Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
MV, ik denk zelf/proef op betreffende topics ook de sfeer waarin e.e.a. verlopen is. Vrijdagmiddag. Maandag poll. 'Paniek' door vage uitleg.

Wat mij zelf bijv. enorm stoort dat het niet vooraf is aangegeven en dan na het weekend test/poll. Of heb ik er in het werkzaamhedentopic overheen gelezen.

En verder ben ik het wel met velen eens dat dit waarschijnlijk meer (troll)bezoek genereert dan op de 'oude' manier waarin het ook 'in the open' kon. Daarbij was er de afgelopen week al genoeg aan de hand.

Maar ja, wie ben ik !
Wat Yas dus bondiger zegt

(en nu eerst wat eten, anders ga ik van m'n graatje)
Kan ik hier nog het verzoek doen?

Graag deze Nick + avatar helemal verwijderen, hoef ook niet meer te kunnen inloggen, maar compleet weg

Bedankt!
Ik had ook de volgorde beslist omgedraaid. Eerst een poll, en dan dat knopjesgedoe wel of niet (afhankelijk van de uitslag) doorvoeren.
World of Warcraft: Legion
mag mijn account weg? heb het wel weer gezien hier.
quote:medss schreef op 15 augustus 2010 @ 14:03:

(inderdaad zag ik mensen met 24(!) berichten die graag op non-actief wilden. WTF? Hoe non-actief kun je worden? )

Pssss, pantalaimon, wie ben jij nouhouououu
Wie heeft er eigenlijk bedacht dat ik avatars kan verwijderen?? Ik kan helemaal niets met avatars. Als die weg moet kun je dat zelf regelen, voordat je verdwijnt door mijn toedoen. Ik kom over een uurtje weer langs.
quote:VivaAngel6 schreef op 15 augustus 2010 @ 14:52:

Wie heeft er eigenlijk bedacht dat ik avatars kan verwijderen?? Ik kan helemaal niets met avatars. Als die weg moet kun je dat zelf regelen, voordat je verdwijnt door mijn toedoen. Ik kom over een uurtje weer langs.Ik geloof dat Angel 5 dat wel kan, dus dan jij ook lijkt me?
De mijne is weg. Dus ik kan ook weg.
Wat zijn de Angels maar weer lekker snibbig. Da's sfeerbevorderend. Ik kan jullie aanraden vooral ook de positíeve vibe die afkomstig is van jullie klanten op te pikken...
Nope. Angel 5 heeft andere (lees; meer) bevoegdheden omdat zij de blogs modereert.
Maar met alle respect ook, een avatar kun je toch zelf ook wel verwijderen? Da's zo gepiept! Waarom moet een Angel dat doen?...
Oh, dan kun jij het niet inderdaad

Maar je schreef: Wie heeft er eigenlijk bedacht dat ik avatars kan verwijderen??

Nou, doordat Five het wel kan, rees dat idee denk ik.
quote:Ligeia schreef op 15 augustus 2010 @ 15:32:

Maar met alle respect ook, een avatar kun je toch zelf ook wel vewijderen? Da's zo gepiept! Waarom moet een Angel dat doen?...Als je nick eenmaal op non-actief staat, dan kan dat niet meer.
quote:S0LEIL wrote on 15 August 2010 @ 15:33:

[...]

Als je nick eenmaal op non-actief staat, dan kan dat niet meer.Dat krijg je dan weer van overhaaste acties...
quote:Ligeia schreef op 15 augustus 2010 @ 15:34:

[...]

Dat krijg je dan weer van overhaaste acties...Yup.
Goed, bij deze dan

Voordat je je verzoek plaatst om op non-actief gezet te worden, even je avatar verwijderen als je die weg wilt hebben. Voor Prulleke heb ik dat nog aan 5 gevraagd.
Heb je (nog) hulp nodig Angel? Doe ik met liefde voor je hoor .
Ff een vraag. Ben ik nu ook van mijn bangeschiedenis af?
Helaas niet Floor..
quote:FlorisFlorijn schreef op 15 augustus 2010 @ 15:51:

Ff een vraag. Ben ik nu ook van mijn bangeschiedenis af? Opmerkelijke vraag voor een newbie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven