Bang in het donker!

10-08-2010 00:05 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
M'n huisgenoot is op vakantie, m'n honden zijn uit logeren en nou piept er ineens beneden een raam raar zoals het anders nooit piept.

Zal ik eens eerlijk toegeven? Ik ben opeens klaarwakker en ik vind er niets aan!!!

Voel me zo stom
I only get one shot at life - so I shoot to kill
wahahahahaha ik had dat ook laatst iedereen was op vakantie ( mn huisgenoen) 2 lange trappen en een grote hal met badkamer en keuken...ik vond het vreselijk! snachts me deur op slot gedraaid!
Ja, ik ben ook best vaak bang als ik ;s avonds of 's nachts naar de wc ga.

Is wel normaal denk ik hoor. Ik ga altijd denken aan enge dingen uit films die ik heb gezien. Tijdens het kijken ben ik altijd nog vrij stoer, maar op totaal andere momenten krijg ik daar dan last van.
hahah ja idd horrorfilms, ik heb maanden wakker gelegen van de exorsist toen ik jong was, af en toe denk ik er nog wel eens aan...moet ik niet te lang doen anders slaap ik niet blijf ik naar me kast kijken hahaha!
Gelukkig ik ben niet de enige idioot. Heb net de wc op slot gedaan toen ik moest plassen. In een leeg huis!!!
Hahaha, hou op hoor, ik heb ook een kast in mn kamer!
Ik ben ook altijd bang om 's nachts in een spiegel te kijken, brr!!!

Maar Spijker, niet zo slim van je om nu een topic te openen, waarschijnlijk word je door de reacties van iedereen alleen maar banger.
oh ja dat doe ik ook , ik had het vroeger zo erg dan ging ik douchen en dan was er niemand thuis en dan bleef ik maar naar dat slot staren, wachten totdat er beweging in kwam, en dan was ik zoo gefocused dat het net leek alsof hij bewoog en dan kreeg ik zowat een hartaanval!!!!

soms ging ik zelfs op de vloer liggen kijken naar de spleet onder de deur omdat ik ervan overtuigd was dat ik er schaduwen zag bewegen alsof er iemand voor de deur stond

hoe paranoide kan je zijn!ahahahhahaa
Ste, je hebt gelijk! Kast en spiegel waren me eerst nog niet opgevallen, nu wel...

Brrrrr!

Ook iemand anti-bangheids-tips?
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:14:

Gelukkig ik ben niet de enige idioot. Heb net de wc op slot gedaan toen ik moest plassen. In een leeg huis!!!

Dat is niet alleen niet nodig maar ook niet slim. Stel je voor dat je de deur niet meer open krijgt, wie gaat je dan redden?

Maar ik ben ook wel eens bang alleen in een donker huis. En sowieso altijd in het donker als het echt donker is en ik helemaal niets zie, dan krijg ik het benauwd.
lil star hou op zeg, je maakt t niet beter!!!!!
De lichten aandoen en dan even heel hard stampen en roepen: "fictieve stoere mannennaam, wil jij even beneden gaan kijken want ik hoor een raam klapperen!!!! " Daarna nog eens stampen voor de zekerheid.

Dit heb ik weleens gedaan dus je bent niet de enige
quote:Ste_ schreef op 10 augustus 2010 @ 00:17:

Ik ben ook altijd bang om 's nachts in een spiegel te kijken, brr!!!

Maar Spijker, niet zo slim van je om nu een topic te openen, waarschijnlijk word je door de reacties van iedereen alleen maar banger.

he gedver dan vervormd je gezicht helemaal, heb een keer een heel eng geicht getroken in de spiechel...is ook leuk herken je jezelf niet meer zo dom!

en nee hoor spijker je ziet dat er zoveel mensen zo stom zijn dr is alleen niks van waar, gewoon teveel fantasie haha!
Hahaha, biebje, echt???
Nee, ik heb geen tips, anders had ik ze al op mezelf toegepast!

Oh wacht, jawel, maar die is wel nogal raar!

Op een ander forum postte ik eens in een soortgelijk topic (door mij geopend zelfs!) en daar zei iemand: ga gewoon masturberen, door je geilheid is er dan geen plaats meer voor angst.

Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen
Spijker, dat herken ik!

Wat ook hul eng is, je eigen naam fluisteren in het donker, ha ha.

Nee, ik ben ook niet zo'n held.

Maar goed, hiermee help ik je totaal niet.

Anti-bangheid-tips.... Poeh... Proberen de boel te relativeren.

En een lamp aan laten ergens.
quote:biebje schreef op 10 augustus 2010 @ 00:20:

De lichten aandoen en dan even heel hard stampen en roepen: "fictieve stoere mannennaam, wil jij even beneden gaan kijken want ik hoor een raam klapperen!!!! " Daarna nog eens stampen voor de zekerheid.

Dit heb ik weleens gedaan dus je bent niet de enige
Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'
quote:Ste_ schreef op 10 augustus 2010 @ 00:22:

Nee, ik heb geen tips, anders had ik ze al op mezelf toegepast!

Oh wacht, jawel, maar die is wel nogal raar!

Op een ander forum postte ik eens in een soortgelijk topic (door mij geopend zelfs!) en daar zei iemand: ga gewoon masturberen, door je geilheid is er dan geen plaats meer voor angst.

Maarja, ik zie mezelf al vingerend door het huis lopen ja en dalijk voel je ineens een extra hand of iets anders
dat alles met het licht aan natuurlijk
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:25:

Misschien kan ik de tips combineren en een flink zoemende vibrator pakken, door het huis lopen masturberen onderwijl roepend 'oh ja stoere mannennaam, nog een keer, nog een keer, ja in het ritme van dat klapperende raam waar je zo nog naar moet kijken, oeh ja!'

Ja, dat zal moeten lukken!
Echt, en ik denk tot de dag van vandaag dat ik toen echt een inbreker weg heb gejaagd.

*En niet in mijn eentje voor lul heb staan stampen en roepen *

Dus..voor de zekerheid...?
quote:Ises schreef op 10 augustus 2010 @ 00:23:

Spijker, dat herken ik!

Wat ook hul eng is, je eigen naam fluisteren in het donker, ha ha.

Ha, wat grappig, ik deed dat ook weleens! Erg vreemd is dat ja.
Het raam is wel gestopt met de rare geluiden, misschien doordat het gestopt is met regenen. Of omdat ik alle potentiele verkrachters en inbrekers op de vlucht heb gejaagd met mn hysterische gelach vanuit de slaapkamer
quote:Spijker schreef op 10 augustus 2010 @ 00:25:

Zou ik doen, slotje dan maar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven