Einde Relatie

05-08-2010 17:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange relatie te hebben gehad in het verleden ( van 13 jaar en 2 kids aan over gehouden te hebben) ben ik daarna weer een relatie aangegaan.

Deze heeft 2,5 jaar "geduurd"...

Ik zeg dit tussen haakjes omdat hij nog bij me woont en ik eigenlijk wil dat ie snel een huisje heeft.

Nu ben ik niet zo iemand die koffers buiten zet en zegt zoek het maar uit dus heb ik het mede daarom zo lang volgehouden maar nu het echt zover is heb ik m tot september gegeven.

Nu ben ik een beetje mee aan het zoeken maar de chalets of woningen die er zijn vraagt nogal veel.

Borg extra huurgeld en inschrijving pff zo gaat dat natuurlijk niet lukken binnen een maand. Maar ik ben er wel klaar mee.

Hij heeft geen spaargeld niets en verdient plus minus 300 p.w dus als hij dat nou een beetje weg legt moet het toch goed komen HOOP IK.

Ik weet in ieder geval zeker als hij weg is, dan wil ik single voorlopig blijven want deze relatie waarvan ik d8 dat hij lief en aardig was en alles deed was ook allemaal schijn doet bedriegen... jammer is dat..

Ik vraag niet veel maar ik ben in vele mensen teleurgesteld en dat is zo jammer altijd.

Hebben jullie misschien nog enige tips?
Wat vervelend voor je dat de tweede relatie niet succesvol is.

Je ex-vriend is zelf verantwoordelijk voor het vinden van nieuwe woonruimte. Ik zou me daar niet druk over maken. Jullie hebben duidelijke afspraken gemaakt. In september moet hij iets anders hebben. Desnoods gaat hij tijdelijk bij zijn ouders inwonen.

Hopelijk kan je deze nare periode snel afsluiten. Succes met je herstel.
Ik heb mijn ex, met een uitkering, huursubsidie laten aanvragen. Hij heeft uiteindelijk een kamer betrokken in een eengezinswoning voor E 450 p/m incl GWL en internet. Gezamelijk gebruik van toilet, douche en keuken. Per maand opzegbaar.

Het is geen rozengeur maar ik vind, uit elkaar is uit elkaar. Als hij eerst maar iets heeft en dan kan hij van daaruit verder zoeken...
Laat hem als hij weinig geld heeft een kamer zoeken. Hij hoeft er niet meteen weer warmpjes bij te zitten. Zijn er makkelijk kamers te vinden in jullie buurt?

Of is het een optie heb bij zijn familie te laten logeren of zoiets? Eigenlijk is het niet jouw probleem namelijk, maar zijn probleem.
En er bestaat ook een verschil tussen willen zoeken en gaan zoeken... Wil hij wel echt? Ik bedoel, als je echt wilt, dan zijn er genoeg mogelijkheden.
Nou hij heeft er aan de ene kant wel zin in maar of het er van gaat komen, en nogmaals hij kan nergens terecht niet bij zijn ouders en vrienden heeft hij niet...door zijn doen en laten...

en idd het is mijn zorg niet maar hij heeft wel 2,5 jaar lang mijn huis die we samen zijn ingetrokken opgeknapt en mooi gemaakt hij stond er als ik hem nodig had.

En om hem nou als "oud vuil" buiten is ook zowat...

Ik wil gewoon dat het ook met hem goed komt en als hij dan een huisje heeft dus een dak boven zijn hoofd dan valt er een last van me af en kan ik met mijn kinders verder leven.. en owww wat heb ik daar zin in...

Ik w8 verdere reacties af...
Sterkte en succes met zoeken!
Waarom kan hij niet bij zijn ouders terecht?

Ik snap dat je hem goed wil "achterlaten". Maar daar moet hij zelf ook aan meewerken toch?
Kan hij er niet nog een baan bijnemen zodat hij meer geld verdiend?
quote:Tijdschriftengek schreef op 05 augustus 2010 @ 17:53:

en idd het is mijn zorg niet maar hij heeft wel 2,5 jaar lang mijn huis die we samen zijn ingetrokken opgeknapt en mooi gemaakt hij stond er als ik hem nodig had.

.Wat hebben jullie dat dan slecht geregeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zijn ouders die willen dat gewoon niet, en hij wilt zelf ook niet bij zijn ouders.

En blijfgewoonbianca? waarom hebben we dat slecht geregeld, ik wist toch ook niet dat het na 2,5 jaar af zou gelopen zijn?

Ik hoop op meer reacties
Hoezo zijn ouders en hij willen niet? Soms heb je gewoon even niet zoveel te willen......

Zoals ik al eerder zei, laat hem een kamer zoeken. Dan heeft hij iig woonruimte en kan hij van daaruit verder zoeken naar iets beters.
Ik heb de indruk dat je een uitermate lieve vrouw bent. Daar is niets mis mee. Vergeet alleen niet voor je eigen toekomst op te komen.

Maak duidelijk dat de afspraak een harde deadline is. Dat is ongetwijfeld in strijd met je gemoed.

Je kunt iemand niet nog langer een dak boven z'n hoofd verschaffen omdat het anders zielig is. Je zult zien dat als je het hard speelt er vanzelf een oplossing komt. Geloof je daadwerkelijk dat zijn ouders hun zoon bij het Leger des Heils laten overnachten?

Je denkt nu vooral aan zijn belangen, en daarmee doe je jezelf tekort. Je vergeet immers je eigenbelang en dat van je kinderen.

Kom op meid, je leven is geen rommelwinkeltje, waarin je allerlei kapotte spulletjes kan laten slingeren.

Verwijs je ex naar funda.nl/huur en ga verder me je eigen leven. Jullie zijn niet voor niets uit elkaar.
Omdat hij jou waarschijnlijk geld heeft bespaard met zijn geklus is het misschien redelijk dat jij hem een bepaald geldbedrag meegeeft zodat hij borg kan betalen. Dan ben jij van je schuldgevoel af en heeft hij een huis.

Maar het is een volwassen man, als jij er niet zou zijn zou hij zich ook moeten redden. Anders gaat hij toch tijdelijk in een duur huis zitten en van daaruit verder zoeken?

Pas op dat hij geen misbruik van je maakt, want ik wil wedden dat hij best door heeft dat hij nog wel een tijdje gratis bij je kan wonen...
Je geeft hem een maand de tijd?
Wat is jouw vraag precies? Wil je tips over hoe hij zo snel mogelijk iets anders kan vinden? Dus echt praktische tips, zoals al gezegd via funda of marktplaats of zelf een advertentie zetten. Of wil je tips over hoe jullie dit emotioneel moeten afsluiten?

Gaat het goed met de kinderen? Nu hij nog in huis woont en jij, kun jij het aan met hem onder 1 dak te wonen? En hoe gedraagt hij zich? Als er geen haast is heb je meer keus.
Hij heeft al aangegeven ook al vind ie geen huis hij er zeker uit gaat al moet ie in de auto wonen..

Nou ik ben benieuwd...

Enne funda.nl/huur ik ga het gelijk aan hem doorgeven thnx ;)
"Ik heb de indruk dat je een uitermate lieve vrouw bent. Daar is niets mis mee. Vergeet alleen niet voor je eigen toekomst op te komen.

Maak duidelijk dat de afspraak een harde deadline is. Dat is ongetwijfeld in strijd met je gemoed.

Je kunt iemand niet nog langer een dak boven z'n hoofd verschaffen omdat het anders zielig is. Je zult zien dat als je het hard speelt er vanzelf een oplossing komt. Geloof je daadwerkelijk dat zijn ouders hun zoon bij het Leger des Heils laten overnachten?

Je denkt nu vooral aan zijn belangen, en daarmee doe je jezelf tekort. Je vergeet immers je eigenbelang en dat van je kinderen.

Kom op meid, je leven is geen rommelwinkeltje, waarin je allerlei kapotte spulletjes kan laten slingeren.

Verwijs je ex naar funda.nl/huur en ga verder me je eigen leven. Jullie zijn niet voor niets uit elkaar."

Dank je wel voor je lieve woorden en ik doe zeker wat met deze reactie. En inderdaad mijn leven is geen rommelwinkeltje dank je wel... je woorden doen me goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven