supermarkt-drama´s

11-08-2010 15:13 553 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Juliet86 schreef op 11 augustus 2010 @ 20:11:

Ik werk zelf bij de C1000,

en ik verbaas me toch dat sommige klanten zo gierig zijn joh niet normaal, wij ronden af , dus als het bedrag 1,23 is dan vragen wij 1,25 en heb weleens gehad dat mensen zeurden om die 2cent.

Ik vind dat geen zeuren. Ik vind dat op de kleintjes letten en in sommige gevallen volkomen logisch.

Wel verbaasd het me dat die mensen nog niet bedacht hebben dat je met pinnen altijd het juiste bedrag betaald.

als je wacht tot bedrag bekend is en daar vanaf laat hangen of je gaat pinnen of cash betaald ben je vast goed bezig volgens de vrekkenclub
quote:Hoe kun je nou zien dat de dooiers niet recht in hun eieren zitten???? Ik dacht dat die altijd gewoon ronddobberden????

Daar kun je de kippen op trainen. Als je een ei treft met een scheve dooier, dan heb je te maken met een luie kip.

Kunnen jullie niet even stoppen met posten? Ik ben pas op pagina 8 en wil voor half negen bijgelezen zijn.
Ik vind hier dingen van.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 20:09:

Bor, weer eens bellen?

Ik heb je nummer nog......

Jaaa ! Moeten we snel weer doen ! Ik dacht er vorige week nog an. ( Jaja dácht ja ) de kinderen hebben vakantie hier, dus ben erg druk geweest met genieten Maandag gaan ze naar school, dus kan ik heel de dag aan bellen doen .

Zij die geen leven heeft , groet U !

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh , en leo is dondersgeil aan de telefoon Suus.

Manohman ik drijf nu al weer weg.
quote:iris1969 schreef op 11 augustus 2010 @ 20:21:

[...]

Ik neem zeker de ene forummer een stuk serieuzer dan de andere, maar als iemand zo beledigend zou zijn zou ik me toch kwaad maken, hoe nietzeggend en dom die ander dan ook is.

Rode lap en stier enzo .

Och, als je weet dat iemand poep zit te praten dan scheelt dat een hoop hoor.

Ik word altijd driftig als iemand heel beleefd zit te zieken. Heel beleefd en dat het dan eigenlijk intens gemeen is.

Maar ik heb al lang geleden besloten me niet meer gek te laten maken forumwise. Nadat ik een keer een heel weekend non stop achter de computer had gezeten vanwege een rel heb ik daar kordaat een eind aan gemaakt.
quote:Brummetje schreef op 11 augustus 2010 @ 20:21:

Oh ja dat ken ik. Gaan zeuren om nog een gogo als het bedrag 19,90 is. Het is bij elke 10 euro, dus niet 2 bij nog geen 20 euro. Toen ik er nog werkte kregen ze ze van mij ook niet. Koop er nog iets bij, dan heb je 20 euro.

Beetje winkel doet natuurlijk niet moeilijk over een extra gogo (wasda?!?). Daar win je namelijk klanten mee.

Met deze houding jaag je klanten naar de concurrent, dat lijkt me bepaald niet snugger.
quote:borodini schreef op 11 augustus 2010 @ 20:24:

[...]

Jaaa ! Moeten we snel weer doen ! Ik dacht er vorige week nog an. ( Jaja dácht ja ) de kinderen hebben vakantie hier, dus ben erg druk geweest met genieten Maandag gaan ze naar school, dus kan ik heel de dag aan bellen doen .

Zij die geen leven heeft , groet U !

Dan bel ik je maandag!

Dan bel ik je maandag!

http://c1000winkel.hyves.nl/
Viva naar de knoppen.
quote:Brummetje schreef op 11 augustus 2010 @ 20:21:

Oh ja dat ken ik. Gaan zeuren om nog een gogo als het bedrag 19,90 is. Het is bij elke 10 euro, dus niet 2 bij nog geen 20 euro. Toen ik er nog werkte kregen ze ze van mij ook niet. Koop er nog iets bij, dan heb je 20 euro. ja idd maar bij 19,90 mogen wij het wel weggeven. Maar sommige mensen die zeuren zelfs als ze bijv voor 6 euro aan boodschappen hebben en vragen om een gogo en als ik dan zeg dat ik dat niet kan geven omdat ze niet voor 10 euro aan boodschappen hebben, dan doen ze heel verbaasd en zeggen nou het scheelt maar 4 euro. Wat maakt die ene gogo uit, en kun je mij misschien stiekem een paar extra geven. Was echt blij toen die gogo actie afgelopen was
Heb geen zin om terug te lezen.. is die laag-bij-de-vloerse-snol er nog?

Oke heb terug gelezen.. wat een snol.. ik dacht echt dat het iemand was die voor de grap liep te trollen
Lieve allemaal, jullie mogen gewoon doorgaan over winkels nu hoor, maar ik verander wel de titel even. Is niet helemaal fair ten opzichte van de C1000.
Mijn hemeltje, wat is er overal aan de hand. Het topic werd geopend en ik post nog serieus, na boodschappen, eten, andere rel en even hier kijken zie ik dat dit ook weer exit is. Oke.

Walgelijk die teksten van TO wat ik las. Wat een troll. Vakantie periode zeker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2010 @ 20:27:

[...]

Dan bel ik je maandag!

Yay !
Ok, ik ben bijgelezen (hijg). Jullie mogen weer.
Ik vind hier dingen van.
Is de TO al weer weg?

Ik vond haar hilarisch. Denk dat er sprake is van een chronisch gebrek aan aandacht. Zoiets. Of een narcist. Kan ook.
TO heeft zelfs een permaban, Mirlo.
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 augustus 2010 @ 20:23:

[...]

Daar kun je de kippen op trainen. Als je een ei treft met een scheve dooier, dan heb je te maken met een luie kip.

kijk, weer wat wijzer geworden...dus alle kippen aan de fitness!
Een permaban? Mén, zo erg heb ik 't nog nooit gemaakt.

Vanwege de beledigingen neem ik aan..
quote:Madelein schreef op 12 augustus 2010 @ 08:59:

[...]

kijk, weer wat wijzer geworden...dus alle kippen aan de fitness!

Ik zie dat zo voor me!
Ze is weg, die heks! Is ze op de brandstapel?

mén wat een engerd, die wil je niet in het donker tegenkomen.
Gek he, dat sommige mensen denken dat als ze op internet zitten dat ze dan zomaar alles denken te kunnen roepen. Zouden mensen IRL ook echt zo aso en egoïstisch zijn, haast niet voor te stellen.

Bij commentaren op krantensites kunnen mensen ook zo ongenuanceerd zijn pffff tenenkrommend soms.
Gewoon een vet asowijf
quote:mirlo schreef op 12 augustus 2010 @ 08:59:

Vanwege de beledigingen neem ik aan..

Dat kon ook niet door de beugel omdat het zeer kwetsend was.

Ik zeg: ik heb een tijd geleden een topic tegen iemand geopend vanwege diens uitspraken die ik provocerend vond.

Ik wist dat ik daarvoor een 24-uurs ban zou krijgen omdat dát niet door de beugel kon. Maar zelfs in dat geval zei ik alleen dat ik het niet eens was met iemands uitspraken.

Ik ga niet met persoonlijke beledigingen gooien.
Viva naar de knoppen.
Oh ja Moloko, als je hier nog leest, over de bal terugkaatsen gesproken:

Wie is hier nu `tougher´, zoals je het jezelf afvroeg?

Je bent een labiel en ongemanierd mens. En laat je dochter met rust.
Viva naar de knoppen.
Geweldig topic dit. Zo kom ik mijn tijd wel door!
Home is where your wifi connects automatically.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven