Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Juud_ schreef op 12 augustus 2010 @ 22:07:

ja, veel sterren vannacht he! Leuk datze dat samen doen, gewoon in de tuin? Lekker warme choc!Ja, zou moeten lukken want zo goed als onbewolkt hier.
Star wat leuk! Ga je Ceetje daar voor uit bed halen? Wat cool met lekkere warme choco!

Ja gaat goed Juud. Ben nu 5 kilo kwijt ( in 4 weken) dus ik ben nu al tevreden
Waar staat dat topic? Ik zie alleen die van vandaag.

10 sept. is al bijna, leuk een nieuwe uitdaging! Hoelang duurt de opleiding?
Ceetje slaapt nu, maak haar wakker. Hier is het helemaal helder, even op buienradar kijken of het zo blijft.
Opleiding op vrijdag overdag ja. 16 vrijdagen, en aantal woensdagmiddagen. (en 2 keer met overnachting in hotel, whoehoe...) Vrijdagen dat er geen opleiding is, is er ruimte voor de opdrachten etc. Thuis dan nog literatuur lezen en verwerken. schijnt pittig te zijn dus ben benieuwd!

Duurt 2 jaar, maar na eerste jaar wederzijdse evaluatie om te kijken of ik met tweede jaar verder ga.
je hebt je aangemaild op hun site toch? Wat kost dat per maand?
Andere topic is off line gehaald Juud.
Wel prettig dat het overdag is Bridge!
Erg fijn ja! Scheelt een hoop qua tijd!
Morgen voor Sjimmie weer naar de dietist, ik heb hem vandaag weer een beetje geprovoceerd en daar regaeerde hij al een stuk beter op dan de laatste keer .
Ja kan je gewoon 's avonds zelf je mormels nog naar bed brengen
quote:Juud_ schreef op 12 augustus 2010 @ 22:11:

Morgen voor Sjimmie weer naar de dietist, ik heb hem vandaag weer een beetje geprovoceerd en daar regaeerde hij al een stuk beter op dan de laatste keer .Gelukkig!
Ooh een hotelovernachting, heerlijk! Rustige nacht, redelijk uitslapen, ontbijtje, mmm.
Mwa, ik denk dat ze om 08.30 weer in de cursusruimte moet zitten dan
quote:Star schreef op 12 augustus 2010 @ 22:11:

Ja kan je gewoon 's avonds zelf je mormels nog naar bed brengen Haha inderdaad. Dat lukt op maandag al niet vanwege naailes en dinsdags ga ik straks sporten, dus ben ik al 2 avonden achter elkaar weg Maar goed. Gelukkig blijven er nog 5 over. En sporten gaat later naar woensdag hopelijk dus ach...
Ja inderdaad. En moet zeggen dat ik niet zo'n enorme held ben in alleen slapen...
ja maar hier zijn ze voor zessen wakker en dan kun je heerlijk tot 8.00 uur blijven liggen, snel douchen, breakfasten en weer in de schoolbanken. Lijkt me heerlijk, denk dat ik ook maar directeur word, hahha.
quote:Juud_ schreef op 12 augustus 2010 @ 22:09:

je hebt je aangemaild op hun site toch? Wat kost dat per maand?Ja op hun site. 59.95 voor 3 maanden. En elke volgende maand is het 14.95.

Het is echt belachelijk veel geld, voor wat je er voor krijgt, maar goed als mij dat helpt bij het afvallen ( en ik denk echt dat deze keer het echt gaat lukken!!!) dan heb ik dat er voor over!
quote:bridges6 schreef op 12 augustus 2010 @ 22:14:

Ja inderdaad. En moet zeggen dat ik niet zo'n enorme held ben in alleen slapen... Ik ook niet. Thuis niet iig, hotel voelt toch veiliger (raar wel )
geen leuke mannelijke collega waar je lekker tegen aan kunt kruipen?
Spannend Bridges. En 10 sept beginnen is echt een hele goede datum Dan is Robin jarig.

Haha.. nee hoor, echt goed dat je dat gaat doen hoor! Fijn dat je er zoveel zin in hebt!
Thuis niet, hotel wel, meestal hoor je het andersom. Ik ben ook niet zo van de hotels, het idee dat iedereen zo aan mijn deur kan staan luisteren als ik slaap... Oh sorry Bridge, jij moet nog!

Wat krijg je dan voor dat geld Naat? Hoe is de begeleiding dan?
:puke: Nee geloof het niet. Kan niet op tegen mijn eigen zelfvoorzienende man hè

Brrr: alleen slapen. Ik hoor altijd inbrekers. Vannacht droomde ik dat er handen onder bed vandaan kwam, en er iemand naast me op de grond ging liggen slapen. bah. Stiekem licht aangedaan om ze weg te jagen
Moeten we straks nog mevroi de directrice tegen haar zeggen
Ja ik hoor ook inbrekers en daar ben ik dus in een hotel minder bang voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven