Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:12
Biebelien, twijfelen mag natuurlijk. Dat kan. Maar daar moet hij wel met je over praten. En niet als een zot zo vertrekken.
Misschien trek ik het nu veel te ver door maar wat als jullie gaan trouwen of gaan samenwonen? Laat hij je dan ook ineens in je jurk staan of met je handtekening onder het koopcontract? Of ben ik een zeikwijf?
Misschien trek ik het nu veel te ver door maar wat als jullie gaan trouwen of gaan samenwonen? Laat hij je dan ook ineens in je jurk staan of met je handtekening onder het koopcontract? Of ben ik een zeikwijf?
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:16
quote:biebelien schreef op 13 augustus 2010 @ 16:50:
beeeehhhh...in de war...
MO smst dat hij gek op me is en er aan wil werken beter te communiceren zodat ik niet onzeker word...
En nu weet ik het niet meer.
Hij wil me zien maar ik durf gewoon niet zo bang om weer teleurgesteld te wordenBieb, niet om je nog meer in de war te maken of zo...
Maar wist je dat het ook een keer uit is geweest tussen Tom en Poez? Jaha, echt. Goed bewaard geheim want hier nooit eerder gepubliceerd.
gevalletje paniek van Tom........
Ik heb hem toen gevraagd waar hij in vredesnaam mee bezig was en toen was 't weer goed. Nou ja, niet goed goed natuurlijk, maar wel weer 'aan'. Het gaf veel ruimte om te praten over wederzijdse onzekerheden en angsten.
Ik heb hem daarna wel duidelijk gemaakt dat zo'n snoekduik maar één keer is toegestaan en daarna nooooooit meer! Mijn hart, mijn hart..
beeeehhhh...in de war...
MO smst dat hij gek op me is en er aan wil werken beter te communiceren zodat ik niet onzeker word...
En nu weet ik het niet meer.
Hij wil me zien maar ik durf gewoon niet zo bang om weer teleurgesteld te wordenBieb, niet om je nog meer in de war te maken of zo...
Maar wist je dat het ook een keer uit is geweest tussen Tom en Poez? Jaha, echt. Goed bewaard geheim want hier nooit eerder gepubliceerd.
gevalletje paniek van Tom........
Ik heb hem toen gevraagd waar hij in vredesnaam mee bezig was en toen was 't weer goed. Nou ja, niet goed goed natuurlijk, maar wel weer 'aan'. Het gaf veel ruimte om te praten over wederzijdse onzekerheden en angsten.
Ik heb hem daarna wel duidelijk gemaakt dat zo'n snoekduik maar één keer is toegestaan en daarna nooooooit meer! Mijn hart, mijn hart..
oh that purrrrrrrrrfect feeling
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:18
Zo, ben ik ook weer. Ik blijf gewoon Olijfje met Fido en Puk hoor. Ze googelen me maar een end weg. Maar voor anderen kan ik het me weer voorstellen, zo'n nickchange.
En hihaaaaaaa, ik heb mijn eerste WIA-betaling binnen, eindelijk weer een bedrag met 4 cijfers (voor de komma dan hè) dat is gestort!!
Bieb, ik denk dat een goed gesprek met MO zeker een goed idee, voor jou, voor hem, voor jullie allebei. En fijn dat je goed met conard hebt kunnen praten.
Delphi, hoest met je blaas eigenlijk? En Splinter met ut buikie??
En hihaaaaaaa, ik heb mijn eerste WIA-betaling binnen, eindelijk weer een bedrag met 4 cijfers (voor de komma dan hè) dat is gestort!!
Bieb, ik denk dat een goed gesprek met MO zeker een goed idee, voor jou, voor hem, voor jullie allebei. En fijn dat je goed met conard hebt kunnen praten.
Delphi, hoest met je blaas eigenlijk? En Splinter met ut buikie??
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:18
Pfiew, Bieb, hij maakt het er nou niet makkelijker op, het klinkt wel oké, dat hij wil werken aan dat communiceren enzo, maar kan hij dat ook? En hij gebruikt nu jouw woorden van afgelopen maandag/dinsdag waar hij toen van op tilt ging, denk ik? Lieverd, ik vind het zo lastig om je een goed advies te geven. Maar goed, misschien moet ik maar even mijn broer citeren "je kan beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt hebben omdat je het niet hebt gedaan". Maar er zijn risico's natuurlijk, je hart is nog amper aan het herstellen
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:19
quote:biebelien schreef op 13 augustus 2010 @ 16:50:
beeeehhhh...in de war...
MO smst dat hij gek op me is en er aan wil werken beter te communiceren zodat ik niet onzeker word...En als hij wil werken aan beter communiceren:
Zulke zaken bespreek je Niet! Over! De! SMS!!!
beeeehhhh...in de war...
MO smst dat hij gek op me is en er aan wil werken beter te communiceren zodat ik niet onzeker word...En als hij wil werken aan beter communiceren:
Zulke zaken bespreek je Niet! Over! De! SMS!!!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:37
quote:vliegvogeltje schreef op 13 augustus 2010 @ 17:11:
Ik moet alleen nog even een motto er in zetten. Ik zag net een mooie denk dat ik die maar ga gebruiken:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik kon er maar niet op komen wie jij nu was, maar door dat motto kreeg ik wel een vermoeden. Ik heb even teruggekeken naar 1 van jouw laatste berichtjes en ja hoor, daar stond dat motto: maar wel nog steeds met je oude nick en avatar!! Dus misschien is een ander motto toch handiger?
Of zit ik nou helemaal verkeerd????????
Ik moet alleen nog even een motto er in zetten. Ik zag net een mooie denk dat ik die maar ga gebruiken:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ik kon er maar niet op komen wie jij nu was, maar door dat motto kreeg ik wel een vermoeden. Ik heb even teruggekeken naar 1 van jouw laatste berichtjes en ja hoor, daar stond dat motto: maar wel nog steeds met je oude nick en avatar!! Dus misschien is een ander motto toch handiger?
Of zit ik nou helemaal verkeerd????????
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:42
Ik zat al te zeuren tegen Frans dat samen met die nieuwe nickendans er nu ook nieuwe vogeltjes langs kwamen vliegen
http://www.youtube.com/watch?v=uh6Qla-OQ-M
de gekste dingen primen bij mij
http://www.youtube.com/watch?v=uh6Qla-OQ-M
de gekste dingen primen bij mij
vrijdag 13 augustus 2010 om 18:13
Ik ga even regaeren zonder alles te hebben gelezen, nog geen tijd gehad, maar ik kan niet om twee berichtjes heen:
Ratteke, ik hoop zo dat het allemaal "goed" gaat. En goed moet tussen haakjes nu, maar ik hoop zo dat die haakjes ook eens weer (snel) weg kunnen en dat het gewoon goed gaat met jullie. Sterkte meis, ik denk aan jullie!
Klets, meis, dat werk gestress, 't is zo moeilijk met kids, ik weet het maar al te goed en dan heb ik notabene een vent. Maar het komt helemaal goed, ook zonder die schop onder je kont! Echt waar!
Ratteke, ik hoop zo dat het allemaal "goed" gaat. En goed moet tussen haakjes nu, maar ik hoop zo dat die haakjes ook eens weer (snel) weg kunnen en dat het gewoon goed gaat met jullie. Sterkte meis, ik denk aan jullie!
Klets, meis, dat werk gestress, 't is zo moeilijk met kids, ik weet het maar al te goed en dan heb ik notabene een vent. Maar het komt helemaal goed, ook zonder die schop onder je kont! Echt waar!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)