Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
quote:Bambi schreef op 13 augustus 2010 @ 16:32:

Ik snap de hysterie niet zo geloof ik, kan iemand het me uitleggen?

Ik wil wel een poging doen

Door de komst van de 'social media buttons' (rechts onder de OP's) zijn forummers bang voor hun privacy, omdat nu met 1 klik op de knop topics door, wie dan ook, gedeeld kunnen worden op twitter/facebook/hyves/etc.

As maandag komt er een bindende poll of de knoppen blijven of weer weg gaan.
Graag op nonactief aub.
Ik wilde allang een nickchange doen. Nu met het knopjes gebeuren vind ik dit wel een moment om te veranderen. Dit is dus mijn nieuwe nick. Had deze ook al een hele tijd, omdat ik het dus al langer van plan was.

Angel, bedankt voor de snelle actie.
quote:_Soleil_ schreef op 13 augustus 2010 @ 16:30:

[...]

Gelukkig ben ik niet iedereen kwijt.

Alleen krijg ik nu dat gezeik met nieuwe avatar zoeken enzo. Ben nogal veeleisend wat dat betreft. Degene die ik in mijn hoofd had, staat niet. Dus daar ga ik vanavond maar even fijn mee rommelen.
Doe deze ook maar dan meteen (op nonactief dus).
Deze mag ook op non actief en graag ook mijn topics verwijderen
Maar Angel 5 , even een vraagje alsjeblieft, als niemand nu weet dat ik Binkie 14 ben, dan is er toch niets aan de hand.

Of zie ik dat verkeerd.?

Of moet ik dan onder die naam een TW/FB/Hyves account hebben??.

Alvast dank voor het antwoord.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:37:

[...]Door de komst van de 'social media buttons' (rechts onder de OP's) zijn forummers bang voor hun privacy, omdat nu met 1 klik op de knop topics door, wie dan ook, gedeeld kunnen worden op twitter/facebook/hyves/etc.Maar moet je je ook zorgen maken als je geen twitter/hyves/etc hebt of hier op het forum een andere nickname hebt?
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:37:

[...]

Ik wil wel een poging doen

Door de komst van de 'social media buttons' (rechts onder de OP's) zijn forummers bang voor hun privacy, omdat nu met 1 klik op de knop topics door, wie dan ook, gedeeld kunnen worden op twitter/facebook/hyves/etc.

As maandag komt er een bindende poll of de knoppen blijven of weer weg gaan.Ik heb dat eens even geprobeerd, maar geheel in lijn met de historie van de Viva-techniek is dat niet eens eenvoudig. Ik geloof dat ik de hele hysterie niet zie.
.
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:35:

Jeetje. iedereen gaat weg. Ik wordt er een beetje verdrietig van.....Ik blijf, Bergje, wij onderhouden toch het Pfaff topic.
Kunnen mijn topics verwijderd worden? Dank.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Of je doet zoals ik, iig is mijn loepje weg, dat is het belangrijkste.
Voor mij graag hetzelfde! (Ik vind eigenlijk meer de combi loepje + knopjes zorgwekkender) Dank je wel!

Oh, enne, wat gebeurt er dan met de door mij geopende topics die nog lopen? (oude mogen weg, maar 1 actieve liever niet )
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:kookwekkertje01 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:43:

Kunnen mijn topics verwijderd worden? Dank.Sorry, maar daar is dit topic niet voor
quote:binkie14 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:40:

Maar Angel 5 , even een vraagje alsjeblieft, als niemand nu weet dat ik Binkie 14 ben, dan is er toch niets aan de hand.

Of zie ik dat verkeerd.?

Of moet ik dan onder die naam een TW/FB/Hyves account hebben??.

Alvast dank voor het antwoord.Nee hoor, dat klopt Het risico is alleen dat 'anderen' bv een topic waarin je schrijft, kunnen linken in de genoemde sites. Dat kon altijd al, echter nu makkelijker omdat er een knopje voor is.
quote:viva1973 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:41:

[...]

Maar moet je je ook zorgen maken als je geen twitter/hyves/etc hebt of hier op het forum een andere nickname hebt?Volgens mij begrijp ik je vraag niet correct. Sorry
Ik wil ook graag op nonactief gezet worden.

En gelieve ook mijn geopende topics sluiten ivm privacy gevoelige informatie.

Bedankt.
Non-actief svp!
quote:Janna80 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:44:

Voor mij graag hetzelfde! (Ik vind eigenlijk meer de combi loepje + knopjes zorgwekkender) Dank je wel!

Oh, enne, wat gebeurt er dan met de door mij geopende topics die nog lopen? (oude mogen weg, maar 1 actieve liever niet )Ik kan je op non-actief zetten wat inhoudt dat je niet meer mee kan forummen en bovendien je postgeschiedenis niet meer in 1 klik zichtbaar is dmv het loepje. Alle posts blijven dus wel gewoon bestaan.
Deze mag ook weg.
Deze nick ook graag weg
quote:Viva Angel5 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:47:

[...]

Volgens mij begrijp ik je vraag niet correct. Sorry

Wat heeft je nickname hier op het forum te maken met hyves/twitter e.d.? Hier heet ik viva1973 maar op hyves/facebook niet (of anders).

Edit: Mijn vraag kwam op hetzelfde neer als Binky14 dus ik heb inmiddels antwoord
Yep de mijne ook.
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 16:39:

[...]

Alleen krijg ik nu dat gezeik met nieuwe avatar zoeken enzo. Ben nogal veeleisend wat dat betreft. Degene die ik in mijn hoofd had, staat niet. Dus daar ga ik vanavond maar even fijn mee rommelen.

Ik vind deze mooi!

En ik wist meteen dat hij van jou moest zijn, al had je jezelf PietjePuk genoemd
Dank je wel Angel 5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven