tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
oh wat fijn dat die druppels helpen ba.. eh Veronicas.

Wen maar niet aan deze nick, want het past niet zo bij me. Ik word gewoon sago wanneer ik hem zie staan, haha.
Tonks, lieverd, oelepetoeleke, wil je m'n nick even aanpassen in je post?

Zoon is vooral zenuwachtig voor school. Ziet de nieuwe juf helemaal zitten, en nou mag 'ie eindelijk naar het "grote jongens" gebouw, het enige gebouw van de school waar géén kleuters zitten! En z'n verloofde weer zien, dat was er deze vakantie helemaal niet van gekomen.

Bij opa en oma logeren is appeltje-eitje, ware het niet dat oma 100 keer per dag aan 'm vraagt of hij al zin heeft in school en of hij nog niet zenuwachtig is en of hij al weet wat hij aan wil trekken maandag.... Ik snap d'r geen fluit van, maar 't kind is dolgraag bij d'r. IK zou er horendol van worden, maar goed
Ik vinnut maar ingewikkeld hoor, zo!

Even kijken hoe het zit. Snap ik het al?

Tonks: check. Je sleuteltje in je beha. Dat was al genoeg om je te herkennen.

Kattenvrouwtje: check (bedankt voor je motto!)

Vliegvogeltje: check (lang leve de motto´s!)

Veronicas: check. Ben heel blij dat je er nog bent! Bij jou zag ik eerst dat je oude nick was afgesloten en omdat je in één van je (voor mij) laatste postings had gezegd dat je het helemaal had gehad met het forum, schrik ik me dood. Pff, gelukkig niet nodig. Gaaf nieuw motto heb je trouwens!

Is Delphi nog wel in de zaal?!
en goschkolere.. ik zit nu met R.'s laptop op schoot en het lijkt net alsof hij af en toe een elektrische lading afgeeft. Dan voelt het net alsof ik een schokje krijg of het wordt heel heet op mn benen.

maarja.. ik zit nu in zo'n lekker laptopholletje.

op de bank met een warme deken, twee katten bij mijn voeteneinde.. no way dat ik me ga verplaatsen.

Trouwens. Net stond er hier brandweer in de straat. Al mn buren stonden buiten (normaal spreken ze elkaar nooit). Blijkt dat er iemand een hartaanval had. Uiteraard stond er weer een Pool verkeerd geparkeerd waardoor de ambulance er niet door kon. Auto weggesleept, brandweerladderwagen met heeeeel veeel moeite achteruit en hopelijk niets mis met de dame die uit een huis werd weg geplukt. Ik ken haar helemaal niet.

Voelde me daar gelijk een beetje rot over.

Morgen maar eens vragen wat er is gebeurt aan roddelbuurvrouw aan de overkant en misschien maar even een kaartje door de bus doen ofzo.
pas vertellen vlak voor hij naar opa en oma gaat.... díe is goed!!

Nee, even zonder dollen: dit zijn de opa en oma waarvoor ik de datum van het schoolreisje en andere spannende (school-)gebeurtenissen altijd geheim hou...

't Zijn lieverds hoor, maar ze willen maar niet snappen dat iemand pas echt zenuwachtig wordt als je 'm 100 keer vraagt of 'ie al zenuwachtig IS!

Ach, zij krijgen morgen 30 kilo adrenaline mee naar madurodam
Ratteke, je bent je dag doorgekomen! Hopelijk nu al fijn met K kunnen praten. Jeetje, voor hem moet het ook niet te bevatten zijn...

Ik blijf aan je denken hoor, de komende dagen. Knuffel voor jullie! Doe maar een flinke oempf knuffel.
Splinter, volgens mij heb je 't wel redelijk door allemaal nu

Tja, ik kon 't niet laten om toch hier weer aan te haken. Ik lees wel op de rest van het forum maar heb bar weinig zin om ergens op te reageren. Zal vast wel weer komen

Kattenvrouwtje (hoe gaan we dat afkorten trouwens?): wat een gedoe met de brandweer joh! Komt dat vaak voor bij jullie, van die poolse auto? Irritant!

En zo'n laptop heb ik hier ook nog ergens staan... Gebruik ik vooral in de winter, ben nogal kouwelijk en dan is 't lekker zo'n hittekussen
Afkorting kattenvrouwtje= Figg

Ik vertel nooit iets aan dochter. Het kan altijd afgebeld of niet doorgaan.
Het Viva forum is papaja.
Nou ben ik zo herkenbaar door een sleuteltje in bh bewaren?
Het Viva forum is papaja.
Ah, Bieb, wat een leuk nieuws! Spannend ook, maar jij was er toch ook nog niet klaar mee volgens mij.

Goed dat je hem duidelijk hebt gemaakt dat hij zo´n geintje niet nog een keer moet flikken. Hoe reageerde hij erop? En voelt het goed nu, de nieuwe start? Kon hij goed uitleggen waarom het zo gegaan was?

Het plaatje van Anneke vond ik wel héél mooi passen!

Ik hoop van harte dat het goed gaat uitpakken. Lekker genieten van je eigen MO, gen zorgen over de vriendengroep, over je sociale leven in O. Als het goed uitpakt zit je in een heerlijk warm nest. Lekker rustig aan doen, niks overhaasten. En inderdaad, práten.....

Even een eigen verhaaltje: man en ik hebben 10 jaar ge-LAT voor we bij elkaar gingen wonen. En we hadden ook echt afspraken: een paar avonden in de week zagen we elkaar niet. Konden we doen wat we zelf wilden, eigen patronen aanhouden, geen verantwoording naar elkaar. Ook nu heb ik dat nog nodig hoor, regelmatig het huis voor mezelf. Man gaat dan een avondje weg, nu ook een vaste avond in de week. Voor mijn ruimte.

Het is je zó gegund, hopelijk heb je snel weer je happy feeling van afgelopen weken terug. Enne...veel plezier aan zee!!
quote:NymphadoraTonks schreef op 14 augustus 2010 @ 00:44:

Nou ben ik zo herkenbaar door een sleuteltje in bh bewaren?

Yep, dat vind ik nou typisch een actie van jou!

(hoewel, ook bij Its of Olijfje zou zoiets me niet verbazen... )

Als Kattenvrouwtje afgekort wordt als Figg, kun je dat dan niet je nieuwe nick maken? Klinkt wel tof!

(en jullie zijn toch bezig met wijzigen)
Owww, zou ik dit nog vergeten:

HAPPY NEW TOPIC!!!!

En dan ga ik nu lekker naar bed.

Morgen komt m´n broer uit Spanje langs! Joepie, al een jaar niet gezien. Ben benieuwd naar de kindertjes, die zie je ook met springen van een jaar opgroeien. Alleen komen ze al om half 11 en voor die tijd moeten we nog boodschappen halen, het huis weer een beetje toonbaar maken en onszelf ook.

Dus slaap lekker allemaal!

Veronicas, succes morgen, vooral voor zoon!
Remi! Nu al, ik ben er net.

Als eerste in het nieuwe topic!

Dag lieve meisjes... ik hield me even stil vanwege een nieuwe jurk die wel besteld is maar nog niet geleverd, grrr.

Maar ik begrijp dat je in de huidige periode gerust van jurkje mag wisselen op een topic. Vandaar nog even een oud jurkje (voor de gelegenheid grijs gemaakt).

Snappen jullie het nog?

Ik niet, maar dat kan ook liggen aan mijn ontdekking dat wodka-cranberrysap heel lekker is
Truste Splint!

delphi!

'k Heb 't boek meteen besteld trouwens 't Wordt tijd dat ik die grijze massa weer eens aan het werk zet.

