Malm nachtkastje ikea

10-08-2010 12:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halo,

Ik heb een vraag;

ik heb namelijk pas via marktplaats 2 nachtkastje gekocht van Malm. Echter lukt het me niet om de handleiding van de ikeasite te openen om te zien hoe ik die nachtkastjes aan me bed vast moet monteren en van de beugels die erbij zitten word ik niet veel wijzer. Is er iemand die weet je de nachtkastjes vast zet?
Zou ik de handleiding kunnen mailen? Wil het best wel proberen te openen en dan mailen naar je. Laat maar even weten.
Ik kan de handleiding ook niet openen, dus ik kan helaas niet helpen.
Je zou de telefonische klantenservice kunnen proberen. Daar heb ik zelf goede ervaringen mee.
http://www.gebruikershand ... handleiding-5-107886.html

Mij lukt het wel via bovenstaande link

EDIT: ...maar geen nachtkastjes. Sorry.
Als het een pdf bestand is kun je het openen door Adobe te installeren.
hoi,

bedankt voor jullie reacties.

die link die kiki_twee heeft gestuurd kan ik ook wel openen. helaas gaat dat over het bedframe en niet over de nachtkastjes :(

Ik heb adobe heb ik...en tot en met de g kan ik wel de bestanden openen van ikea..en daarna houdt het op. ik denk dat ze de rest nog niet hebben geplaatst ofzo.
Bel de klantenservice even, waarschijnlijk willen ze de gebruiksaanwijzing wel even mailen of sturen.
heb de klanten service gebeld... wachtrij 5 min.....not! 12 min dus....dure handleiding...

maar goed, vandaag of morgen krijg ik hem toe gemaild.

Bedankt voor jullie hulp
heb de klanten service gebeld... wachtrij 5 min.....not! 12 min dus....dure handleiding...

maar goed, vandaag of morgen krijg ik hem toe gemaild.

Bedankt voor jullie hulp
Beugeltje moet aan de onderkant vastgeschroefd worden: dus onderkant van rand van bed en onderkant van malmkastje (ik neem aan dat je dat nachtkastje met dezelfde 'achterplaat' bedoelt toch?)
Peas on earth!
Ik zie nu op de handleiding dat er platte plaatjes aan de achterkant van het nachtkastje naar het bed moeten worden gemonteerd. Maar die ik erbij heb gekregen zijn niet plat :S. Daarom vond ik het al zo onlogisch.

Ik heb zo een malmkastje met 1 lade en 1 plankje.....ik kan niet zo goed een voorstelling maken zoals jij het bedoeld...klopt het dat je dat dan wel met een metalen gebogen plaatje doet?
Ohw ik zie het al.....die ik heb zijn voor aan de zijkanten van het bed om de lade op te rusten....maar dan heb ik die andere plaatjes voor aan de achterkant om het nachtkastje aan het bed vast te maken er niet bij gekregen....dat is een beetje jammer.... zou je van dat soort plaatjes ook los bij een bouwmarkt kunnen kopen? vast wel toch?....ahhh daar verzin ik wel wat op...
Bij Ikea kun je bij de klantenservice ook losse onderdelen ophalen en als ze ze niet op voorraad hebben, worden ze gratis naar je huisadres gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven