Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
dinsdag 10 augustus 2010 om 22:33
de hele zomer pastelblauw op mn teennagels gehad, Colorama van Maybelline, na al die jaren nog steeds goed smeerbaar!
Wat vingernagels betreft ben ik nu fan van kleur 05 'sweet as candy' van Essence, pastelroze.
Jammer dat het zoveel laagjes kost om een 'naturelkleur' dekkend te krijgen.
Basecoat en topcoat ook van Essence, vind t prima spul.
Wat vingernagels betreft ben ik nu fan van kleur 05 'sweet as candy' van Essence, pastelroze.
Jammer dat het zoveel laagjes kost om een 'naturelkleur' dekkend te krijgen.
Basecoat en topcoat ook van Essence, vind t prima spul.

dinsdag 10 augustus 2010 om 22:41
quote:varuca schreef op 10 augustus 2010 @ 22:21:
Snoopy is dat ook in nl of bij een nl webshop te koop?Is wel bij een NL webshop verkrijgbaar, nl http://www.enchantra.eu/i ... t/seche-vite-topcoat.html
Maar ik bestel deze altijd op Ebay, voor 6 euro ofzo incl verzenden
Snoopy is dat ook in nl of bij een nl webshop te koop?Is wel bij een NL webshop verkrijgbaar, nl http://www.enchantra.eu/i ... t/seche-vite-topcoat.html
Maar ik bestel deze altijd op Ebay, voor 6 euro ofzo incl verzenden

dinsdag 10 augustus 2010 om 22:48
Heb nogal veel adresjes voor nagellak, dus hoop niet dat dit als spam wordt opgevat , maar weet je wat ook een goed merk is, en gewoon voor een leuk prijsje in NL te koop ? Diamond cosmetics, te koop bij www.boozyshop.nl
Ben daar zeer tevreden over !
En dit is een leuke site voor swatches van nagellak.
www.nailgal.com
Je kan de naam van een lakje invoeren bij de zoekfunctie
iemand vroeg ook het USA adresje, waar je 9 lakjes voor USD 18 dollar verzendkosten kan laten versturen.
www.transdesign.com
Wel bij bestellen even in de comments aangeven dat je Flat Rate box wil, en vragen om een aangepaste Paypal factuur.
Zo, genoeg gespammed haha !
Maar ja, ben nou eenmaal een nagellak addict
Ben daar zeer tevreden over !
En dit is een leuke site voor swatches van nagellak.
www.nailgal.com
Je kan de naam van een lakje invoeren bij de zoekfunctie
iemand vroeg ook het USA adresje, waar je 9 lakjes voor USD 18 dollar verzendkosten kan laten versturen.
www.transdesign.com
Wel bij bestellen even in de comments aangeven dat je Flat Rate box wil, en vragen om een aangepaste Paypal factuur.
Zo, genoeg gespammed haha !
Maar ja, ben nou eenmaal een nagellak addict
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:02
Leuk topic. Opi, China Glaze, Essie en de W.I.C. lakjes van Herome zijn allemaal fijn.
Ik hoor sommige mensen over Seche Vite topcoat. Tip: Bestel gelijk een flesje Seche Restore Thinner mee. Als de Seche Vite voor de helft op is, wordt hij stroperig. Met de thinner wordt hij weer dun en blijft hij zijn sneldrogende eigenschappen behouden.
Ik gebruik inderdaad ook een basecoat. nagellak blijft beter zitten en je nagels verkleuren niet. Gebruik momenteel de basecoat van Herome. Deze is fijn in gebruik.
Ik hoor sommige mensen over Seche Vite topcoat. Tip: Bestel gelijk een flesje Seche Restore Thinner mee. Als de Seche Vite voor de helft op is, wordt hij stroperig. Met de thinner wordt hij weer dun en blijft hij zijn sneldrogende eigenschappen behouden.
Ik gebruik inderdaad ook een basecoat. nagellak blijft beter zitten en je nagels verkleuren niet. Gebruik momenteel de basecoat van Herome. Deze is fijn in gebruik.
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:05
dinsdag 10 augustus 2010 om 23:10
quote:Zwup schreef op 10 augustus 2010 @ 23:05:
Ik woon in een hele grote stad joh
*voor de rest van Nederland is het buitenland, maar dat vertel ik er even niet bij*
Heb je ook nepnagels Zuigstengel?
Ben heel benieuwd naar de lichtblauwe. Die zit ook bij de bestelling.
Ga je trouwens lekker naar een zonnig oord?
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb elke keer het idee dat je hier vlak bij mij woont, vraag me niet waarom, dat gevoel heb ik....
Nepnagels????? Nepnagels???? Dat heet kunstnagels Ja, hele mooie altijd... de laatste tijd naturel ivm werk.
Ik heb de licht blauwe al bij mijn vriendin gezien....en hij is...
Jaaaaa een lekker zonnig oord het is er nu rond de 35 graden en dan die blauwe shrek op je bruine kluiven.......MOOOOOOOI!!!
Ik woon in een hele grote stad joh
*voor de rest van Nederland is het buitenland, maar dat vertel ik er even niet bij*
Heb je ook nepnagels Zuigstengel?
Ben heel benieuwd naar de lichtblauwe. Die zit ook bij de bestelling.
Ga je trouwens lekker naar een zonnig oord?
Ik weet niet wat dat is, maar ik heb elke keer het idee dat je hier vlak bij mij woont, vraag me niet waarom, dat gevoel heb ik....
Nepnagels????? Nepnagels???? Dat heet kunstnagels Ja, hele mooie altijd... de laatste tijd naturel ivm werk.
Ik heb de licht blauwe al bij mijn vriendin gezien....en hij is...
Jaaaaa een lekker zonnig oord het is er nu rond de 35 graden en dan die blauwe shrek op je bruine kluiven.......MOOOOOOOI!!!