Even wat anders: wie wil er ook de film De legende van Ga'hoole (of zoiets) zien? Zag gisteren in de bios een preview en wow.... Flabbergasted zeg maar!
Jeetje, wat een vertrouwen in mij

Het is een trilogie, en ik had eerst alleen deel 1 gekocht, niet wetende of het me zou bevallen. Dat had ik mee op vakantie, en binnen een paar dagen uit. Toen moest ik nog anderhalve week wachten tot ik weer thuis was en de andere delen kon kopen, want in Middenamerika kon ik de serie niet vinden... Wat duurde die vakantie lang
Ben ik ook nog ff! Ik moet wel wennen aan alle nieuwe jurrekies hoor, maar dat komt wel goed.

Ghe, een sleuteltje terugvinden in mijn bh...nou, zo bont heb ik het nog niet gemaakt Ik vind dat je toch wel even moet uitleggen hoe dat nou kwam NT, wat was dat sleuteltje van plan???

Ik rol zo ook mijn bedje in, morgen komen mijn ouders en gaan we lekker naar Nijmegen, terrasje pakken en hapje eten enzo.

Truste allemaal en nog even een XL oempf- voor Ratteke!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahahaha, zelfde had ik met 'n aantal boeken van Anne Rice. Eerste boek gelezen, verkocht. Alleen net dìe boeken waren hier heel lastig te krijgen, en toen ook nog niet via bol of zo. Uiteindelijk heeft 'n goede vriend van me ze voor me gekocht bij 'n engelse boekwinkel in Amsterdam.

Dus heb nu maar gelijk de hele trilogie besteld, in 1 band want handig en kan ik er geen kwijt raken
Truste Olijf en veel plezier in Nijmegen morgen!
Olijf, slaap lekker en fijne dag morgen!

En ik vind dat ik nog wel een wodcranny heb verdiend. Da's de tweede paz overigenzzz.

Was vandaag gezellig een dagje met moeder op stap. Heb haar mijn univ laten zien, en we zijn naar Heusden geweest. Is een heel mooi vestingstadje. Eigenlijk nog nooit van gehoord was een toevalstreffer, maar een echte aanrader.
Neem jij nog een wodcranny, heb je zeker verdiend na het dagenlang bijlezen in al die reltopics

Maak ik nog 'n bakkie pleur. Echt, ik loop op nicotine en caffeïne... Not good...

Maar maandag gaat zoon weer naar school en man en ik stoppen met roken èn drastisch minderen met de koffie (kom d'r maar in yogi tea!) èn minstens 3 keer per week naar de sportschool! Ik lig echt in een deuk bij het idee... Dat wordt iedere dag bonje. Minstens 2 keer. Per dag.

Ach ja, 't is voor een goed doel za'k maar zeggen
Stoppen met roken is wel een hobby van jullie, he?

Sorry, flauw grapje. Onthoud maar dat elke nieuwe poging die je onderneemt een hogere kans op slagen heeft dan de voorgaande. Omdat je ervaring opbouwt, en weet waar de vorige keer je zwakte lag. Ik dacht van mezelf dat ik nooit zou kunnen stoppen na meer dan 16 jaar zwaar gerookt te hebben en mezelf eerst als roker te zien en dan pas als Delphi

Maar het is me gelukt. Dus jij kan het ook. Wat wel een grote valkuil is, is het samen stoppen. Als er dan een weer begint, begint de ander vaak ook weer want "jullie" poging is mislukt. Maar het is jouw poging, naast zijn poging. Die allebei kunnen lukken, onafhankelijk van elkaar.

Proost!
Veronicas, ben je nog ff online?? Ik wil nl. ff wat vragen! Hoe kan ik dat het snelst doen?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik kan 'm hebben hoor delphi

Maar voor 'n wodcranny drinker zeg je heul zinnige dingen;-) Heb er ook meer en meer fiducie in hoor. Ritme is maandag ook weer anders als de afgelopen 6 weken. Echt, 2 weken zomervakantie is lang genoeg! Maar los daarvan hebben we idd een hoop valkuilen al op 't lijstje staan en proberen we die ieder op onze eigen manier te ondervangen. Maar daar ga ik me maandag pas druk over maken

Zit nu trouwens 'n opgewarmd restje kapsalon te eten... Call me stupid maar ik vind dat zóó lekker he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven