

Verder weinig nieuws eigenlijk, alles gaat zn gangetje. Geen nieuws is goed nieuws toch?

Fijn weekend allemaal!
Zo, ik zit ook op de tribune, spannend, hoor. Es, veel succes, als je dit nog leest!

Blond: het gaat steeds beter met de hechtigen, had vandaag wat meer last, dus ben echt met de billen bloot in bed gaan liggen. Dat lukt niet tijdens het rustuurtje, ukkepuk besloot dat ze onrustig was en wilde drinken. Geeft niets, maar ik ben blij dat we geen visite hadden. Fijn dat bij jou alles zo goed gaat, zeg! Het went best, he, zo'n kleintje.

Bri: ben benieuwd hoe het met je gaat!

Ik zal ons geboortekaartje even op gmail zetten, voor die meiden die er geen hebben gekregen. Ook hier: meld het maar als je een echte wilt.

Haaa Jessel, daar was je weer even!

Jules: ik klop hartelijk met je mee, wat fijn dat je weer melk hebt!

Parel: tot in het weekend dan!

Mimmie: niet wegwaaien hoor! Wij hoorden het ook door de roosters en om het huis, maar het was te doen. Zelfs onweer gehoord. Best grappig, wat er 's nachts allemaal gebeurt. Over de kilo's: een week na de geboorte was ik bijna 10 kilo kwijt. Best lekker dus! Om op mijn oude gewicht te komen moeten er nog 7 af en zodra ik geen borstvoeding meer geef gaat er wat harder gewerkt worden om nog meer af te vallen. Om van BV af te vallen moet je wel wat langer BV geven, je vetreserves worden dan pas verbrand door je kind.

KQ: wij wonen ook in de stad, maar dan vlak bij de kust, we horen de wind goed, en zien de wolken jagen. Heb nu maar de gordijnen dicht gedaan...

Leuk he, kraamvisite! Wij hebben tot nu toe vooral kleertjes gekregen, maatje 62 en groter. Van mijn zus een kraampakket, echt gaaf, iedere dag een cadeautje! Van mijn moeder heeft ze de eerste sieraden gehad, een piepklein ringetje en een ketting met een nijntje hangertje. Ze krijgt ook nog een armbandje met haar naam.

Fijn dat je even jouw BV verhaal hebt opgeschreven, hier gaat het ongeveer gelijk op. Ze sukkelt ook in slaap en soms krijg ik haar niet meer wakker. Wij verschonen wel tussendoor, wordt ze ook wakker van. Aan een borst heeft ze nog genoeg, ik hoop dat dat nog wijzigt.

Hoe heb jij je gekolfde melk gegeven?

Kleine Soep gaat om de dag in bad, ik denk dat ik die frequentie nog wat verlaag als lief weer gaat werken. En dan lekker s avonds, ze wordt er apesuf van. We gebruiken nu eerst de monstertjes die we hebben gekregen, op dit moment Natusan. Heerlijk spul! We zijn billendoekjes aan het uitproberen, het een bevalt beter dan het andere.

Die kraamvisite slokt inderdaad energie op. Iedereen zei: je wilt je baby aan iedereen zien, maar zitten duidelijk grenzen aan, zeker met die hechtingen van mij!

Hier gaat het ook z'n gangetje, vannacht hebben we zomaar 5 uur kunnen slapen voordat ze zelf wakker werd, echt fijn! Ik heb in de woonkamer gevoed gisteren, dat bevalt ook erg goed. Later ga ik nog de kinderkamerstoel uitproberen, dan kan lief 's nachts doorslapen. Hij heeft nog een week vrij, dus nu heb ik zijn hulp nog. Vandaag heeft ze een beetje een gek dagje. Ze drinkt ongeveer 10 minuten, heeft dan na anderhalf weer honger, drinkt dan 5 minuten en gaat weer een aantal uur tukken. Grappig was dat ik tegen mijn lief had gezegd dat ik haar uiterlijk om half 2 wakker zou maken en dat madame om half 2 begon te brullen uit zichzelf!

Morgen en overmorgen relatief veel visite, ben benieuwd hoe dat gaat. Het zitten gaat steeds beter, maar moet ook echt mijn rust pakken. En ik vind het zo moeilijk om dingen die liggen niet te doen. Zoals de was ofzo. Toch wel doen maar, anders blijf ik zo gaar.

Ik ga even het geboortekaartje inscannen en op gmail zetten!
O, kreeg vandaag de brief van mijn werk wanneer ik weer moet gaan werken. Raar idee....
Meiden, MELD met zoonlief slapend in de kinderwagen. Vanmiddag om 5 minuten over 3 is onze kleine kanjer geboren. Ben moe en ga zo lekker proberen wat te slapen. Probeer morgen ff verslag te doen op de g-mail.

Luum: You're next!! Zet hem op meid, hoop dat jouw kleintje zich ook snel laat zien!

Liefs Es
Es, Gefeliciteerd! Je klinkt zo fris en fruitig. Alles goed gegaan. Zet je morgen ook foto's op de gmail want ik ben erg benieuwd!

Groetjes
Es, gefeliciteerd met je zoon!

Jij kan dus nog forummen tijdens en kort na de bevalling, dat is een goed teken!

Helaas lukt het mij 11 dagen na de bevalling nog niet om hier te schrijven.

Ik ben er te moe voor, hoewel ik al weer drie nachten beter slaap (gelukkig).

Mijn dreigende borstontsteking was gisteren voorbij, helaas vandaag op een andere plek weer een nieuwe dreigende borstontsteking. Weer verhoging, weer pijnlijk... Met mijn verdere herstel gaat het goed, dus ik kom echt snel wel weer uitgebreider.

Op gmail heb ik net een linkje gezet naar een webalbum met foto's van ons mannetje. Mannetje doet het fantastisch. Ik ben begonnen om mijn bevallingsverhaal te typen, maar dat kost dus nog even tijd.

Ik hoop snel weer bij te kunnen lezen en jullie de aandacht te geven die jullie verdienen!
Hey meiden,

meld me weer even hoor zo aan het eind van een veel te drukke week.

Es super joh gefeliciteerd!!! Zo snel allemaal, en nu alweer thuis? Kunnen we de naam van je zoontje op de gmail lezen of blijft het nog even geheim?

Vannacht zijn de duivels door gebroken hoor :-(( superbalen, voor zekerheid wel test gedaan om zeker te zijn dat het geen innestelbloeding was. En dat is zeker hoor, de test was ook gewoon weer negatief!! Heb vanochtend meteen de huisarts gebeld, maandagochtend mogen we al komen. Ben benieuwd wat hij ons gaat zeggen. Voor mijn gevoel ben ik dit keer minder teleurgesteld als vorige keer, of zou dat komen omdat ik momenteeel al zoveel andere dingen aan mijn hoofd heb? Heb al tegen lief gezegd dat ik dit weekend geen zielige films of andere tranen-trekkende-programmas wil zien!!

Ga van het weekend ff op alle andere meiden reageren, ben nu eerst 2 dagen aan het bijlezen geweest.

fijne avond

bri
Es gefeliciteerd! Lekker genieten van jullie wondertje!!! Ben benieuwd hoe de kleine heet! Lezen we binnenkort vast op de gmail!

Plieno; ff dikke knuffel voor jou!!!

Liefs,

Parel met een heel druk stuiterpareltje in haar buik (kleine vindt het leuk om op m'n blaas te jumpstylen.....)
Hey Bri,

Bijna tegelijk! Balen meid..... Hoop zo dat de dokter maandag slagvaardig is. Wel op aandringen hoor! Des te eerder je weet hoe of wat, des te beter!

Heel veel liefs van mij!
JAAAAAAAA, ESSSSS, gefeliciteerd. Wat ontzettend goed dat je gewoon zelf al een paar uur na de bevalling ons het bericht komt melden. Wauw!! Klinkt als een goede bevalling dus. We horen het hele verhaal nog wel.

Sh#t Bri, echt sh#t. En nu dus naar de huisarts. Dat is spannend. Hopelijk komt er natuurlijk niets negatiefs uit. Van de andere kant wil je wel weten waarom het niet lukt. Een dubbel gevoel, lijkt mij... En hoe staat je vriend daarin?

Later reageer ik weer op anderen:

hier wederom een moeizame nacht, waarin Psesje eigenlijk continu aan de borst wilde. En ik ben echt zooo moe, voornamelijk ook nog door de KS. Als ik P. aan de borst heb, voel ik gewoon dat ze de energie uit me zuigt. Ik heb het er allemaal voor over, maar ik vraag me wel af hoe lang ik dit vol kan houden. Pas tegen de ochtend (nu dus) valt ze in een diepe coma. Ik zit nu in de woonkamer en mijn vriend komt me zo aflossen om bij haar te zijn. Dan kan ik hopelijk echt gaan slapen. Zucht.
Hier kom ik nog op terug
Bri: en ik ga duimen dat er maandag iets positiefs besproken wordt bij de huisarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven