Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Dus toch een tekort Dolphine..spannend hoor, om daar mee te beginnen. Volgens mij kun je haast niet wachten tot het resultaat geeft! En morgen weer lekker voetballen, kan hij weer lekker zijn energie kwijt. Gosh, maandag begint school dus weer bij jullie..Wat is het toch snel gegaan, die vakantie!

Het is maar goed dat M. en ik niets hadden afgesproken voor vanavond, want hij was toch gebeld door zijn werk, er was een zieke en hij moet werken. Wij zijn allebei de dagen aan het aftellen en hebben enorm zin in volgende week..Vrijdag is er van alles te doen hier, bandjes en optredens door de hele stad en vlgs mij zelfs 2 openlucht disco feesten. Hoop zó dat het een beetje goed weer is! Hij had vooral veel zin om te dansen, nou, ik ook!

Hallo meiden,

Ik snap er werkelijk waar helemaal niks meer van. Zoonlief zou dit weekend bij zijn vader zijn, maar ik heb dus helemaal niks, nada, noppes ghoord. Krijg hem ook niet pakken, zijn telefoon staat op voice mail.

na zondagochtend niks meer gehoord vanaf die kant, ga me nu toch een beetje zorgen maken, er zal toch niks aan de hand zijn?

maar ja dan nog.... Hij moet wel begrijpen dat er een jochie van 8 hier op zijn vader zit te wachten, die er helemaal niks van begrijpt waarom papa niks laat horen en ik weet ook niet wat ik hem zeggen moet.

Voetbal was wel lekker voor de knullen. De eerste wedstrijd hebben ze flink verloren. Maar ja nieuw team, ze kennen elkaar amper en er blijken allemaal middevelders te lopen. Niemand wil verdedigen, tja dat kan natuurlijk niet....

Maar je ze mochten nog een wedstijd spelen omdat er 1 team niet was komen opdagen en die hebben ze wel gewonnen, weer helemaal leuk dus voor de jongens.

Gelukkig gisteren even onze diaan aan de telefoon gehad. Het gaat goed met haar meiden. gelukkig maar.

Klinkt gezellig scarlet volgende week. Hopen idd dat het weer een beetje meewerkt, dan kunnen jullie er lekker op uit samen.

Wat naar Dolphine, dat je geen contact kunt krijgen met zijn vader. Je vraagt je idd af of er iets aan de hand is, ook omdat je natuurlijk al iets afgesproken had. Zou het te maken kunnen hebben met de ruzie tussen zijn ouders? Ook weer erg sneu voor je mannetje, die hem op deze manier natuurlijk steeds minder vertrouwen gaat (en terecht), hetzelfde als hier met L.

(die ik overigens niet meer gehoord of gezien heb sinds hij weet van M. Hoe kinderachtig kun je zijn)

He fijn dat je Daan even gesproken hebt en dat het goed met haar gaat..Hopelijk laat ze zich lekker een beetje verwennen door iedereen en natuurlijk A. in het bijzonder!

Theetje, hoe ziet jouw weekend er uit?

Goeeeeiemorgen dames

Wat een ander weer als gisteren zeg...Gisteren zulk heerlijk zomerweer en nu wind, grijs..jammer hoor.

Vanmorgen om 5.00 uur belde M. Door al zijn nachtdiensten is ie echt een nachtmens geworden, echt compleet zijn ritme kwijt. Hij wilde de 1e trein pakken en naar me toe komen.

Op zich super en hartstikke fijn natuurlijk, maar in mijn hoofd gaan dan gelijk alle radertjes draaien, had toch net met mijn knul afgesproken dat ik M. dit weekend niet zou zien etc.

Ik vind dat toch echt moeilijk hoor. Hij vond dat ik totaal niet enthousiast reageerde, maar dat komt omdat ik dan al gelijk van alles zit te bedenken. Gelukkig was hij het ook wel met mee eens, dat ik dat gewoon niet kon maken tegenover zoonlief, hij moet natuurlijk niet het gevoel krijgen dat ik hem in de steek laat. Maar mennnnn, wat een keuze weer tussen gevoel en verstand!! En ik ben ergens toch ook bang, dat dit wel eens tussen ons in zou komen te staan. Ten 1e al de afstand (hij zei ook het lijkt wel of je in Amerika woont ofzo..) en dan natuurlijk ook mijn knul, waarmee ik rekening moet en wil houden. Heb dit ook wel tegen hem gezegd hoor en dat is (nog) niet zo, zijn gevoel zegt gewoon dat ie hier wil zijn. Tja en mijn gevoel zegt dat ik hem hier wil hebben! AARGHHH!!!

Zei toch ook weer dat ie gewoon een auto moest aanschaffen, dat zou het ook een stuk makkelijker maken. Maar ja, aan de andere kant..Ik vind het jammer dat de spontane bezoekjes op deze manier niet kunnen, maar ik moet toch ook rekening houden met mijn knul? Maar wanneer is het te veel?

Tsjonge zeg...Ik denk dat als ik al twijfel, of ik er goed aan doe, dat dat al een teken is, toch?

Joepie....zoooo leuk, verliefd zijn.....haha.

Maar nu wel weer extra extra zin in het weekend natuurlijk!!

Nog 5 nachtjes.....

Alle reacties Link kopieren
Nou Scar...hier hetzelfde probleem...argggg!

Die van mij gedraagd zich als een kleuter op het moment!!!

Gisteraaf was mn vriendin hier en gezelli wijntje gedronken opt balconnetje..helemaal gezellig..

Maar aangezien ik al af en toe zonder krukken loop(ik voel dat dat gaat en loopt lekkerder)ging ie helemaal uit zn plaat gisteraaf en zei dat ie mij met niets meer gaat helpen...najah!

Kwaad de deur uit gelopen en een blokkie om gegaan midden in de nacht.

vandaag mij niet geholpen met de was ophangen hij doet niets zegt ie...en speeld verder Willem de Zwijger...

Nou heb A gebeld en gezegd dat hij me maar komt halen gaan we samen strax ergens eten.Heb geld neer gelegd en hummel zoekt het maar uit!!!!

Die knul wordt 21 vlg maand maar gedraagt zich werkelijk als een kleuter...

Zet zich gewoon via mn operatie knie af tegen de situatie..

Ik doe gewoon mn ding hij bekijkt het maar!!!

Sterkte jij ook meis!
Verstandig besluit van je Diaan. Laat hem maar ff in zijn sop gaar koken.

Is hij nou helemaal betoetert die grote knul van je.

Ik heb gisterenmiddag uiteindelijk de ouders van ex gebeld. Zijn moeder vertelde me dat zij helemaal geen ruzie hadden vorig weekend, maar dat ze ruzie met hem hadden. Hij is daarop kwaad de deur uitgelopen en sinds dien hebben ze hem niet meer gezien. Maar ze wisten niet dat hij niet naar groningen is gekomen voor zoonlief en ze wisten ook niet dat hij dit weekend zoonlief niet is komen halen.

Nu zijn ze nog bozer op hem, maar meneer heeft gewoon zijn telefoon uitstaan en de deur op de knip, dus zijn ouders kunnen ook niet naar binnen bij hem.

Zijn moeder gaat hem in ieder geval proberen aan te spreken en ze gaat mij op de hoogte houden.

Dus diaan, over grote kleuters gesproken...zelfs volwassen kerels doen het nog en daar wordt een jochie van 8 de dupe van, heel triest!

Tja scarlet, mixed feelings voor jou. Maar idd wanneer is het te, je hoeft jezlef natuurlijk ook niet helemaal weg te cijferen voor je knul, dat heb je al jaren gedaan namelijk.

Ik ben net naar ballorig geweest met zoonlief en een vriendje van hem, leuke afsluiting van de vakantie. En hij mag nu bij dat vriendje eten, dus ook gezellig. Da's het enige voordeel dat hij nu niet naar zijn vader is, we zitten gewoon lekker in het ritme en hij kan vanavond op tijd zijn bed in want morgen begint de school weer.
Meiden, ik heb het allemaal gelezen hoor. Maar ben zó moe heb gewoon geen puf om achter pc te zitten en te tikken. Diensten zijn slopend momenteel. Morgen de nacht weer in...

Liefs Thee

Och arme Thee....sterkte meid!! hug voor jou!

T'is toch wat Daan, dat Hummel zich op deze manier afzet..

Hoe was de 1e kennismaking met A. eigenlijk verlopen?

Die knullen van ons kunnen er gewoon niet aan wennen dat er meer dingen in het leven belangrijk is dan zij..Ik hoop wel dat het beter zal gaan met de tijd zeg...Maar zo te lezen gaat het met je knie wel lekker he! Da's hartsitkke goed nieuws zeg!

nou jaaa Dolphine, dat is toch ook wat!! Maar hij is wel gewoon thuis, dat weten zijn ouders wel zeker? Wat een idioot zeg..Wat een kinderachtig gedrag!!

Ik ben ook niet van plan om mezelf helemala weg te cijferen hoor! Ik blijf ook zeker gewoon afspreken met M. en ga de volgende x zeker naar A. (lijkt me ook wel eens lekker om samen te zijn zónder dat mijn in de buurt is...hihi), maar ik vind wel dat afspraak afspraak is. Zowel een afspraak gemaakt met M. als een afspraak gemaakt met zoonlief. Omdat ik al met hem had afgesproken dat dit weekend voor hem zou zijn, vond ik het niet fair om M. dan alsnog hier te laten komen, ook al wilde ik dat op het moment dat hij het voorstelde wel heel erg graag. Maar dat zou dan niet eerlijk zijn, want dan zou hij me niet meer kunnen vertrouwen en dat wil ik niet. Maar op het moment dat M. dat dan voorstelt...Mennnnn, natuurlijk wil ik niets liever dan dat!! AARGHHH!!!

Haha, ik had nog gevraagd hoe lang hij komend weekend blijft, toen zei hij "tot ik eruit gekicked word", waarop ik zei dat ie hier dan gewoon zou blijven wonen...LOL

hallo lieve meiden, hier ben ik ook weer. vakantie afgelopen, morgen weer werken. men, is voorbij gevlogen. vorig weekend lekker lang weekend naar antwerpen geweest, verder nog daggie euromast, scheveningen, winkelen, terrasjes, filmpie nou ja van alles en nog wat. ook al was het weer niet zo bijzonder, toch n lekkere vakantie gehad! heb even razendsnel een en ander zitten doorlezen.

dolphine, das weer fijn dan met je ex, das inderdaad ook net een groot kind he, zonder ook maar een enkel verantwoordingsgevoel, getsie, zo rot voor je ventje.

had natuurlijk al op hyves gelezen dat er een oplossing was voor het slaap probleem en zag het nu natuurlijk ook weer staan. meis ik hoop zo voor jullie dat het gaat helpen, wat zou dat een zaligheid zijn he. voor zowel hem als voor jou!

daantje, aan knie geholpen en alweer op de been. super hoor, fijn dat het allemaal goed is gegaan.

wat de reactie van zowel jou zoon als die van scar betreft, heel erg herkenbaar. van beide kanten, zowel van hen als ook hoe jullie je er bij voelen. want het is en blijft je kind en je wilt ook niet dat die er "de dupe van wordt".. al is dat natuurlijk grote onzin bij kids van die leeftijd, maar ik snap jullie zo goed. je maakt dan afspraken met hen om hen ook tevreden te houden, maar aan de andere kant wil je ook zooo graag bij je lover zijn. lastig lastig lastig. toch heb ik zo iets, mijn kind is en blijft nummer 1, tot op zekere hoogte he uiteraard. want de periode zo samen met je kind komt nooit meer terug als ze straks de deur uit zijn. al is het natuurlijk bij jullie wel weer heel anders omdat jullie heel lang samen met jullie kid geweest zijn en dus dubbel en dwars het verdienen samen met je vriend te zijn. je moet jezelf ook zeker niet gaan wegcijferen maar ik weet inmiddels wel uit ervaring dat je soms het gevoel hebt er tussen in te staan en niet te weten waar je goed aan doet. zucht hahaha. hier is B natuurlijk ook 2 weken achter elkaar geweest nu. eerste dagen gingen ook niet echt soepel. en zowiezo merk ik wel aan mijn zoon en heb er ook met hem over gesproken, dat het echt niet zou werken om samen te gaan wonen met B, ze liggen mekaar wel, maar op die leeftijd(als puber) mensen bij elkaar gaan laten wonen in huis lijkt me erg moeilijk gaan. komt bij dat ik het ook niet zou willen. want ook deze weken heb ik wel weer gemerkt dat B erg lief is maar ook erg moeilijk om mee samen te leven.

zo dat was weer een heel verhaal haha. oh oh het leven van een alleenstaande mam met kid gaat niet altijd over rozen he hahaha. lieverds, fijne avond, slaap lekker. en tot snel weer!!
Oh meiden wat een heerlijkheid. Zoonlief ging om 20.00 naar bed en hij slaapt.....

Heb hem om 7 uur een pilletje gegeven, daarna even lekker onder de douche en ineens was hij moe.

Nu hopen dat hij vannacht ook doorslaapt. Spannend, hahaha

Scarlet, volgens zijn moeder is ex wel thuis, want de knip schijnt op de deur te zitten. Maar het lijkt me niet oke om je een week lang in huis op te sluiten. Is voor niemand goed, maar voor mijn ex al helemaal niet, ik houd me hart vast voor de consequenties. Maar ik zal braaf het telefoontje van hem of van zijn ouders afwachten.

lucky, jouw zoon heeft er dus soms ook een beetje moeite mee. Tja het is ook moeilijk voor die knullen om opeens je moeder te moeten delen met een ander. Ik snap het ook wel. En natuurlijk zetten wij als mama zijnde ons kind altijd op 1. maar op een gegeven moment krijgen ze de leeftijd om ook een beetje begrip voor de andere kant te krijgen.

Jouw vakantie klinkt super zeg, je hebt er lekker van genoten in ieder geval.

En scar, je hebt gelijk hoor, je had het je zoon beloofd en dan moet je je belofte houden natuurlijk, maar ja dat dilemma als hij dan belt he...... hihi

Wow wat een gezellige drukte hier!

Jouw vakantie zit er dus ook weer op Lucky! Echt snel gegaan he..Maar wel lekker genoten en heerlijk een weekend naar Antwerpen geweest met je lover. Zo'n paar weken samen is dan ook wel weer es goed om te zien hoe iemand is en dat het dan niet allemaal rozegeur en maneschijn is, ondanks dat het verder wel helemaal goed zit, is ook wel weer even goed om te merken, denk ik..als je op zo'n roze wolk zit romantiseer je bijna ALLES en is het wel weer even goed om met beide voetjes op de vloer te staan. Maar hartstikke fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!

Ooo wat heerlijk Dolphine, dat ie gewoon lekker slaapt!! En ook blijft doorslapen, hoop ik voor jou! Heb je even een dansje gedaan?? hihi

L. was hier zowaar nog vanavond. We hebben zowaar goed kunnen praten over alles. Hij blijft het heel jammer vinden dat de kansen tussen ons nu echt voorbij zijn, vertelde zelfs dat hij zijn zus hierover heeft verteld en dat zij toen zei dat dit wel het ergste was wat hem kon gebeuren..klinkt dramatisch, maar vlgs hem heb ik nooit echt geweten wat ie voor me voelt. nou, dat had ie dan wel eens op een andere manier kunnen laten zien zeg..Ik heb hem kansen genoeg gegeven, dacht ik zo.

Nou ja, het lijkt erop dat we wel gewoon met elkaar om kunnen blijven gaan, dus dat hoop ik dan, ook voor mijn knul natuurlijk.

als het goed is komt ie volgende week 1 of 2 nieuwe bureaustoelen brengen, kijk, da's dan weer top! Ze hebben er op het werk genoeg staan, blijkt..

En tuuurlijk, onze kids zijn en blijven nr. 1! Maar ik vind idd dat ze nu wel oud en wijs genoeg zijn (in elk geval die van Daan, Lucky en mij) om te begrijpen dat er zoiets kan gebeuren en dat dat gewoon heel normaal is. Maar dat gevoel van ertussen in staan, ja, dat had ik vanmorgen echt een beetje. M. die toch wel liet merken een beetje teleurgesteld te zijn, of niet eens teleurgesteld, maar het wel jammer vond en dan ik zelf, die het ook erg jammer vond want het gewoon super had gevonden onverwachts een dag met hem door te brengen en aan de andere kant de loyaliteit naar je kind toe. Jaja, het leven is zwaar....

hahahahaha.

Maar ondanks dat.....lang leve de liefde!!

Hoihoi

En Dolphine, hoe is het verder gegaan afgelopen nacht?

Vandaag was ook de 1e schooldag weer voor je knulletje he, hoe is het bevallen?

Ik heb eigenlijk helemaal niks te melden verder, haha.

Veel collega's weer terug van vakantie, was natuurlijk ook wel weer gezellig is. Toen ik vanmiddag weg ging had R. nog niets van zich laten horen, dus ik ben benieuwd morgen, of ie er weer is.

Lucky, ook jou eerste werkdag weer..wanneer moet jouw knul weer naar school?

Ik had helaas iets te vroeg gejuigd gisteren. Hij kwam om kwart voor 12 vannacht en vanmorgen om 5:15..... De eerste keer heb ik hem terug gelegd en de 2e keer bij mij in bed genomen voor even, ik dacht nog even te kunnen slapen tot 7 uur, maar helaas..... hahaha was dus errrug vroeg vanmorgen.

Maar even volhouden en nog en kijken hoe het verder gaat.

Zijn eerste schooldag is hem zeer goed bevallen, en mij ook. Heerlijk hoor weer structuur. Was eigenlijk een heel relaxed dagje met hem, op het werk wel erg druk geweest, maar dat vind ik ook wel weer lekker. De vakantie is echt voorbij nu, we mogen weer vol aan de bak.

Wel fijn scarlet dat je dat gesprek met L hebt kunnen houden. Is toch voor je knul belangrijk. En 2 nieuwe stoelen, helemaal top natuurlijk!

Hier nog niks van ex gehoord, natuurlijk..... de lamzak!

Kreeg vandaag wel de trainingstijden van zoonlief door. Dat moet ik even inpassen in het schema hoor, want ik vind het rottijden. Op woensdag van half 5 tot half 6 en vrijdag van 5 tot 6.

Nou ja even wennen eraan en dan zal het wel weer gaan.

Goeiemiddag girls!

Wat een zeikweer vandaag zeg!! Het lijkt wel herfst, qua wind en regen..Zoonlief balen, training begint vandaag weer en dit is zijn favo weer...not dus he..hahaha, watje.!! Ik ben blij dat de training weer begint en zaterdag de 1e wedstrijd. Het joch heeft lang genoeg geluierd, het wordt weer tijd dat er wat beweging in komt.

He jammer dat ie niet gelijk de hele nacht doorsliep, maar dat was misschien wel iets te veel gevraagd gelijk he, Dolphine..

Dat ie zo snel insliep was ook al fijn, zo heb je tenminste ook iets aan je avond. Nu de nachten nog!! En structuur is toch voor iedereen het beste he...ik zal ook blij zijn als hier alles weer volgens schema gaat. Nog 2 weken voor mijn knul.

Wat een rottijden, die trainingen..lekker rond etenstijd, waarom dat toch zo vaak zo is!

R. was er vandaag weer, kvond hem wel wat bleekjes, je zou niet zeggen dat ie net terug is van vakantie, dat zweterige heeft ook ie ook nog wel, maar verder ging het vlgs hem wel de goede kant op. Heeft alleen nog steeds geen uitslag dus nu maar hopen dat het niet besmettelijk is!! AARGHHHH!! Stel je voor zeg..

Nog 3 nachtjes...dan is het weekend!! Yeahaaaa!! Ook ongesteld geworden, ieietsje te laat misschien qua planning (whoehaha), maar nu dus ook begonnen met pil. Even overlegd met M., blijft wrs weer tot maandag, dus ik ga morgen even kijken of ik maandag vrij kan krijgen, anders moeten we weer zo idioot vroeg op maandagochtend..

Hij had zijn telefoon weer laten rondslingeren ergens, heeft ie een handje van, dus ik kon um weer niet bereiken, aarghh, ik kan daar toch echt niet mee uit de voeten hoor! Moest ook nog ongesteld worden, dus dan heeft het dubbel impact, tjeeez, voel me zo'n MUTS dan als ik hem te pakken heb! Ook al zegt ie 100x dat ik me niet druk moet maken om niets, dat het niet nodig is etc. etc, ik kan er gewoon niets aan doen. De 1ex ben ik cool, maar hoe vaker ik het probeer..heb um wel gezegd dat als ie dan later ziet dat ik heb geprobeerd hem te bellen, dat ie me even terugbelt. Ben ik tenminste ook weer gerustgesteld..hij zou erom denken, net zoals ik erom ga denken dat ik NIET zo in de stress schiet..yeah right, pffff!!!

Verrotte onzekerheid ook af en toe...Gelukkig zei hij ook nog dat ie het een goed teken vond, dat ik dan zo reageer, whoehahaha, pffffff!!

Hallo, hallo,

Vannacht toch ook weer een gebroken nacht. Om kwart voor 2 kwam zoonlief en vanmorgen om half 7. Hij slaapt nu wel meteen in maar doorslapen lukt nog niet.

Toch nekt het me wel hoor die gebroken nachten. Zoonlief slaapt zo weer, maar voordat ik dan weer in slaap ben..... pfffff

Zoonlief was vandaag voor het eerst bij de sport BSO en hij vond het geweldig. Er zijn daar maar max 20 kinderen en 2 leidsters. Zoonlief kent hen beide, de 1 van de overblijf op school, de ander is zijn oude juf van de peuterspeelzaal. Zij kende hem nog van vroeger, en ze vond het helemaal leuk dat hij naar de sport bso zou komen. Het is ook erg goed gegaan, was een goede keus dus.

Woehaha scarlet, lekkere doos ben je ook he. Maar zo herkenbaar wat je beschrijft. Ik kan daar ook slecht tegen als iemand die je graag wil spreken dan niet te bereiken is en later ook niet even terug belt. Hihi maar het kan ook irritatie gaan opwekken he, dit gedrag dus ik hoop dat je jezelf een klein beetje in toom kan leren houden.

Ondertussen hier nog steeds niks van ex gehoord. Het is toch te belachelijk voor woorden. Wat moet je hier nou toch mee he?

Op het werk stroomt mijn dag weer aardig vol. De meeste gezinnen zijn weer terug van vakantie, dus ik kan mijn agenda weer lekker volboeken.

Jaaaa Dolphine, daar ben ik me ook van bewust hoor, misschien vind ie het nu nog schattig en voelt ie zich gevleid, maar kan me zo voorstellen dat ie later denkt houd eens op met dat gestalk, whoehaha, of zoiets!!

Ik ga dus echt proberen me in te houden..OMG!!

He jammer, weer een gebroken nacht..is het eigenlijk een medicijn wat zich stapelt? (hoe langer hij het slikt, hoe beter het werkt?)

Super he, die sport BSO..misschien is ie straks zó moe dat ie wél doorslaapt! (duimduimduim)

Tja, die ex van je...wat moet je daar nou mee..je kunt er in feite niks mee nu. Zolang hij geen contact op neemt kun je niets.

Zou het helpen als je hem een briefje stuurt? (pff, misschien wel een heel raar idee hoor!)

Tja die ex van mij ..... lastig, lastig.

Misschien is een brief sturen niet zo'n gek idee.

Al heb ik op dit moment de neiging om het telefoontje van zijn moeder af te wachten.

Ook vind ik eigenlijk dat hij maar lekker in zijn sop moet gaarkoken. Ik heb er alles aan gedaan als het zo moet, nou dan liever niet. Dan blijft zoonlief maar lekker thuis.

Of heb ik nu hele rare gedachten?

Ik vind het helemaal geen rare gedachten hoor Dolphine..het zou in elk geval een stuk rust geven, want deze onzekerheid elke x is natuurlijk ook gewoon niet fijn, niet voor jou en niet voor je mannetje. Maar hoe zou je mannetje hier tegenover staan? Zou hij niet blijven vragen naar zijn vader of zou dat even zo zijn en zouj het dan over zijn? Ik kan me trouwens wel voorstellen, dat je het telefoontje van zijn moeder wilt afwachten. Ik ben benieuwd wanneer je iets zult horen..

Alsog de duvel er mee speelt, belde de moeder van ex dus net in de rust van het voetballen.

Zij hebben, hoe verrassend ook nog niks gehoord van hem.

Alleen zijn neef is van de week geloof ik een keer binnen gekomen bij hem.

Tja voor mijn mannetje is het natuurlijk klote en natuurlijk gaat hij naar zijn vader vragen, maar zolang ik niks hoor zal ik hem vertellen dat mama er ook niks aan kan doen en dat we moeten afwachten totdat papa belt. Ik blijf hem niet achter zijn kont aanlopen natuurlijk.

Hij heeft nog anderhalve week voordat zoonlief weer naar hem toe zou gaan, dus ik wacht af. Maar ondertussen schakel ik wel de achterwacht in, want de 28ste zou ik naar mysteryland gaan, en dat laat ik me natuurlijk niet afnemen.

Dus zoonlief kan waarschijnlijk dat weekend bij mijn broertje logeren. Moet ik nog officieel kortsluiten. Mocht zijn vader voor die tijd wel bellen dan zoekt ie het maar even uit. Wij komen natuurlijk niet opdraven wanneer het meneer uitkomt.

Nou ja zeg, wat een toeval!

Ik begrijp je heel goed hoor Dolphine..en dat je niet achter zijn kont blijft aannlopen omdat het straks weer zijn weekend is. Dat zou ik ook niet doen. En goed dat je vast hulptroepen inschakelt, want het zou toch echt erg jammer zijn als jij daardoor mysteryland zou missen! Toch wel erg jammer, het leek zo de goede kant op te gaan met zijn vader en dan gebeurd er toch weer iets als dit, waardoor je weer even goed weet dat je niet blindelings op hem kunt rekenen..

Net M. ook nog even gesproken. Hij moest er toch wel erg om lachen, om alles..Hij zei: zaterdag wordt een feestje en ik ben gewoon relaxed, wacht lekker rustig af tot het zover is, maar jij moet gewoon weer even mijn stem horen etc. Tja, zal wel een vrouwending zijn (hihi, in elk geval MIJN ding, hahahaha) Maar hij wilde wel dat ik gewoon mijn ding bleef doen, dus als ik wilde bellen, al was het 10x per dag, dat ik dat gewoon moest blijven doen en niet moest denken o jee, dat doe ik maar niet..vond ik wel weer lief. Dit weekend is het in Amersfoort ook los dias latino's, het hele weekend salsa bandjes in de stad. Is supergezellig, ben daar wel eens met mijn vriendin uit A. geweest. Zijn zus woont daar, dus hij wist ook van die feesten. Kans dat we daar ook nog heen gaan, zaterdag of zondag..(die feesten bedoel ik, niet persé naar zijn zus...)

Mmm, het lijkt weer een megaparty weekend te worden!!!

Yeahaaaa!!! Heb er zo'n zin in!!!

Bel de krant, hang de vlag uit. Zoonlief heeft vannacht doorgeslapen. Hij lag en om 8 uur in en hij heeft geslapen tot vanmorgen half 7........ Oh als hij dit toch eens vol gaat houden, ik ben zo blij!

Ik schrok vanmorgen wakker omdat ik de tv in de woonkamer hoorde, gelijk op de wekker kijken natuurlijk... haha stel je voor dat dat kind midden in nacht ineens voor de tv zit.

Wouw scarlet, klinkt wel erg leuk hoor je aankomende weekend. Hier wordt het een weekendje met pleegzoon. Ik heb voor zaterdagavond wel kaartjes voor ajax voor de kids, dus ze kunnen gezellig mee, da's natuurlijk wel gezellig. Verder geen plannen, buiten het voetbal (zaterdagochtend om 9 uur) van zoonlief om dan.

Zoonlief heeft een vriendje mee van school, die zitten nu lekker een filmpje te kijken, aangezien het weer niet echt meewerkt om buiten te spelen.

Ik ga zo maar even strijken... jippie.

Was vanmorgen al een keer zeiknat geregend vanaf de markt, grr

Nou fijne middag allemaal.
Hay lieverds!

Wat een goede berichten allemaal!!

Wat goed ook van je knul Dolph!!!Daantje is ook trots!!!!

En wt zn pa betreft..laat um ff lek in zn sop gaar koken zeg!Dubiel!

Scar ik krijg vlg zaterdag mn vuurdoop met de fam!

Zoonlief is dan jarig en ook ex van A. komt dan(met vriend) én de rest van de fam word ik aan geintroduceerd...oooh oooh..als ik samen met hem de straat bij hem inrij zijn alle ogen al gericht op..lijk Beatrix wel!

GZD kennen de kinderen mij al en das het allerbelangrijkste dat ik hun goedkeuring en sympathie heb..vind ik dan..

Met hummel is het nu ook goed,die was naar mn pa zondag gegaan en heeft met hem gesproken...hummel als een blad aan een boom omgeslagen.!

Toch wel knap van hem,toch?

Vandaag mn auto opgehaald door de garage...krijgen ze hem niet aan de praat!!!

Onder breker van de benzine bij botsing ingeschakeld en niemand weet waar de reset knop zit!whoehahahah

Ik de Citroen gebeld..zit het bij de bumper!!

Heb zolang een Fiat 500(gaaf autotje)als leen auto,samen met din vandaag opgehaald.

Ook nog met 1 kruk naar de markt en AH geweest met din..nou ik was kapot en heb nog even in bed gelegen een uurtje want zo meteen moet ik weer fit zijn...A.komt mij halen...gezelli!!!!

Elkaar al weer 2,5 dag niet gezien...pfffff...net survivallen zeg..wil niet met je ruilen Scar!!!

Morgen ga ik proberen zelf een stukje te gaan rijden.

klein rondje maar hoor...ff wennen natuurlijk..vanaaf ff de been spieren bij trainen en voila...komt helemaal goed allemaal!

Hai meisjes!

Hoeraaaa Dolphine!! Wat góed zeg, al na 2 nachten!!

Wat heerlijk voor je! Merk je eigenlijk aan je mannetje ook verschil, nu hij zo'n goede nachtrust heeft gehad.

Veel voetbal dus het komende weekend, gezellig!

Hopelijk ook voor juliie een beetje mooi weer, zodat die knullen lekker buiten kunnen spelen etc.

Woehaha Daan, 2.5 dag... AANSTELLER!!!!LOL

Nee hoor, ik begrijp het hééééélemaal!

Wat fijn, dat Hummel weer bijgedraaid is..ben je nou niet benieuwd wat je pa tegen um heeft gezegd?

O jee, de vuurdoop voor de hele familie..Nou ja, heb je het ook maar in 1x gehad he!! Sssssspannend!!

Wat idioot eigenlijk, dat jij dan de dealer moet bellen omdat ze bij de garage....TSSSS!!!

Heb je je strijk helemaal af Dolphine? Pff, dat wil ik morgenavond nog even allemaal doen..kan er nu al naar uitkijken..NOT!!

Khad M. gisteren trouwens nog voorgesteld om het weekend op te splitsen, dus hij vrijdag hier en dan zaterdag eind vd dag wij samen naar hem, tot zondagavond ofzo..vond ie op zich wel een goed idee, maar vond het wel heel zonde van het geld, omdat we dan dubbele reiskosten zouden hebben.. Tja, heeft ie natuurlijk helemaal gelijk in..Vond het beter en leuker als ik dan gewoon een heel weekend van begin tot eind bij hem zou zijn. OK, ook prima! (mits mijn knul er geen bezwaar tegen heeft he..dat weet ik trouwens haast wel zeker van niet, het is meer dat ik er zelf nog een beetje mee zit om hem 2 nachten alleen te laten..) Ben druk bezig met de was, bed verschonen etc. etc. Maar het is allemaal voor een goed doel, woehahaha, dus doe het met vreugde!! (nou ja...niet overdrijven he...) hihi

Ja scarlet, het gaat eigenlijk wel lekker met zoonlief. Hij zit lekker in zijn vel en momenteel is hij vrij relaxed. Hij wilde vandaag zelf met de plaswekker beginnen, dus ik vrees dat we de komende weken weer gebroken nachten hebben,. maar het is voor een goed doel. En nu hij zelf graag wil..... wie weet, wie weet.

Vandaag lekker getraint voor de knul, gelukkig was het eind van de middag weer droog.

Het is idd een duur grapje, scarlet om in een weekend heen en weer te gaan reizen. pfffff makkelijk hoor een autootje

En misschien voor je knul wel heel lekker om af en toe he huis een weekend voor zichzelf te hebben? hihihi

Hihi diaan, jij gaat dus kennismaken met de familie, Spannend hoor. Fijn dat jouw knul ook weer bijgedraaid is. Er zal hem wel een hartig lesje verteld zijn.

En zo te horen gaat het met je knie ook steeds beter. Rustig aan he meid, geef het de tijd.
hay meisjes!

vandaag voor het eerst auto gereden(leenauto) en was redelijk te doen.

naar mn werk geweest,bakkie koffie gedaan,op de loopband gelopen en de nek van een klantje geknipt..kon het weer niet laten...hahaha

thuis een beetje aangerommeld en uurtje op bed gaan liggen..was brak!(ook door gisteraaf hoor..pfoe!)

vanaaf visite van een klantje en smeer meteen ff pakkie in dr haar(lukt wel..dont worrie)..ook weer ff gezelli.

morgenmiddag naar A en ga dan zn dochter even knippen.

Geen idee wanneer ik thuis ben.

Hey wa goed hert van je hummel Dolph!!

Ben zo mega trots op hem en nu ook uit zichzelf de plaswekker vragen..toppie hoor!!!

Scar,leg het je hummel gewoon voor en zeg zoals het is...je wil hem niet meteen ondersneeuwen een heel weekend met lieffie maar dat als je het anders zou doen het weer een aanslag op je portemonee zou zijn..

Wie weet valt het dan allemaal mee.

Hoe dan ook een heeeeeerlijk weekend om naar uit te kijken niet waar!?

Theetje...nachtuiltje van me..red je het een beetje met die klote diensten??

Hoop echt snel dat er verandering in gaat komen want dit kan niet langer...zucht...

Lucky weer aan het werk mop?

Valt altijd eerst weer even tegen he ....

Gelukkig heb je een leuke vakantie gehad en heb je iets moois om op terugte kijken,

Lief wat je schreef over jouw situatie thuis..en zo zie je maar dat je overal tegen hetzelfde dilemma aan loopt met de kids..jong of ouder...

Bij ons gaat het zo goed...ik snap er nog steeds de ballen niet van...zo van het ene in het andre uiterste..heb er even om gejankt bij hem gisteraaf...tis allemaal zo mooi om waar te zijn,,pfoeeeee!

Ga ff post kijken en strax visite..

Tot gauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven