supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moloko, heb jij een narcistische stoornis? Jouw berichten... gaat verder dan humor en sarcasme, kan mijn vinger er niet opleggen, behalve dan dat het af en toe een beetje ziek overkomt. Jouw reacties hier zorgen ervoor dat de rillingen over mijn lijf lopen...
quote:Pien252 schreef op 11 augustus 2010 @ 19:14:

[...]

Oke. Ik irriteer me echter erg aan haar kwetsende opmerkingen, vandaar mijn reactie.Snap ik toch.. Ik irriteer me er ook aan hoor.. Het is zoooo kwetsend...
Tuurlijk...je dochter heeft het gedaan...

Dat bedoel ik...ligt atijd aan een ander...
quote:suuri schreef op 11 augustus 2010 @ 19:16:

moloko, heb jij een narcistische stoornis? Jouw berichten... gaat verder dan humor en sarcasme, kan mijn vinger er niet opleggen, behalve dan dat het af en toe een beetje ziek overkomt. Jouw reacties hier zorgen ervoor dat de rillingen over mijn lijf lopen...Zou maar zo kunnen. De dokters komen er maar niet uit. Ik zal je tip eens meenemen naar de eerstvolgende sessie, bedankt!
Dat jullie nog op dat mens reageren, joh.

Geen aandacht meer geven, pleurt ze wel op.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:biebje schreef op 11 augustus 2010 @ 19:16:

Tuurlijk...je dochter heeft het gedaan...

Dat bedoel ik...ligt atijd aan een ander...Echt ALTIJD! Zo laf vind ik dat...
Zeg Freakshow, zit je hier nu nog? Je circustent zit al vol met betalende klanten hoor, maak eens voort.
quote:shahla schreef op 11 augustus 2010 @ 19:17:

Geen aandacht meer geven, pleurt ze wel op.NEEE, blijf!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is zo leuk, en ik heb nog een klein half uurtje voor ik moet gaan..
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 19:18:

Zeg Freakshow, zit je hier nu nog? Je circustent zit al vol met betalende klanten hoor, maak eens voort.Nou, het is hier nog iets te leuk. Zeg ze maar dat ik zo kom!
Zitten je snorren al in de plooi? Dan kondig ik je vast aan
quote:shahla schreef op 11 augustus 2010 @ 19:17:

Geen aandacht meer geven, pleurt ze wel op.Het begint idd een beetje triest te worden zoals ze doet.. Ik stel voor dat we haar idd gaan negeren (en bij deze druk ik op de grote X rechts in mijn scherm)
Ik ben weg.

Ik moet nog even naar de C1000, heb ineens trek in een Mona toetje. Zo raar!
Ik lach me dood hier. Echt!
Niet laten vallen hoor Bieb, je krijgt geen nieuwe
Eleonora lijkt me een van de liefste en verstandigste vrouwen van het forum, met altijd hele goede reacties.

Snap niet hoe je juist haar kan beledigen.

Tenzij je het alleen doet om reacties te krijgen. Dat lukt dus.
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 19:19:

[...]

NEEE, blijf!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is zo leuk, en ik heb nog een klein half uurtje voor ik moet gaan..Ga je fietstas dan maar schoon maken. Je toetje ligt er nog in te lekken.
Ik vind het topic best grappig, maar mokko, jij bent echt ziek! Ik hoop maar dat alles wat je hier neerplempt een poging tot vermaak voor jezelf is, anders heb ik héél véél medelijden met je dochtertje, zoals jij over haar typt
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 19:20:

Zitten je snorren al in de plooi? Dan kondig ik je vast aanOke!
Voor een dooie heb je anders nog aardig wat babbels.
quote:Miepjemiep schreef op 11 augustus 2010 @ 19:21:

Ik vind het topic best grappig, maar mokko, jij bent echt ziek! Ik hoop maar dat alles wat je hier neerplempt een poging tot vermaak voor jezelf is, anders heb ik héél véél medelijden met je dochtertje, zoals jij over haar typt Hoeft niet hoor, ze is net stil, boven op haar kamertje..
quote:suuri schreef op 11 augustus 2010 @ 19:20:

[...]

Het begint idd een beetje triest te worden zoals ze doet.. Ik stel voor dat we haar idd gaan negeren (en bij deze druk ik op de grote X rechts in mijn scherm)T'is lastig te negeren dus ik klik het topic weg en foetsie.
quote:dangeensuus schreef op 11 augustus 2010 @ 19:21:

Voor een dooie heb je anders nog aardig wat babbels.Haha, ja, dat is ook een goeie. Je bent scherp hoor!!
quote:biebje schreef op 11 augustus 2010 @ 19:20:

Ik ben weg.

Ik moet nog even naar de C1000, heb ineens trek in een Mona toetje. Zo raar! Heerlijk! Ik kan het toetje van de maand dit keer echt aanraden!
quote:shahla schreef op 11 augustus 2010 @ 19:22:

[...]

T'is lastig te negeren dus ik klik het topic weg en foetsie.Nou kssst, weg hier, op mijn topic!
quote:moloko142 schreef op 11 augustus 2010 @ 19:22:

[...]

Haha, ja, dat is ook een goeie. Je bent scherp hoor!!Ja da weetik... maar eh, vanwaar deze act?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven