Heb jij al iets van jezelf gespot?

16-08-2010 17:49 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat nieuwe mogelijkheden vaak meteen massaal gebruikt worden, zou ik verwachten dat er nu al heel veel forummers een topic/link zijn tegengekomen naar dit forum. Omdat ik daar nog niets over heb gehoord (al kan het zijn dat ik 20 topics heb gemist hierover), ben ik benieuwd;

Heb jij al een link gespot op Twitter of Hyves van een topic dat je hebt gestart of waarin een bericht dat je schreef staat? Ben je al herkend, zijn er al vermoedens uitgesproken of jij niet toevallig .... bent?

Voor de volledigheid; Zelf ben ik nog niets tegengekomen en had het hele knopjesdrama gewoon aan me voorbijgegaan als er niet ineens allemaal nieuwe nicks zouden zijn.

Ik heb op hyves, twitter of facebook..

Totaal aantal stemmen: 46

nog geen topic of link gezien (80%)
mijn eigen topic of link gezien (2%)
een topic of link gezien waar ik op gereageerd heb Geen stemmen
een topic of link gezien waar ik niet op gereageerd heb (7%)
meerdere topics en links gezien (9%)
anders (2%)
Madhe....moet je eerlijk zeggen dat heel knopjes gate ook een beetje langs mij heen is gegaan

Nou Twitter ik niet, en staan er geen grote geheimen van me hier op het forum

Daar komt bij dat ik mezelf echt niet zo belangrijk inschat dat men over mij gaat Twitteren en/of hyven

En doen ze dat wel....nou dan word ik TOCH gewoon beroemd!

(altijd al gewild als kind)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik had er niet op gelet.

Maar hee.......ik ben niet zo belangrijk dat mensen mij gaan zoeken of andere topics van mij gaan plaatsen op TwitterT of Hyves
Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel erg mee zal vallen hoor.... En nee, ik heb dus ook nog niets voorbij zien komen.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Volgens mij heb je dan last van achtervolgingswaanzin OF grootheidswaanzin als je dat gaat denken!
Ik geloof ook niet dat ik iets van belang de ether in slinger. In ieder geval niet zo belangrijk dat een ander dat moet gaan twitteren.

Misschien dat het eten met je verstand topic getweet wordt of gehyved of weet ik wat, maar dat zou ik helemaal niet erg vinden, als dat leuke nieuwe mensen oplevert of als nog meer mensen er dan iets aan hebben, nou leuk zelfs!
Ik kwam wel, toen nog, La vie en Rose tegen die gequote werd in mijn timeline op Twitter.
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2010 @ 17:58:

Volgens mij heb je dan last van achtervolgingswaanzin OF grootheidswaanzin als je dat gaat denken!Nou inderdaad. Maar het veranderen van nick vind ik ook behoorlijk die kant op neigen. Iedereen weet toch dat alles wat op internet staat ooit wel ergens is terug te vinden. Daarbij is het forum openbaar, iedereen kan er dus kijken én er kan makkelijk gelinkt worden naar Hyves, Twitter, Facebook whatever. Kwestie van topic/link even copy-pasten. Nu zijn er opeens van die knopjes en moeten er massaal nieuwe accounts en nicks komen. Alsof men nu pas bang is gesnaait te worden. Beetje naief.
quote:chocotime schreef op 16 augustus 2010 @ 17:58:

Denk eerlijk gezegd dat het allemaal wel erg mee zal vallen hoor.... En nee, ik heb dus ook nog niets voorbij zien komen.

Dat idee heb ik dus ook.

En ik ben het eens met Waldorf Waldorf114 sorry, ik gaf je spontaan een nieuwe nick dat ik het naïef vind om te denken dat je eerder niet net zo makkelijk herkenbaar bent. Want het ís helemaal niet makkelijker.

Daarnaast, wie c/p't een topic nou? Vooral vrouwen. En c/p-en kost meer energie, dus meer calorieën en zal daarmee vast wel favoriet blijven. Boven de knopjes methode bedoel ik. (duidelijk, mijn gedachtengang over knoppen slaat door op dit moment).
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 16-08-2010 20:07
Reden: Waldorf114 wil geen nieuwe nick
% gewijzigd

Nee, ik wil gevonden worden! Joehoeeeeee hier ben ik!!
Ik heb iets gemist, geloof ik... Ik Twitter en Facebook niet, Hyve wel...

Maar.. watskebeurt?
Een hele heisa om niks, kijk maar eens hier: POLL: moeten De Knopjes weg?
Ik heb tegen gestemd omdat ik de toegevoegde waarde niet zie van die dingen. Al zou een link met Hyves en Twitter dan wel weer tot geestige taferelen kunnen leiden omdat daar ook Wuilesen actief zijn. Op Geenstijl trouwens ook; bij scooterfreaks ook, bij Wereldwijzer en bij het Franse bulldog forum en het labrador-forum en bij sites die ik niet durf te openen...

Om antwoord op je vraag te geven: die Wuilesen ben ik uiteraard niet dus ik heb me nog niet gespot.

*gaat toch eens over een nieuwe nick nadenken*
ik heb een twitter bericht gezien over de twitter knopjes, vandaag nog. Met een verwijzing naar de poll en ik heb vrijdag een heleboel tweets gezien over het topic double trouble op de seks pijlert. Kan het niet meer zo snel vinden ander had ik hier wel weer even de link naar twitter geplaatst

Edit: niet goed gelezen, beide topics zijn niet van mijzelf dus het antwoord is nee..
Hoi Kom ik weer even, maar heb niet eens enig idee hoe ik dit dan al zo zou moeten doen met die knoppen.

Heb de knopjes wel zien staan,heb ook de paniek hier omheen meegekregen(wat mss bij sommige wel terecht is).

Als je geen FB, Twitter enzo hebt kun je dan ook gespot worden?

Kan iemand mij dit uitleggen of heb je dan juist kans dat andere hierdoor wakker gemaakt worden.

groetjes trikky
fout
Trikky (hoi hoi) je kan wel gespot worden ook al heb je zelf geen van dit allen. Mede daarom zijn er ook zoveel mensen tegen de knopjes. Dus laat je tegengeluid horen zien
Maar Trikky, je kunt ook gespot worden zonder knopjes want het is een openbaar forum, op internet, het wereldwijde web enzo.

(dat was ook even een tegengeluid). Ik doe niets met knoppen, maar van mij mogen ze blijven staan. Ik slaap er geen nacht minder om.
Allereerst even ibi hoi meis.

Enne Madhe dat weet ik dat had ik al op het afmeld topic aangegeven dat je via G. ook gespot kunt worden,alleen weet ik niet hoe het met deze knopjes moet. (niet dat ik daar behoefte aan heb)

En ik heb idd mijn stem al laten horen. nr 297.

Was alleen benieuwd of je dan zelf op die knopjes moet drukken of dat andere dit doen om je te spotten.

Dit is iig voor mij een reden om geen prive informatie te geven.

Dat heb ik zowiezo nooit gedaan en met reageren let ik ook op wat ik schrijf.

Groetjes trikky
Het kan beiden Trikky, zowel anderen als jij. Wie wil mag op een knop drukken. Net als c/p, dat kan ook elk willekeurig persoon.
Ok nu begrijp ik het een beetje.

Ben zelf namelijk een A-techneut wat bepaalde knopjes op PC doen.

Maar nog even een vraagje krijg je dan een bepaalde nick of gewoon algehele forum gegevens.

Sorry maar ben altijd wel leergierig ook al doe ik er dan verder mss niets mee.

groetjes trikky
Dat weet ik niet. Ik denk gewoon puur dat topic. Het hele forum wordt een beetje veel tekst dacht ik zo
Je krijgt allen de link te zien waar je op moet klikken. Dit bv: Heb jij al iets van jezelf gespot?
Oh ok

Dus niet een nick maar Topic.

Sorry. Hoor bijna op zeur-Topic

Maar dus ook niet een lijst van onderwerpen dan.

Maarja blond (geweest)

groetjes trikky
Sorry toch erg blond, en mss heel erg off-topic.

Maar snap niet hoe het werkt. Moet je gewoon op zo'n knopje klikken dan ook als je hier zit.

Zou bijna Topic openen : hoe werken de knopjes: ,maar dan maak je slapende honden wakker dus nheu maar niet doen.

groetjes trikky

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven