T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Postuum jaloers was ook erg grappig
en wij gaan morgen ook playmobil kopen, want Tony heeft bedacht dat hij iets van zijn zakgeld wil kopen. Is de eerste keer dat hij dat wil doen. We hebben net samen geteld en zijn tot de conclusie gekomen dat hij 16 euro en 1 dollar heeft.
Hoe komt hij nou bij die dollar?
Wij gaan trouwens Kerst dit jaar doorbrengen op de Poolcirkel Ben er wel lichtelijk hysterisch van
Gekregen van de buurman. Hij is er helemaal trots op dat hij nu ook in Amerika playmobil kan kopen.
De Poolcirkel? Mijn God (sorry Eow, als je nog meeleest ) dat is ook niet de meest voor de hand liggende plek! Maar wel supermooi, lijkt me. Super! En koud, dat vooral ook! Hoe kom je daar nou ineens op??
Weet je wat ik nog het allerfijnst vind aan mijn nickchange? Dat ik van dat stomme motto verlost ben!
Tony is soooow cute!!

Poolcirkel hoe wat waar.
Doe eens een nieuw motto Kezz

Wilde al heel lang een keertje naar Lapland en nu diende de mogelijkheid zich aan (Starouders nemen ons mee ).

Heel gaaf, Noorderlicht enzo en rendieren en huskysledes. En -30, maar daar denken we maar even niet over
Brrrrrrrrrr! Wat gaaf!
Nee, ik wil geen motto meer. Vind het zo veel rustiger lezen.
Ik krijg er allemaal All you need is love Kerstspecial-beelden bij in mijn hoofd. Het zou me ook echt niet verbazen als je Robert ten Brink daar tegen het lijf zou lopen.
Echt heelllll koud is het daar met kerst!

Ohhh Tony is lief, met Playmobil in Amerika

Ik mis Eow eigenlijk ook niet. Althans... ik heb nog geen seconde gedacht 'wat zou Eow hier van zeggen', dus ik neem aan dat ik haar niet mis

trouwens.

Ik twijfel nu toch over een nickchange
Peas on earth!
HetMeisjeMetDeZwavelstokjes?
quote:Kezz schreef op 15 augustus 2010 @ 21:22:

Ik krijg er allemaal All you need is love Kerstspecial-beelden bij in mijn hoofd. Het zou me ook echt niet verbazen als je Robert ten Brink daar tegen het lijf zou lopen. Alsjeblieft zegt
-30 Getvurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr verder supah cewl natuurlijk whaha! Kun je mooie mutsen en sloffen etc. kopen voor je kinders. (Kregen wij vroeger ook namelijk )
Ja bivakmutsen voor de meisjes
Maar áls je hem ziet: maak je dan een foto van hem?
Nou vooruit, en dan laat ik hem er een handtekening opzetten en voor Kezz enzo.
quote:Star schreef op 15 augustus 2010 @ 21:33:

Nou vooruit, en dan laat ik hem er een handtekening opzetten en voor Kezz enzo. geweldig!
O kijk, daar zijn Eetje en ik al
Eetje in Burberrystijl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven