Entertainment alle pijlers

Nu nog een man....

08-08-2010 21:33 1106 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
Pom

Rene heeft lelijke tanden, ieuww. Niks voor mij.

Dames, ik kijk dit voor 't eerst en jullie al vaker? Vooralsnog kan ik mijn aandacht er moeilijk bij houden, blijft het zo saai of wordt 't nog sappig in latere afleveringen??

*beken...ik mis Boer zoekt Vrouw...*
Huts!
four weddings wat nu komt is ook wel geinig, die Engelse meiden gaan zo over the top met hun ordi weddings hihihi was vorige week ook lachen! een sprookjes wedding en een met alles rose ...
....
quote:Gipsyheart schreef op 08 augustus 2010 @ 22:21:

de leuke mannen geven zich niet op voor zo'n programma.Nu heb ik nog maar een klein beetje geinternetdate.... maar ook daar lijken ze niet te zitten
Ja Bella ik heb t zelfde, weet nog niet of ik volgende week weer ga kijken, denk niet dat dit zo'n hit gaat worden als de boeren! Waar het hem in zit weet ik ook niet, teveel mensen misschien ?
....
Veel hebben lelijke tanden, die advocaat van Nicolle en die Mike die zo dronken was...
Weet het ook niet Barbie. Ik kijk volgende week nog een keer en daarna zie ik wel weer!

@ Pom, is dit echt waar representatief voor de vrijgezelle man van 35+? Dan ga ik accuut weer de cougar uihangen hoor!!
Huts!
Pomm!! Met mij alles prima, 't is niks geworden met de Keetman, maar okee, er komt een nieuwe asfaltploeg in september!

Hoest met jou??
Huts!
...
Praat lekker plat Jenifer.... wel een leuke meid.
kan aan mij liggen hoor, maar is deze serie vorig jaar al niet op de buis geweest? Vond het vorig jaar al niet leuk, en mijn mening is nog niet bijgedraaid.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Aha! een cougar waar 't wel werkt?? Er loopt in de keet zo'n leuke jongen rond van een jaar of 30...zucht
Huts!
...
RP? je kan het treffen via de weg van het internet. maar ik denk dat velen daar niet zitten. ik heb persoonlijk nog nooit een man gezocht via het internet. ze komen aanwaaien.
....
nou misschien tot volgende week, met sappige commentaarjes is het inderdaad prima te pruimen

...
Wat gaaf Pom, heb je een leuke verjaardag gehad?

OT dan maar: ben er volgende week nog een weekje bij en dan zien we wel weer!
Huts!
De voice-over heeft het elke 2 minuten over 'de mannen willen indruk maken', wat ook blijkbaar zo is (ik heb slechts 10 min gezien).

Ik snap als man niet dat je je daarvoor opgeeft, voelt aan als een beetje erg jammer.
....
Das mooi Pom, ik heb jullie gemist op 't relativeer-topic! Zie jullie graag volgende week!
Huts!
Jajajajajajaja....hier ben ik al!

Ik was aan aan de telefoon (lees 2 uur met date to be)

Aranka vind ik niet zo'n leuke vrouw maar die Joost...hmmmmm

Smekelijk hapje, alleen jammer van die vlek op zijn gezicht

En dan die dronken man!!!!

What was he thinking!!

Wel een mooie dochter trouwens!

Pommeke dear, ik beloof je dat ik er volgende week bij ben!!

(en kan dus gewoon NIET slapen nu...helemaal hyper na DV ineens)

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Bel

(zo als dat niet enthousiast is!!!!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Aranka komt op mij over als een pittige dame al heeft ze iets irritants over zich. Haar stem en gelach doet me een beetje denken aan Susan Smit.

Nicole kwam nogal kirrend over; wel heeeel veel lachen in het bijzijn van de heren. Ben benieuwd waarin ze dan dominant kan zijn, aangezien ze zei dat mannen haar wel aan moeten kunnen.

Ach, valt ook allemaal niet mee als een camera op je gericht staat. Stoer dat die vrouwen zich ervoor hebben opgegeven.
Hihi, ik heb het niet gezien, alleen jullie reacties gelezen.

Als ik het zo lees dan ben ik blij dat ik nee gezegd heb toen me door een regiseuse werd gevraagd of ik met dit programma mee wilde doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven