tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Sjow

En niet dit topic twitteren!
En nu ga ik boodschappen doen
Happy new topic!

Kan het niet meer bijbenen hoor en dan allemaal van die nieuwe nicks poeh
Happy new topic .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Was het al zo ver? Mén, wat gaan wij snel! Happy new topic!
Met Medusa gaat het goed. Ze schijnt er geen last van te hebben. Ik mag er zelfs met een warm nat watje aanzitten. Het is een grote bloedklont. Ik hou haar goed in de gaten, zodra ze anders gaat doen of een dikke kaak krijgt ga ik linea recta naar de dierenarts.

Ik ga zo spareribs eten. Verder niet. Zo'n honger heb ik ook niet. Vanmiddag 2 broodjes met gebakken ei gegeten (dank Fran)

Straks nog een wasje ophangen en dan ben ik klaar met mijn huishoudelijke klusjes. Morgen nog goed dweilen en dan ben ik klaar. Denk ik....
Hoe is het met K Ratteke? Is hij nog bij zus?

Ik ga shoarma eten (dank Klets )
K is even thuis geweest om de lijst met namen van mensen die een kaart moeten krijgen af te geven. Die heb ik in een Excell bestandje gezet (ik typ sneller) en naar de Dela verzonden. Nu is hij weer naar het huis van zijn vader toe om nog meer zaken uit te zoeken.

De kaart is klaar, mooi geworden. Met de zee op de achtergrond, pa is altijd op de grote vaart geweest. Kist is ook uitgezocht. Pa wordt donderdag rond het middaguur begraven.

Ik kan zien dat hij heel moe is. En heel verdrietig. Vanavond maar weer even met hem praten.

De reacties zijn overweldigend, iedereen is zo lief voor mij/ons.
happy new topic.

Wat gaan we weer snel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heftig en slopend is het. Geef hem maar een dikke knuffel van dit forummeisje
Er is visite en ik heb honger...
Ratteke een dikke knuffel voor jouw en die lieve man van je
Allereerst een heeele dikke oempfh voor Ratteke

ondanks mijn eigen kleine probleempjes denk ik zeker aan je.\was even zo'n stuk bewustwording hoe snel iets kan gaan...vanmiddag paps een lekkere milkshake meegenomen en het bos in geweest.

Klets,ik snap wat jij zegt en je hebt gelijk....

Maar tegelijkertijd steunt het verhaal van Poez me ook enorm (dank Poez...ik heb het in de auto nog gelezen voor ik naar MO ging)

één keer koudwatervrees wil ik hem vergeven.

één keertje......

Ik heb een beetje reservemaar het was net super om hem te zien en te spreken.

hebben gepraat (jaaah Poez...face to face )

en gaan het weer proberen....ik houd alleen mijn hart en mijn grenzen goed in de gaten.

enne al die nieuwe tetteraars hier... ff wennen
ik ben nu in huis Conard (en mij) om op zijn computer even mijn mail te lezen en uren te declareren.

Laptop is nog steeds een probleem

Maar dankzij ons goede gesprek vanmiddag mag ik op zijn computer rammelen terwijl hij er niet is.

Hij was blij om de katten te zien en te knuffelen en we hebben in de tuin koffie gedronken en als normale mensen ziten praten over de afgelopen periode en zijn scharrel (jaja hij gaf het toe maar het is al weer over...3 heel kleine kinderen en een schuld van een halve ton werd hem toch ets te gortig )

we gaan volgende week kijken ofwe een start kunnen maken met huis/hypotheek gebeuren.

en heel misschien gaan we ook Lowlands samen aan... (daar denk ik nog even over)
Heb je hem dat ook gezegd? Een keer en als je het dan nog niet weet is het echt over? En face to face praten is toch beter. Maar ik ben blij dat het een goed gesprek is geweest en dat het weer 'aan' is.

En nu maar hopen dat je internet en computerproblemen snel voorbij zijn. Je moet namelijk hoognodig oogsten Anders blijft er niks over van je oogst.... Stelletje dieven zijn we.
Ja dat weet hij

één keermijn hart bijna breken is the limit.

net mijn moeder even gebeld en w mogen de sleutel van de caravan halen ennog even een kort weekendje naar het strand.
Bieb, wat fijn om te lezen! Ik denk dat dit een heel wijze les is voor MO en goed dat je gelijk je grenzen duidelijk hebt gemaakt. En dan ook nog ff naar het strand, lekker hoor!

Vwb je laptop, wat ik al zei over Vista, zou het niet helpen om dat er af te halen en Windows 7 te halen? Wij hebben ook windows 7 en het is een wereldinvestering geweest! Vista geeft heel veel conflicten. Een beetje een Jan des Bouvrie-ding zeg maar (ziet er mooi uit maar het werkt niet in de praktijk)

En fijn dat je met conard iig weer on speaking term bent, dat is voor een hoop dingen fijner.

Zo, nu ff eten maken. Tot laterrr!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hmmm ja Vista..

zal het aan computermannetje voorleggen.

die heefthetprobleem van het internet bij Vodafone neergelegd nu.
Hoe gaat het met je nu Ratteke?

Biebel wat gaaf! Let love rule

en happy new topic allemaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
ow biebs, gaan wel proberen te meeten hoor. Als de telefoons daar wel werken. Ik zal me gedragen
en ik vind het stiekem wel leuk hoor dat jullie weer een soort van stel zijn
Oh ja, helemaal vergeten

Op het nieuwe topic!!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, ff een praktisch vraagje. Krijgt de bank (ABN) van mijn schoonvader op de een of andere manier bericht over het overlijden van hem?

We zijn de pincode van zijn bankpas kwijt, kunnen het nergens vinden. Wat ik weet dat als ze weten dat iemand is overleden dat de bankrekening geblokkeerd wordt. Dat is nog ff niet de bedoeling zeg maar. Er is helaas geen goede machtiging dat K of zijn zus geld van zijn rekening mag halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven