wat moet ik doen

15-08-2010 16:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft mij onlags toevertrouwd op jongens te vallen, en hij durft dit niet aan mijn vriend (zijn vader) te vertellen, en heeft mij daarom gevraagd dit te doen.

Ik vraag mij alleen af of hij dit niet beter zelf kan doen, want er is geen enkele reden om dit niet aan mijn vriend te durven vertellen, ik heb het al eens met hem erover gehad en hij zal het echt niet erg vinden of wat dan ook.

Natuurlijk begrijp ik mijn zoon ook wel, dus ik denk dat ik het maar moet zeggen, wat denken jullie?
quote:Honingbijtje78 schreef op 15 augustus 2010 @ 17:15:

met 15 zijn er zat die denken dat de relatie serieus is hoor

Dacht ik toen ook.

ik ban al vanaf mijn 15e samen met mijn vriend (tegenwoordig man) dus het kan wel hoor...

Ben benieuwd hoe het gesprek ging... is er een last van de schouders van je kind af?
Ik ben ook benieuwd.

En blij voor je zoon, dat hij zijn "geheim", nu met zijn dierbaren heeft kunnen delen.

top.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hoe ging het?
quote:Nachtspook schreef op 15 augustus 2010 @ 19:03:

[...]

ik ban al vanaf mijn 15e samen met mijn vriend (tegenwoordig man) dus het kan wel hoor...

Ben benieuwd hoe het gesprek ging... is er een last van de schouders van je kind af?

Doe je goed!

Ik heb eerst verschillende modellen moeten uitproberen alvorens een blijvertje te treffen. Maar die ruil ik dan ook never nooit niet meer in

Vertel vertel, hoe ging het gesprek?
Gelukkig ging alles goed, en zoals ik al verwacht had had m'n vriend er geen problemen mee, al maakt hij zich net als ik er een beetje zorgen over dat er nog altijd veel discriminatie is tegenover homo's. Hij heeft het ook al aan een paar vriendinnen vertelt, die er ook geen probleem van maakten (wat het natuurlijk ook niet is).

Voor de rest van de school houdt hij het nog liever even geheim, vanwege het hoge percentage dat met vuile flikker en ik weet niet wat allemaal scheldt. :(

Maar gister is dus alles goed gegaan, en hij voelt zich echt een stuk opgeluchter nu!
Fijn Jelu. Het gaat er toch ook om dat hij gelukkig is he?
absoluut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven