Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve Mims zou je er niet wat voor voelen om je verhaal uit te geven? Ik zit iedere keer met de griebels over mijn grabbels te lezen, strot dichtgeknepen, zo meegesleept word ik door je.

Je hebt hier op het forum een publiek. Een lief publiek wat met je meeleeft en je antwoord als het kan. Maar er zijn meer mensen die iets aan jouw woorden zouden hebben, die niet op het forum lezen en niet in staat zijn hun grote gevoelens onder woorden te brengen. Jij kan dat wel en het is, ondanks het verdrietige onderwerp, een genot om te lezen.

Het verhaal van jou en Hero is tenslotte niet alleen een verhaal van een ziekte maar dat van een enorme liefde die al stokoud was voor hij goed en wel begon en bleef bestaan ondanks een einde van een van de twee geliefden. Je voelt en leest en ervaart als lezer dat de liefde doorgaat, dwars door dood en tijd heen.

Ik zou je boek kopen als je het zou schrijven en met mij velen, dat weet ik zeker. Je hebt een ontzettende grote liefde meegemaakt die ontstond zelfs voor je er zelf erg in had en je hebt het talent om het op te schrijven.

Geen haast, of druk, gewoon een gedachtenkronkel van een meelever en meelezer.

Lieve Mimsey,

Wat kennen jullie elkaar al lang. En wat moet de leegte dan groot zijn. Ik heb kippevel gekregen van je verhaal en de tranen stromen over mijn wangen.

En ik koop je boek ook, mocht je het ooit schrijven.

Een hele dikke
Dikke knuffel meid,en ik sluit me aan bij Leo,en heb het je al vaker geschreven,print alles uit meid,misschien ooit..............
Lieve Mims,

Wat kan ik nog zeggen. Tot tranen geroerd, wat weet jij het prachtig te verwoorden. Ik ben er (weer) helemaal stil van... voor jou en Mopsey.
Brok in mijn keel....

Wat moet jij die man vréselijk missen. Het is zó tastbaar en voelbaar, dwars door mijn beeldscherm heen.

Eleonora heeft absoluut een punt. Je schrijft prachtig, meer mensen zouden dat moeten weten en/of lezen. Ooit, misschien..... als je zover bent.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat een liefde... wow!

ik zag`m vandaag...voor het eerst in mijn leven!

(f)

Wat een mooie, prachtige liefde. Als je er aan toe bent, moet je inderdaad wat doen met wat je schrijft. Het is zo tastbaar en beeldend. Bewaar het in ieder geval, je weet maar nooit.
Hoi Mimsey,

Heb weer wat meer gelezen over jou en Hero, en het enige wat ik eigenlijk kan zeggen is WOW!! Hoe bedoel je soulmates.... Ik sluit me aan bij alle andere, het zou erg mooi zijn om je herinneringen te vereeuwigen in een boek. Het is nu al een bestseller. Jouw manier van schrijven raakt je direct in het hart. Ik ben er stil van.....

Herinneringen ophalen vind ik zelf op dit moment erg pijnlijk, zeker als mijn lief en ik dat samen doen dan vloeien er alleen maar tranen. Door jouw verhaal te lezen krijg ik het gevoel dat we juist samen herinneringen op moeten halen zolang dat nog kan, om er nogmaals van te genieten en ze diep in ons geheugen vast te leggen.

Ik heb do-nacht geen oog dichtgedaan. Gisteren hebben we gelukkig goed bericht gekregen! Het beenmerg is leeg (dat is hetgeen de artsen na de chemo willen zien) en de procedure voor het zoeken naar een donor is gestart. Weer een lichtpuntje aan de horizon.... Nu hard hopen dat het goed blijft gaan, vooralsnog kunnen we uit dit bericht weer wat kracht halen voor de komende tijd.

Dikke ,

Kris10a
Mimsey
Meisje, natuurlijk vergeet je de herinneringen niet. Nooit. Ze zitten in je hart, in je ziel. Altijd.
~slik~
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 10-11-2007 20:16
Reden: Had hier een posting staan voor de Kroeg. Sorry Mims!
% gewijzigd
En weer een !
Hee meid. Het is nooit meer en voor altijd tegelijk. Wat een hel en wat een geluk. Kus op je wang, kus op je haar.
(f)
Kus!

Slaap lekker
Mims en Mops:
Hopelijk kun je vanavond een beetje genieten van een Sint Maartende Mops!
vandaag ga ik van alles kunnen

Zoen!
(f)
Die bloemen zorgen voor een brede glimlach bij mij! Ik hoop dat het bij jou, mims, ook zo is!

(Sjeses wat een lelleke dingen Til! )

Hoi Mims.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven