Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Sorry... Floris
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 15:51:

Ff een vraag. Ben ik nu ook van mijn bangeschiedenis af?

Vergeet het maar.
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 15:51:

Ff een vraag. Ben ik nu ook van mijn bangeschiedenis af?Mocht je willen schat
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh de angel is me voor
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:N00tje schreef op 15 augustus 2010 @ 15:54:

Helaas niet Floor..Da's mooi balen.
I know..
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 15:55:

[...]

Da's mooi balen.Af en toe op vakantie is toch leuk?
Lijkt me eigenlijk, bij zo'n grote nickchange door de gehaaste Vivaforumknopjesneerplemp actie niet eens zo'n gekke vraag....
Thee, dat is nooit. Dat zou ook niet helemaal fair zijn. Dan ga je lekker uit je dak totdat je je ban van 2 maanden hebt gehad, en dan snel van nick wisselen en weer fijn van voren af aan beginnen... krijg je nooit een permaban. Helaas, de banhistorie vernickt gewoon met je mee.
quote:VivaAngel6 schreef op 15 augustus 2010 @ 16:55:

Thee, dat is nooit. Dat zou ook niet helemaal fair zijn. Dan ga je lekker uit je dak totdat je je ban van 2 maanden hebt gehad, en dan snel van nick wisselen en weer fijn van voren af aan beginnen... krijg je nooit een permaban. Helaas, de banhistorie vernickt gewoon met je mee.

Tuurlijk snap (grinn, zelfs ik ) dat dat op zich niet fair is. Zag het meer als 'tegemoetkoming' rond alle knopjescommotie, zeg maar eenmalig iets, niet als wat permanent zou gelden bij verschillende nickwisselingen bij bans.

En ook al snap ik het je weet wel slotje niet, dit snap ik wel maar ik dacht, ach leuke geste vanuit de (i.m.o toch wel door Viva op fout moment gegenereerde) onrust. That's all.
Hoi Angel,

Zou je mij ook op Non-actief willen zetten?

Ben terug onder andere naam (en die hou ik nou eens een keer wel ) en de dames van het 'vaste' topic zijn ook op de hoogte.

Bedankt!
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Thee, als we dat zouden doen is de kans groot dat daar nog gauw misbruik van gemaakt gaat worden de komende dagen.

Miss Stokstaartje, daar ga je....
Ons: er kan nog meer bij deel 11, mag een slotje op.

En er zijn twee deel 12's gemaakt en die van mij mag weg, of samen met die van Hummeltje. (samenvoegen, niet samen weg bedoel ik )
Graag op non-actief. Merci!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Done.
6,

Deze: Hoe laat is het ook al weer? Deel VIII mag op slot.

Bvd.
Goed hoor. Bedankt voor de link.
Engel6, ik heb een nieuwe nick, maar krijg mijn avatar niet geupload (of is het nou upgeload)

Doe ik iets verkeerd?

Doe het via fotobeheer en dan uploaden
Laat maar, ben een domme koe, deed het dus verkeerd
Och, Barbabella, ik zit daar ook weleens mee te hannesen. Mijn avatar raakte met die van Iris in de knup, maar het is weer helemaal goed gekomen.
hans66 wijzigde dit bericht op 17-08-2010 10:55
Reden: Grappige berichten zonder smileys klinken te serieus
% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Hoi, zou je mijn topic: kijkwijzer bios Sammy's avonturen naar de pijler kinderen kunnen verplaatsen? Bedankt
(erg) bang voor autorijden; ervaringen en/of tips? = Gesloten ivm ontbrekende OP.

Kijkwijzertopic = verplaatst naar Kinderen.
" Randstadrail Rotterdam-Den Haag" is verwijderd ivm privacy.
Graag op non-actief, ik gebruik deze nick nog maar zelden............
quote:VivaAngel6 schreef op 17 augustus 2010 @ 17:39:

(erg) bang voor autorijden; ervaringen en/of tips? = Gesloten ivm ontbrekende OP.Maar de spam in de laatste twee berichten (had ik getoverstafd) is blijven staan. Klopt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven