Entertainment alle pijlers

Nu nog een man....

08-08-2010 21:33 1106 berichten
...
Ik blijf kijken!

Ghe...
Alle reacties Link kopieren
Te bizar om op je tweede 'date' je kind mee te nemen. Volgens mij voelde dat meiske zich ook heel ongemakkelijk.
The time is now
quote:whopper schreef op 15 augustus 2010 @ 21:39:

Woeha

Die Joost die ken ik!!

*gaat direct vriendinnen verzoek indienen bij Whopper*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey whopper, jij hier
The time is now
....
quote:Friezin71 schreef op 15 augustus 2010 @ 21:39:

Nee hoor, ik vond het vorige week ook niks, maar ik doe antropologisch onderzoek naar de 35+ man

Oh....das een kort onderzoek dan zeker

35 + mannen......onmogelijk ...einde onderzoek
Ik kan hem nog niet plaatsen hoor, moet even heel diep graven van hoe en wanneer.
Tot nu toe heb ik nog geen smakelijke mannen gezien hoor!

Gelukkig niet voor niets de uitnodiging geweigerd!
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2010 @ 21:42:

[...]

Oh....das een kort onderzoek dan zeker

35 + mannen......onmogelijk ...einde onderzoekIk hou hoop
Ik kan er maar niet over uit dat je daar met z'n elven daar gaat zitten en dan hoopt dat je uitgekozen wordt. Alsof het de laatste vrouw op aarde is.
The time is now
Oh wat genant van die Mike
quote:Pompiedoe schreef op 15 augustus 2010 @ 21:41:

[...]

Tja lieverd, we vergaan allemaal met de tijd. Niet zo kieskeurig hoor Schat, laat ik een aantal weken terug op een feest een lekkere en smakelijke vent zijn tegen gekomen, dus ik mag kieskeurig zijn!
....
quote:Banba schreef op 15 augustus 2010 @ 21:44:

Ik kan er maar niet over uit dat je daar met z'n elven daar gaat zitten en dan hoopt dat je uitgekozen wordt. Alsof het de laatste vrouw op aarde is.Nou inderdaad.
Nou die Mike is in ieder geval wel een catch. Bezopen op de eerste date, matje in zn nek en een bruin, uit elkaar vallend gebit. Jummie!
quote:Banba schreef op 15 augustus 2010 @ 21:44:

Ik kan er maar niet over uit dat je daar met z'n elven daar gaat zitten en dan hoopt dat je uitgekozen wordt. Alsof het de laatste vrouw op aarde is.

*durft bijna niet te bekennen dat ze HEEL lang geleden ook wel eens aan zo'n date show heeft meegedaan...met Martijn Krabbe*
quote:Friezin71 schreef op 15 augustus 2010 @ 21:45:

Nou die Mike is in ieder geval wel een catch. Bezopen op de eerste date, matje in zn nek en een bruin, uit elkaar vallend gebit. Jummie!Hou me tegen.
....
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2010 @ 21:45:

[...]

*durft bijna niet te bekennen dat ze HEEL lang geleden ook wel eens aan zo'n date show heeft meegedaan...met Martijn Krabbe*Oh echt? Er daagt wel ergens iets. Was dat niet zo'n programma waarin twee van je vrienden potentiele partners voor je moesten uitzoeken? Was jij dan die ene of een van de potentiele partners?
The time is now
quote:whopper schreef op 15 augustus 2010 @ 21:46:

[...]

Hou me tegen.

Doe het niet Whopper.....doe het niet!!!

Straks moet je een topic openen:

Help, ik kom in finaciele nood omdat de tandarts rekeningen en de contributie van de AA van mijn man zo hoog zijn!
....
Ik vind het echt sneu voor die dochter. Daar heb je toch helemaal geen zin in; je moeder die in een bikini staat te dartelen voor zo'n groep mannen.
The time is now
Ik heb al een vent. En een tweede aan mijn kont
quote:Banba schreef op 15 augustus 2010 @ 21:47:

[...]

Oh echt? Er daagt wel ergens iets. Was dat niet zo'n programma waarin twee van je vrienden potentiele partners voor je moesten uitzoeken? Was jij dan die ene of een van de potentiele partners?

Jaaaaa...dat programma was het, zit me nu al een kwartier te bedenken hoe dat nou ook alweer heette...

Wij waren met 30 dames en werden door een Costa Brava gebruinde moeder en een ex vriendin gekeurd voor de single in kwestie....
Oh, gelukkig.

Anders zou ik niet in dit groepje passen vrees ik.

Ik vind die Nicole irritant blij kijken.

Aranka lijkt mij een ubberbitch en die politiedame, ben even naam vergeten, komt wel relaxed over.

De mannen kunnen mij niet echt boeien, zal nog even goed kijken maar als dit het voorland is voor de single dames, dan leef ik met jullie mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven