Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ja dat dacht ik ook Indigo, ik had in de opmerkingen ook gezet dat ik een flat rate box wilde maar ik durf het er niet op te wagen
Maar als je niet betaalt is er toch niks aan de hand? Of gaat dat automatisch. Ik heb geen paypal. Hmmm...
Nee gaat niet automatisch maar ik heb natuurlijk wel mijn gegevens doorgegeven en een bestelling geplaatst.

Ik wil geen rekening achteraf
Je moet toch vooraf betalen? Als je niet betaalt sturen ze het ook niet op neem ik aan. Snap wel dat je twijfelt hoor!
Ja dat weet ik dat ik vooraf moet betalen, maar als ik dus niet betaal staat mijn bestelling er natuurlijk wel!

Dus ik wil geen rekening van 150 dollar gewoon omdat ik het besteld heb........

Ik bedoel, als je iets besteld moet je betalen........snapjum?
snapput. Dan zou ik wachten op beter advies (Zwup, Tangerine enz.)
Psies
Eigenlijk moest ik maar wachten op de nieuwe collectie want ik wil die Below Deck en Sea Spray ook graag
Hou op! Alsjeblieft! Ik mag niks kopen dus wil het echt, echt niet weten
Heb je al zoveel of moet je even op de centjes letten?
Centjes. Ik heb wel wat spaargeld, maar er zitten wat dure aankopen aan te komen waarschijnlijk en heb net twee maanden vakantie erop zitten (zonder inkomsten dus).
Ja.....vervelend hè, altijd die centjes

Heb het ook een poosje rustig aan gedaan, maar mag van mezelf nu weer wat kopen.

Af en toe dan hè, niet wekelijks.....
Semafoor de nagellaklijn van Herome, 'W.I.C.', (world in colours) heeft veel keus in diverse pasteltinten

Ik heb iets van 20 kleuren nagellak, veelal cheapass merken als Miss Sporty, Hema, Etos eigen merk enz.

Verschil merk ik niet zozeer per merk, wel per kleur (heb bijv. n ruk-Hema en n goeie langblijvende) maar wel hoe ik lak, goed ontvetten, drogen, niet te dik en niet te dun opbrengen, basecoat-topcoat enz.

Vandaag weer in zachtroze v Essence, 'sweet as candy'.

Helaas gaan gitaar spelen en mooi gelakte nagels niet samen :/

Die Barbie roze is gaaf!

Claire's heeft ook lekkere felle fluo kleuren, vind ik leuk voor op mn teennagels
Leuk Ellen! Als de financiën weer rond zijn dan mag het ook weer een keertje van mezelf Het zit hem ook in de kleine dingen, hier een tientje, daar een tientje, lijkt niet veel, maar alles bij elkaar opgeteld.

Tijgermeisje er zit inderdaad vaak ook kwaliteitverschil inderdaad binnen één merk.
Inderdaad de kleine dingen Indigo, en die tikken het meeste aan.
Klopt ook wel hoor tijgermeisje, maar die Catrice (ik heb er maar 2 hoor) valt me tegen.

Ik heb ook een paar van Essence en die doen het wel vrij goed.
lamazitte
Ben wel benieuwd nu zuigstengel
Haha, ik ook.
Ik dacht jou trouwens net tegen te komen op een ander topic, maar het was noa
Hahaha, heb ik ook al eens gehad Indigo, die 2 avatars lijken veel op elkaar
quote:elleinspe schreef op 15 augustus 2010 @ 16:27:

Ben wel benieuwd nu zuigstengel Ik had 2 foto's erop gezet van mijn shreknagels, alleen ging er iets mis en dochter-lief wilde computeren, dus geen tijd meer om te wijzigen....
OOoooh ik wil die shrekfoto's nog wel graag zien hoor, ik heb die gele op mijn lijstje staan namelijk

Ik vind het een hele gave kleur....
Ben even eten, reageer straks weer wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven