Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Graag 5, op nonactief deze nick.

Bedankt!!
Ook graag op nonactief en liefst in ieder geval de topics die ik zelf heb geopend verwijderd als dat kan. Dat alle posts niet kunnen vind ik erg jammer maar snap ik wel. Door mij geopende topics zou minder werk moeten zijn toch?

Dank!
Ík wil op non actief!
Graag op non actief!
Perfectionisme is niet perfect...
Ik ook graag. En als het mogelijk is al mijn berichten verwijderen.

Danku.
@Etosha, voor nu kan ik niet op je verzoek ingaan, gezien de tijd die ik heb. Mocht dit volgende week nog aan de orde zijn, dan ben ik daar uiteraard mailbaar over (of 1 van de andere Angels). Ik hoop dat je daar begrip voor hebt

Dit is nu echt alleen even ter deactivering.
Ik las even: 'bange geschiedenis' en dacht HUH?

Maar voor mij precies hetzelfde recept als voor Etosha graag!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dan ook maar hier

graag Asap op non actief
Heb ik dat?!
Ik wil ook graag non actief en ik wil dat mijn berichtengeschiedenis verwijderd wordt. En zo niet, dan toch.
...
Mag ik ook Five, ik had het al gevraagd voor de massahysterie.

Mijn verdwijning heeft namelijk niks met knopjes of tietenstaren of heksenketels of wat voor flauwekul te maken.

Ik wil gewoon wég!

Alvast bedankt.
Op de sekspijler wil Brian914 graag een ban! Hij doet er iig heel erg zijn best voor
AL gebeurd Zin.
TY
Idem hier op non actief.

Dankjewel alvast.
Ja, dat vind ik echt.
oeps
Hier hetzelfde verzoek als Ethosa; account op nonactief en alle topics die ik geopend heb verwijderd.

Snap dat er kennelijk zo nodig tot maandag gewacht moet worden (waarom in hemelsnaam iets online gooien op vrijdag zonder vooraf even te melden en als de pleuris uitbreekt het pas maandag weer oppakken? Gevalletje onhandige planning weer), maar wil toch graag vragen om het verzoek dat ik ook bij Four heb ingediend om mijn gezondheidstopic te verwijderen wel vandaag al in te willigen.
vandaag ga ik van alles kunnen
oeps
quote:MooiRood schreef op 13 augustus 2010 @ 16:16:

oepsNickchange?
@MooiRood, ik heb het account beginnend met V op nonactief gezet, goed?

@Roosvrouw, dat zal gebeuren, want de engelen modereren gewoon hun pijlers verder, don't worry
Paque_in_Pink ook graag op non actief.

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Graag op non actief
Off-topic
Mag je wel met een nieuw account in je oude topics meeschrijven eigenlijk?
Touched by her Noodly Appendage!
Haha, ja thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven