Andijvie: vlekken uit witte mdf-tafel krijgen
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:30
Goeiemorgen! Ooit, in een hele gekke bui, hebben we een witte eetkamertafel gekocht. Nu, 1 kind later, komen er steeds meer vlekken in. Een beetje Cillit Bang wil nog wel eens helpen maar helaas, de kleurtekeningen van mijn kleine, gaan er toch echt niet mee uit.
Ik ben zojuist bij de Praxis geweest, waar ze de hele HG collectie hebben doorgenomen maar ze kunnen me niks adviseren hiervoor?! Is er hier misschien nog zo'n slimmerd met een witte mdf-zijdeglans-tafel die wél een tip voor me heeft?
Ik ben zojuist bij de Praxis geweest, waar ze de hele HG collectie hebben doorgenomen maar ze kunnen me niks adviseren hiervoor?! Is er hier misschien nog zo'n slimmerd met een witte mdf-zijdeglans-tafel die wél een tip voor me heeft?
dinsdag 17 augustus 2010 om 11:22
Ik haal zo nu en dan een nagellak verwijder dingetje (weet je wel van die pads) van de Hema over mijn tafel.
Erg handig als je iets met kerrie gegeten (lees geknoeid) heb.
Als oppas kind niet alleen buiten de lijntjes maar gewoon buiten het papiertje gekleurd heeft of als ik een theezakje op tafel heb laten liggen.
Werkt perfect.
Ook Dreumex (industrie reiniger) doet het erg goed. Puur op de tafel uitsmeren en na een kwartiertje met een natte doek schoonmaken. Weg vlekken!
Erg handig als je iets met kerrie gegeten (lees geknoeid) heb.
Als oppas kind niet alleen buiten de lijntjes maar gewoon buiten het papiertje gekleurd heeft of als ik een theezakje op tafel heb laten liggen.
Werkt perfect.
Ook Dreumex (industrie reiniger) doet het erg goed. Puur op de tafel uitsmeren en na een kwartiertje met een natte doek schoonmaken. Weg vlekken!