supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Helaholalalala schreef op 11 augustus 2010 @ 16:00:

Jammer dat het niet al vrijdagmiddag is! Deze is perfect Ja ik merk het. Je verveelt je echt hé?
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 16:01:

de womiboto.....

O ja, voor 1 x!!!! Please???

Dit is té vermakelijk...

*beseft zich dat ze over 1 uur haar eetgasten krijgt.. damn...*
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:02:

[...]

Ja ik merk het. Je verveelt je echt hé?Nee, jij verveelt je echt dat je om dit soort dingen gaat janken. Of dit is het enige wat je meemaakt, dan zou ik ook janken, maar dan om iets anders.
Moloko doe even normaaaaal zeg, echt hoor, dit komt niet goed
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 15:56:

[...]

Goed dat je het nog even aankaart. Komt allen kijken en meeschrijven, anders is het zo zonde van al die moeite.. Nieuwe nickname, nieuw avator en alles. In wat voor realiteit leef je dan?Woehoe, er is iemand enorm verbitterd over een toetje van 98 cent wat ze NIET vergoedt kreeg door de c1000. Tja, tis natuurlijk ook een énorme uitgave....
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 16:04:

[...]

Nee, jij verveelt je echt dat je om dit soort dingen gaat janken. Of dit is het enige wat je meemaakt, dan zou ik ook janken, maar dan om iets anders.Nou, TO heeft voortdurend gedoe met aankopen, getuige het loepje. Dus ze maakt heus wel meer mee hoor.
To, je hebt wel vaak gedoe met geld enzo he
Oei, dan kom je uit je de bubbel van je eigen wereldje en is de rest van de wereld het niet met je eens. En ze geven je ook geen gelijk als je je kind inzet... Waaaaaat?
Echt, heel veel harder kan ik niet lachen! Whoehahahaha
Ghehehehe Delph, ik dacht precies hetzelfde

Zeuren om een fiets van marktplaats die je zelf met een gebrek gekocht hebt, zeiken om een toet die je zelf laat vallen, teringjantje zeg
TO get a life.
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 16:06:

Ghehehehe Delph, ik dacht precies hetzelfde

Zeuren om een fiets van marktplaats die je zelf met een gebrek gekocht hebt, zeiken om een toet die je zelf laat vallen, teringjantje zegVergeet het zeuren om gratis gekregen korting bij de bouwmarkt niet.
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 15:32:

[...]

Suffie!

Bij ons staat dat op een groot bord bij de ingang.

Leuk, die frituurpan, maar ik begrijp uit jouw postings dat ik moet wachten tot de kaasstengels, loempia's, bitterballen en krokketten op de bonus zijn?

Of ik haal ze bij de Lidl/Aldi.

Nu ik het systeem van Liv ken kan ik mijn frituurtroep ook daar vandaan halen, scheelt me vast klinkende euri's!
Hm, als ik bij je geschiedenis kijk zie ik een topic over kortingsbonnen van de praxis en een aankoop via marktplaats die je terug wilt brengen. Zit je echt zo krap, dat een toetje al heel veel geld is?

Dan kan ik namelijk wel begrijpen dat je erg baalt van wat er is gebeurd. Je wilt je dochter - ondanks dat je vreselijk krap bij kas zit - toch iets lekker laten uitzoeken, en dan valt het op de grond. Is dat hoe ik het moet zien? Dan kan ik er een beetje inkomen, maar dan is het nog niet terecht om er zo over te denken.

Of ben je gewoon echt serieus onmeunig aan het zeuren? En ben je echt een kniepert. Misschien kan je dan beter voortaan naar de aldi gaan, scheelt een hoop geld. Heb je vast twee toetjes voor dezelfde prijs.
Kun je spontaan bevallen van de slappe lach? Dan blijf ik nog even meelezen, ben 41 weken zwanger en kind komt maar niet... Maar sinds ik dit topic heb geopend heb ik pijn in mijn buik van het lachen!
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 16:02:

Moloko..... ik hoop dat jouw kind een leuke vader heeft, anders zie ik het somber in.Nou, leuk dat je dit even ter sprake brengt eigenlijk. Ze heeft een erg leuke vader. En jouw kinderen? O nee, wacht, jij was diegene van de crisisopvang en kind met ADD of niet? Hoe gaat het daar nu mee?
quote:kaatje_85 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:04:

[...]

Woehoe, er is iemand enorm verbitterd over een toetje van 98 cent wat ze NIET vergoedt kreeg door de c1000. Tja, tis natuurlijk ook een énorme uitgave....Ze moest eens weten dat die toetje deze week eigenlijk 2 cent goedkoper zijn, want in de aanbieding. Maar wij hebben dat lekker niet in het kassasysteem gezet om TO te pesten
QOUTE:Hier was om de hoek laatst een man die 30 eieren had gekocht en werkelijk terugkwam omdat de dooiers niet recht in het ei zaten.........(HOE VERZIN JE HET???)...nou om van het gezeur af te zijn heeft hij nieuwe eieren gekregen (was een buurtwinkel)...maar hoe ziek kun je zijn...

Hoe kun je nou zien dat de dooiers niet recht in hun eieren zitten???? Ik dacht dat die altijd gewoon ronddobberden????

FF on topic: als het toetje thuis was gevallen, zou het dan ook vergoed moeten worden? Of moet C1000 een streep om het pand trekken en daarbuiten wordt het niet meer vergoed?

m.a.w. als je het vergoed had gekregen was het mooi geweest, nu niet, helaas pindakaas. overigens grijp ik bij de Deka, Aldi, Nettorama, Plus en Albert Heijn ook vaak mis hoor. Vooral bij groente en brood.
Fleurtje, heb ik al gezegd hoe leuk ik het vind weer eens wat van je te lezen?

quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:07:

[...]

Nou, leuk dat je dit even ter sprake brengt eigenlijk. Ze heeft een erg leuke vader. En jouw kinderen? O nee, wacht, jij was diegene van de crisisopvang en kind met ADD of niet? Hoe gaat het daar nu mee?Ben jij in het echt ook zo treurig?
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 16:06:

[...]

Of ik haal ze bij de Lidl/Aldi.

Nu ik het systeem van Liv ken kan ik mijn frituurtroep ook daar vandaan halen, scheelt me vast klinkende euri's!Weet je wat, haal die troep gewoon helemaal niet in huis. Scheelt je helemaal euro's! (o ja, en overgewicht!)
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:09:

[...]

Weet je wat, haal die troep gewoon helemaal niet in huis. Scheelt je helemaal euro's! (o ja, en overgewicht!)Joh, wat een goed idee
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 16:09:

[...]

Weet je wat, haal die troep gewoon helemaal niet in huis. Scheelt je helemaal euro's! (o ja, en overgewicht!)Ach gos....
quote:fleurtje schreef op 11 augustus 2010 @ 16:04:

[...]

Nee, jij verveelt je echt dat je om dit soort dingen gaat janken. Of dit is het enige wat je meemaakt, dan zou ik ook janken, maar dan om iets anders.Ja, jij hebt andere dingen om om te janken .Daar kan ik inderdaad niet tegen op! Oke, jij wint!!
Jeetje, Moloko, ik kan me voorstellen dat je baalt van het gevallen toetje. Wat ben jij zuur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven