**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
Betekent dat dat je iets weet? Die butler hoeft niet persé, schoonmaker is ook al goed.

Stel dat de vriendin van W... hier meeleest. Dat zou leuk zijn.
Dat zou Leuk zijn.
Ik ken z'n achternaam jammer genoeg niet, dus kan 'm niet even opzoeken. Maar Snorhaar misschien wel..?

Ben niet zo heel bekend in Berlijn, nee, 'n villa gaat niet lukken denk ik. Dus ik stel voor dat je dit huis neemt.
Na heel hard denken is me die achternaam ook weer te binnen geschoten. Ik zal hem je wel even doorfluisteren.

Fille, waarom vond diegene dat je dat huis niet moest nemen? Wat zit je er niet lekker aan?
Ik kan ook echt beginnen met aftellen, over 14 nachtjes ga ik vliegen! Heb er zin in en dan nog twee nachtjes en dan zie ik vriendlief ook weer. Dus nog maar 16 nachtjes en ik zie er super veel naar uit!

Moet alleen echt nog zo veel regelen voor de trip. En ik baal. Was ik maar alvast helemaal 25 want dan was er geen gekloot met een extra bedrag voor "jonge" rijders :( En na een hele avond zoeken nog steeds geen betaalbaar hostel gevonden. Kan het zijn dat ze dat daar niet kennen?

Fille, ik denk ook dat je dat huis maar gewoon moet nemen. Een eigen huis klinkt al als een villa En veel plezier met de dat
nooooooog 13 nachtjessss

Leuk dat iedereen aan het aftellen is!

Dus mevrouwtjezonneschijn, jij vliegt op dezelfde dag als ik ^.^ Wie weet zien we elkaar op schiphol! maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet haha

Ik heb er zo'n zin in!

Gisteren avond een urenlang leuk lief telefoongesprek gevoerd met mijn vriend, hij is zoooooo lief
haha, dat is wel grappig! Zou wel een bak zijn, maar ik ben er vrij zeker van dat we elkaar niet gaan tegenkomen want ik vlieg via een luchthaven in DL, want dat is dichterbij vanaf hier en het scheelt nogal wat in de prijs
Dus in september zijn jullie allemaal bij jullie vriendjes. Leuk.

Ik ga vanavond weer terug naar Nederland. Nu nog even op ons gemak de spullen inpakken. Het weer is jammer genoeg niet meer mooi, dus nog een keer zwemmen zit er niet in.

Wij hebben nog wel geluk gehad, dat het slechte weer net begon toen wij woensdag avond net de voorstelling van Aida bij De Bregenzer Festspiele hadden gezien. Tien minuten eerder en wij hadden in de regen gezeten. Hetwas trouwens een prachrige voorstelling.

Ine, zei jij niet een keer dat jouw buurvrouw het niet zo mooi had gevonden?
Ik ben er ook weer even. Tis op het ogenblik echt waanzinnig gekkenhuis op werk en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Veel ontwikkelingen en daardoor veel te doen. Ook (weer) op zoek naar nieuwe mensen. Gedoe met bestaande collega's. Maar het houdt me lekker van de straat, zullen we maar zeggen

Isiss, welkom terug. Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, op de snurkers, feestvierders en minibedjes in de trein en de regen na dan. En dat Willie-verhaal

Fille, ben je al ingetrokken in je villa met zwembad? Volgend weekend festival! Die date nog doorgegaan? Hoe was t???

Ben benieuwd hoe Spijker het op haar festival heeft.

Es, weer goed in NL aangekomen?

Nemo, en fijn dat het zo fijn is met Tymp. Dubbel, hoor!

En we gaan weer met z'n alleen aftellen, leuk meiden!
Ohja, Spees, hoe was "audiëntie" en weekendje Brugge?
Ik ga straks leuke dingen doen. Eerst een date met iemand van Paiq. Stel em er niet al te veel van voor, maar hey, you never know. Daarna lekker eten en terrashangen met een vriendinnetje. Zin in!

Nu eerst boodschappen doen...
Korte zwaai vanuit Budapest, t is hier zo super geweldig! Wel erg heet, en gisteren was de hele dag zo drukkend... En 's avonds kwam dat tot een plensende regen en giga onweersuitbarsting. Maar gelukkig zat ik toen net heel relaxed in een grote tent op zachte kussens sisha te roken. Dat had ik nog nooit gedaan, en het was zo leuk!

De sfeer is de gek, we hebben een heerlijk luxe appartement gehuurd met airco, ligbad en uitzicht op de Donau en het festival is helemaal super. Heb al 3 toffe concerten gezien (dus iedere dag een tot nu toe) en verder bandjes half half hier en daar meegepikt natuurlijk. Het plan is om vanavond te gaan bungeejumpen!!! Dat kan hier uit een bakje van een 50 meter hoge hijskraan. 50 meter klinkt misschien niet heel indrukwekkend maar geloof me als je er vanaf moet springen is het hoog genoeg!

Ben ook zeer heel erg in love!!! Kortom: wat een heerlijke vakantie. Voelt ook alsof het al weken duurt en mag van mij nog wel een paar weken zo door gaan!

Dikke zoen aan jullie allemaal en tot snel.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ahaaa je bent naar het festival daar! Wat gaaf!! Is die bungeejump wel vertrouwd daar????
Badeendtje, ik heb het even nagevraagd en ze zeggen: ja hoor, het touwtje is lang genoeg

Of kort genoeg? Is 'n essentieel verschil.
Isiss

Ja lang genoeg voor wat?

Sjeetje, wat stonden we laag zeg. Heeft iedereen plots een leven ofzo?

Jooles, klinkt leuk allemaal. Hoe was de date? Viel het mee of viel het tegen?

Ik zal mijn date later nog uit de doeken doen. Ik denk dat het een historisch dieptepunt was in mijn dateleven, want we zijn boos uit elkaar gegaan. Hoe leuk is dat? Nouja, het klinkt niet leuk, maar ik vond het eigenlijk bijzonder vermakelijk.

Gisteren had ik trouwens een moment van helderheid (jawel) en besefte toen iets heel stoms: vlak voordat ik deze kant op kwam, sprak ik Berliner op msn, wat ik ook verteld heb. Hij zei toen: ich werde mich bald verlieben. Dat vond ik raar, hij had verkering dus ik nam aan dat hij al een tijdje verliefd was. We hadden het daarvoor over zijn moeder die bij hem was en die zo lekker kookte, dus ik vroeg of hij dan verliefd werd op zijn moeder, oidipuscomplex enzo en dat. Nu besef ik dat hij waarschijnlijk wilde zeggen dat hij zich ging verloven. Opeens kwam het bij me op gisteren. Toevallig had ik een mail van hem, dus heb even mijn inzicht in onze Babylonische spraakverwarring terug gemaild. Ik moest er zelf wel om lachen. Ook omdat je opeens kan denken ´oooooooooooooh! Hoe suf!´

Spijker, klinkt goed. Berliner en ik deden vroeger thuis wel shisha roken, maar dan meurde het hele huis de volgende dag, dus toen mocht het alleen nog op het balkon en daarna nooit mee. Ik heb het vrijdag nog gedaan. Lekker is dat.

Ik reis morgen af naar mijn vlakke land. Heb er heel veel zin in, vooral om mijn nichtje te zien. En volgens weekend Lowlands natuurlijk! Ik hoop op mooi weer, dus duim mee.

Er zit hier iemand in het internetcafé stiekempjes te huilen of te lachen, dat wordt me niet helemaal duidelijk. Als het huilen is, is dat wel zielig.
Bungee was gááf!!!!!!!! En ik heb het in stijl gedaan: in een wolk tule en een corset, want dat was wat ik toevallig aan had Check facebook voor een filmpje van Spijker die zich van een hijskraan af stort, het was heerlijk!

Nu ga ik er vandoor, naar Die Antwoord ( ) en Muse!!!

Fille; boos uit elkaar? wat was er gebeurd?!
Gaaf Spijker.

Ik zal het boos uit elkaar gaan nog wel eens uit de doeken doen, al is het geen interessant verhaal. In een notedop: ik was wat terughoudend, hij raakte geirriteerd en ging naar een andere zaal, ik ging weg.
Nou, een leven. We hebben 'n slaapkamermuur geverfd, die moet morgen nog een keer. En ik ben begonnen met 't maken van 'n fotoboek, met de laptop aan tafel wat de internetkabel net niet haalt (zoek 't niet om 't draadloze ding weer tevoorschijn te halen, met kabel doet ie 't beter).

En zo'n fotoboek maken is 'n serieuze zaak, dat moet nml. perfect van de perfectionist.

Die date klinkt inderdaad intrigerend. Wilde interessant typen maar las net op tijd dat 't geen interessant verhaal is schijnbaar. Niet voor herhaling vatbaar dus?

Jooles: jouw date? Kom even vertellen.

Spijker: je filmpje is erg leuk, vooral 't gestuiter achteraf. Bungeejumpen staat op m'n lijstje van niet-wenselijke-activiteiten. En dan heel ver onderaan.

Spees: schoonouders ontmoet? Hoe was 't?

Wil je nog tassen zien? Moet even kijken hoe ik komende week zit met m'n tijd in jouw stad. Ik werk alleen dinsdag en woensdag, gister is de uitlaat van de auto kapot gegaan en ik kan pas woensdagavond naar de monteur bij m'n ouders in 't dorp. Ben nog aan 't prakkiseren of ik 't aandurf om met de auto naar m'n werk te gaan (2 keer) of niet.

Ik denk dat ik nu trouwens besluit dat ik dinsdag vrij neem.

M'n intuïtie heeft w.b. autopech wel goed gewerkt, daarom gingen we met de trein op vakantie. Als we met de auto waren we geweest, was dit onderweg gebeurd.
Spijk is in loooooooooooooove! An die schöne blaue Donau!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een leven, tja, ik ben erg druk met werk geweest. Had een apart zij projectje, wel gaaf, maaar ook veel samen met een collega die niet mijn favoriet is. Telkens als ik denk dat ik aan zijn communicatie stijl gewend ben, verrast hij me weer met een of andere lompe opmerking. Hij doet het niet express (ik wil vooral niet zelf lomp klinken nu, maar ik verdenk hem van een vleugje Asperger of zo). Ook is hij Heel Erg Serieus in zijn onderzoek. Ik ook, maar ja, het blijft werk hoor denk ik dan. Nou ja, ik moet mezelf heel bewust voorhouden dat we vooral anders zijn en ik de dingen niet persoonlijk moet opvatten.

Wel leuk: Ik heb mijn eerste grizzly beer gezien gisteren. En van een veilige afstand.

Bungeejumpen.....brrrrr.....wordt al eng als ik eraan denk.
Bungee jumpen...mmhh, niks voor mij. Maar fijn dat het gaaf was... hoe was Muse??

Mijn date was eigenlijk zo unremarkable, dat ik er gisteren helemaal niet aan heb gedacht om hier even verslag te doen... Korte samenvatting: aardige vent, maar een beetje sloom en verder absoluut niet m'n type. Was blij dat m'n vriendin, waar ik mee had afgesproken, te vroeg was. Dat zegt genoeg, denk ik... De rest van de middag/avond was wel weer enorm leuk :-)

Maar goed, ik heb het weer eens geprobeerd, zullen we maar zeggen.
~rrrrrrril~ bungee jumpen, maar dat vind ik ook van internetdaten.

Ik ben officieel een bruid.

Kun je het zien? Ja he? Staat goed zo'n gloed toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven