Dorpsstraat

15-08-2010 09:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hangplek waar ouderen, junks en jonge moeders ouwehoeren over hun knappe kinderen, dertigersdilemma's, plinten poetsen, en het leven. Kom in de zon op het bankje zitten of liggen in het plantsoen. Welkom meisjes!

Ik geloof dat je dat niet eens met zo'n ~ schrijft dus ik ben eigenlijk nog blonder. Oh, ik geloof dat zoenskind haar favoriete avatar alweer heeft gevonden: 'Heee, pino!'
Het is zonder ringel inderdaad, gewoon pinot noir.
Ik ook niet Pino. Ik vind dat we de en tot snaters er gewoon in moeten houden .. ok om af en toe even rete-irritant te zijn, haha.

Ik heb trouwens een Duckyman en een Eendje (vaste forumnick voor mijn meisje) of Pluisje.(koosnaampje die ik ook in rl soms gebruik, afkorting van Pluizemuis). Kuikentje zou ook nog kunnen bedacht ik eerst, maar als eenden onder elkaar wilde ik ook even kijken of jij ook niet iets toepasselijks wilde, Pino?

Ik begin me ook al helemaal een te voelen met mijn nieuwe identiteit..
Ik hoef niet eens op de groep te kijken, snap het aan de hand van jullie schrijfstijl ook al. Best knap eigenlijk!

Ik ga ook nog eens kijken voor een leuke avatar, had gisteren al een hele leuke gezien maar kreeg het niet voor elkaar

Die wheely's zijn 80 euro toch, zoen? (ik moet wel wennen hoor!)

Vind dat op zich nog wel te doen. We hebben kriebeltje er in de winkel al even op gezet, en ze kon nét met haar voeten bij de grond Ze begon meteen te lachen en heen en weer te wiebelen, was zó schattig
Oh ja nick voor man en kind. Tommie en Inieminie?

Oh enne pinot noir kent ik wel heur. Snapte het kringeltje niet zo.
Hhhmmmm, twijfel of ik deze leuk vind
Vind 'm wel geinig maar vind 'm niet zo bij jou passen vakantie.
Hmm, ik ben nog niet helemaal thuis geloof ik...

Tot snaters en allemaal kinderhelden als avatar.... Waar zijn die lekkere moeders gebleven?
Ja hoor ze zijn er ook bij.

quote:Pinoviva schreef op 15 augustus 2010 @ 13:22:

Oh ja nick voor man en kind. Tommie en Inieminie?

Oh enne pinot noir kent ik wel heur. Snapte het kringeltje niet zo.Oh wat een goeie!
En de familie compleet.

Sorry voor Mard maar ik houd 'm erin geloof ik.

Ik heb wel lol in mijn eentje.
Ik denk dat ik deze maar doe

Leuk of niet? (eerlijk zeggen hoor, nu ik weet hoe het werkt kan ik net zo goed even door klungelen)
Jaaaa die is leuk!
Past wel bij mijn nick ook. Oké dan hou ik deze!
Ik zag nog steeds nijn, maar gelukkig.......

Ik hoop niet nu onze topic titel niet meer verwijst naar een gedragscode dat we die nu compleet aan de wilgen gaan hangen, want voor je het weet gaan jullie op zoek naar slijmdraden samen met je hubbie en wordt er opeens geklust in de slaapkamer voor nummer twee ipv aan een nieuw behangetje.... De eerste drie pagina`s beloven nog weinig goeds tot nu toe...
Nou mard, wat mij betreft niet hoor. Het is gewoon een beetje "wennen" , deze nieuwe start (althans, zo voelt het voor mij)

Wat mij betreft is er verder niets veranderd, beetje meer vertrouwen in ons hoor!
VK, je snapt toch wel dat als ik zodra ik pagina open, pino, tot snaters en een nijntje zie ik er meteen een hard hoofd in krijg he Maar ik kijk het nog even een paar pagina`s aan, maar vond dat een `met je neus op de feiten moment` op zijn plaats was.

(zeker na alle niet nuchtere hysterie van de afgelopen dagen, gelukkig is Duft weer terug van vakantie!)
Nou Mard overdrijven is ook een vak.
...
...
Om even helemaal in supertrotse moeder-status te schieten: er schuift hier en in haar achteruit de kamer door!
Overigens vind ik vk wel een verwarrende afkorting voor vakantie. Kunnen we je dan ook inschakelen mochten we allemaal weer succesvol geklust hebben met onze hubbies?
Waar is ons gevoel voor humor dan, een paar flauwe woordgrapjes mag niet dan? Heb ik ergens gemist dat het zo serieus moest? Ik wist niet dat nuchter en serieus synoniem waren toen ik me aanmelde.

Ach, ik zie het als even slap ouwehoeren starks is alles weer gewoon als vanouds, dus even niet te kritisch op elkaar en ieder in zijn waarde laten. En dat we, en ook onze smaken, verschillen maakt het toch ook leuk.
quote:DuckyDuck schreef op 15 augustus 2010 @ 14:14:Ach, ik zie het als even slap ouwehoeren starks is alles weer gewoon als vanouds, dus even niet te kritisch op elkaar en ieder in zijn waarde laten. En dat we, en ook onze smaken, verschillen maakt het toch ook leuk.Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven