Malm nachtkastje ikea
dinsdag 10 augustus 2010 om 12:57
Halo,
Ik heb een vraag;
ik heb namelijk pas via marktplaats 2 nachtkastje gekocht van Malm. Echter lukt het me niet om de handleiding van de ikeasite te openen om te zien hoe ik die nachtkastjes aan me bed vast moet monteren en van de beugels die erbij zitten word ik niet veel wijzer. Is er iemand die weet je de nachtkastjes vast zet?
Ik heb een vraag;
ik heb namelijk pas via marktplaats 2 nachtkastje gekocht van Malm. Echter lukt het me niet om de handleiding van de ikeasite te openen om te zien hoe ik die nachtkastjes aan me bed vast moet monteren en van de beugels die erbij zitten word ik niet veel wijzer. Is er iemand die weet je de nachtkastjes vast zet?
dinsdag 10 augustus 2010 om 13:15
http://www.gebruikershand ... handleiding-5-107886.html
Mij lukt het wel via bovenstaande link
EDIT: ...maar geen nachtkastjes. Sorry.
Mij lukt het wel via bovenstaande link
EDIT: ...maar geen nachtkastjes. Sorry.

dinsdag 10 augustus 2010 om 13:20
hoi,
bedankt voor jullie reacties.
die link die kiki_twee heeft gestuurd kan ik ook wel openen. helaas gaat dat over het bedframe en niet over de nachtkastjes
Ik heb adobe heb ik...en tot en met de g kan ik wel de bestanden openen van ikea..en daarna houdt het op. ik denk dat ze de rest nog niet hebben geplaatst ofzo.
bedankt voor jullie reacties.
die link die kiki_twee heeft gestuurd kan ik ook wel openen. helaas gaat dat over het bedframe en niet over de nachtkastjes

Ik heb adobe heb ik...en tot en met de g kan ik wel de bestanden openen van ikea..en daarna houdt het op. ik denk dat ze de rest nog niet hebben geplaatst ofzo.

dinsdag 10 augustus 2010 om 14:29
Ik zie nu op de handleiding dat er platte plaatjes aan de achterkant van het nachtkastje naar het bed moeten worden gemonteerd. Maar die ik erbij heb gekregen zijn niet plat :S. Daarom vond ik het al zo onlogisch.
Ik heb zo een malmkastje met 1 lade en 1 plankje.....ik kan niet zo goed een voorstelling maken zoals jij het bedoeld...klopt het dat je dat dan wel met een metalen gebogen plaatje doet?
Ik heb zo een malmkastje met 1 lade en 1 plankje.....ik kan niet zo goed een voorstelling maken zoals jij het bedoeld...klopt het dat je dat dan wel met een metalen gebogen plaatje doet?
dinsdag 10 augustus 2010 om 14:34
Ohw ik zie het al.....die ik heb zijn voor aan de zijkanten van het bed om de lade op te rusten....maar dan heb ik die andere plaatjes voor aan de achterkant om het nachtkastje aan het bed vast te maken er niet bij gekregen....dat is een beetje jammer.... zou je van dat soort plaatjes ook los bij een bouwmarkt kunnen kopen? vast wel toch?....ahhh daar verzin ik wel wat op...