Dorpsstraat

15-08-2010 09:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hangplek waar ouderen, junks en jonge moeders ouwehoeren over hun knappe kinderen, dertigersdilemma's, plinten poetsen, en het leven. Kom in de zon op het bankje zitten of liggen in het plantsoen. Welkom meisjes!

Ik heb gewoon plaatje wijzigen gedaan in mijn profiel en op "wijzig" geklikt. Daarna heb ik F5 gedaan hier in het topic. Dat was t. Geen cache geleegd of geschiedenis gewist.
Nou, ik heb de cookies al gewist, cache legen hoeft volgens zoensman niet op een apple... (?). Ik geloof dat ik het gewoon heel onfeministisch zoensman laat uitzoeken.
Tot zover mijn kennis
Jaaaaaaa Zoens daar is ie!!!
Er stond gewoon 'portret toevoegen' bovenaan de pagina profiel wijzigen (die ik dus al vier keer afgezocht had op iets dergelijks).
Maar wat is het?
De yellow submarine (beatles!)
Ah leuk!
Ik heb zo lekker gewinkeld gistermiddag, met zus en zonder kinderen (ik dacht steeds 'ik vergeet iets' en dan 'waar heb ik de kinderwagen gelaten ), laarzen gekocht (van die lage, stoere wijde in het grijs) en heul veul mooie herfstkleren gezien. Mocht van mezelf geen dingen voor het zoensnageslacht kopen dus ben fijn alleen voor mezelf gaan kijken.
Vakantiekriebels (andere suggesties: vakantie, vakan, tiekrie ), die wheely-bugs vind ik ook heel schattig. Ze zijn alleen zo duuuur dus ik kijk steeds op MP en hoop ergens in het komend half jaar dat muisje hier in de buurt voor een goeie prijs te scoren. Het leiveheersbeestje is ook lief. En natuurlijk weet ik welke winkel je bedoelt! Kom er nog geregeld.
Ik ga ook voor een hele nieuwe najaar/wintergarderobe...vorig jaar niets gekocht, omdat ik toen nog steeds gewicht verloor. Dus na de vakantie ga ik eens lekker zoeken en kopen!
Oeh leuk winkelen.

Leukerd wordt wakker, ga haar maar eens uit bed vissen.
Dat heb je goed bedacht, Reuzeleuk, dat we je uk nu Leukerd kunnen noemen, en jou Leuk en man Leukman (of Leukeman ). Lekker veel complimentjes.

Ik vind herfstkleren echt het allerleukst om te kopen (na kleren voor de zoenskinderen dan).
Handig he
Gevind!
...
anoniem_110991 wijzigde dit bericht op 15-08-2010 11:54
Reden: ik was een beetje dom
% gewijzigd
Als lokale hangeend kom ik me ook maar even melden.

Maar ik zwem gelijk door, moet me nog aankleden.

De snaters!
quote:DuckyDuck schreef op 15 augustus 2010 @ 11:51:

Als lokale hangeend kom ik me ook maar even melden.

Maar ik zwem gelijk door, moet me nog aankleden.

De snaters!
En nu is er niemand meer.

Is Pino eigenlijk ook een eend. Want dan ga ik die tot snaters misschien wel even heel hard pikken van Ducky.
Ik voel me alweer helemaal 1 met mijn nieuwe ik.
tot snaters!
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind "de/tot snaters" net zo irritant als "rete-"
Ik was even douchen, Pinootje (piñot-je ) (ooh flauw) en Ducky, maar ik vind tot snaters veul erger dan rete-.
Call me blond maar ik snap pinotje niet tot zoens.
Da's wijn Pino

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven