3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Haha tranen van het lachen! Floor jij bent goe-hoed!
Zo ik ben in ene ernstig moe. Truste iedereen
Truste Ibi. Ik hoop dat je lekker slaapt.
Truste iebs!
Trustuh Ibi
Poehee, die was goed. Lieve dames, ik heb de nodige inspanning gehad, ik ga naar bed *zegt ze al hard lachend X-D*
Trustuh Chooc
Welterusten voor de slapen gaanders.
Truste Chooc.
Er zijn ook kama's (lama en kameel), scheiten (schaap en geit) en walfijnen (walvis en dOlfijn).

Ik heb het niet meer!!
Ik heb het echt te warm hier!
Adem in adem uit.. Pfff.. Kan iemand iets serieus vertellen? Heb de slappe lach!
Bleh onze hond is aan de dunne. Ben nu al 3 maal uit bed geweest om op te ruimen. 1 maal over kleding dus die kon ik ook nog eens uitspoelen en wassen. Getsie. Hadden frolick voor hem gekocht nou dat doen we dus ook maar niet meer .
Goedmeurning!!!

IBI getver... dat kun je nu ff niet gebruiken, zo'n gebroken nacht. Heb je vandaag tijd om even tussendoor te gaan liggen? En Frolic is 1 bonk zout, das nie goed voor hondjes

Choco en Floor Ik lig dubbel hiero! Hahahaha die zebra en die egel
Goedemorgen!
Goedemorgen!

Nog maar 2 nachtjes

Ik ga naar werk, fijne dag allemaal!
goedemorgen meisjes

de poll heeft al 1175 stemmen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ha ha Roos.... ik heb ook al even gespiekt

goedemorgen allemaal!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
ik ben weer weg, tot vanmiddag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goodmurnink!
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 07:08:

Goedmeurning!!!

IBI getver... dat kun je nu ff niet gebruiken, zo'n gebroken nacht. Heb je vandaag tijd om even tussendoor te gaan liggen? En Frolic is 1 bonk zout, das nie goed voor hondjes

Ik dacht dus slim te zijn. De hond gooit namelijk zijn groenten steeds uit zijn bak en dan moet ik telkens ruimen. Hier zat alles geperst in 1 brok. Handig dacht ik. Niet dus

Even slapen vanmiddag zit er niet in. Ga zo douchen en aankleden en dan weer naar HIH tot vanavond.
Ow en en goedemorgen!!
Een hond hoeft toch helemaal geen groenten als carnivoor?

allemaal.
Ik ben ook op zoek geweest naar brokken zonder groenten maar zonder succes.

Ow hemel ben duidelijk nog niet goed wakker. Zit te wachten op de bus zie ik dat ik mijn broek binenstebuiten aan heb! Loop ik ff voor gek. Doe maar alsof het mode is ofzo
Ibi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven