3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik heb niet eens gekookt.
Ow heerlijk Appel!

Ik ben woensdag lekker vrij! sterker nog, dan begint mijn vakantie!!!!

Heb ook het weekend gewerkt..... (alweer)

Werk je ook in de zorg Appel?
Heb je dan wel gegeten Appel?
Heb je dan drien en een halve week vakantie Pop? Lkker hoor!!

Ja, werk in de zorg.

Maar werk niet zo heel veel weekenden gelukkig.
Heyyyy Pop Hoeveel daagjes nog??

Appppel... je hebt ook niet echt een relaxte vakantie gehad he, misschien dat je daarom nog zo moe bent
Oke Pop... woensdag dus

Lekkah!!
Ja, we hebben bolognese chips op, boterkoek en m&m's.
Misschien wel Bi.. Komt vanzelf goed!
Nee Appel 2 en een halve week, was eerst 2 weken, maar heb geschoven....

Man heeft er wel 3
Wasmasjien is klaar. Tot zo!
Ik kom eraan Appel! doe mij die m&m's maar!
Ik heb vandaag zitten bedenken om de 'mams-caravan' in Zuid-Belgie neer te zetten. Dat is een goeie uitvalsplaats voor zomervakanties en niet te ver om er af en toe een lang weekend heen te gaan

Klein detail: Bianco moet dan even 2000 km heen en weer 1700 km terug gaan rijden om hem op te halen
Ja lekker he Bi! moest eesrt vrijdag ook nog maar kon ruilen met een collega, nu moet ik wel een dubbele dienst dinsdag maar dat geeft niet
Das heerlijk Pop!! En - sorry, je hebt het al eerder verteld - ga je ergens naar toe?
Oei Bi, das best een eind! kunnen jullie niet in een volgende vakantie een weekje rondtrekken met de caravan en zo stapsgewijs die caravan in belgie zetten?
Jahahaha Bi.... naar de ardennen
Neuhhh Pop... als we het doen moet het goed (vind ik).

Wat Bianco vindt weet ik nog niet

Ik zou namelijk volgend jaar best graag lekker naar Frankrijk of Italie willen... en als dat ding in Spanje blijft staan dan zijn we eigenlijk elk jaar gedwongen om naar Spanje te gaan.
maar dan doen we in de laatste week pas, eerst nog anderhalve week uitrusten en kleine klusjes doen
Ardennen Pop?? Heerlijk!!! Ik ga duimen voor mooi weer voor je!! Heb je daar een huisje gehuurd ofzo?
Ja! we gaan ook maar een midweek...... heb vreselijke heimwee en we gaan nu voor het eerst op vakantie samen.... dus en midweek is lang genoeg!
Ik heb altijd alleen heimwee terug naar het vakantieland als ik eenmaal weer thuis ben.

Echt heimwee hebben lijkt me lastig, en beperkend! Ik hoop dat het je meevalt Pop. Gaat je laptop mee? Dan kun je af en toe even hier langskomen en ben je toch een beetje thuis
quote:poppedotje schreef op 15 augustus 2010 @ 19:54:

Ik kom eraan Appel! doe mij die m&m's maar!Die zijn op! Sowwy!
Ik vind dat huisman Bianco dat best kan doen! Hij is zo op en neer.
Lekker Pop! Ik ga ook duimen voor goed weer!
4 op een remia!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven