En nu weten we dus niet meer wie wie is, wie nieuw is en wie oud is.
Anoniem_109178
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:25
doeiiii er is gezeik geweest...veel gezeik..
Over de meet waar bijna niemand meer heen gaat (Hans-gate) en over Twitterknopjes op de Openingsposten en de gevolgen voor ieders praivessie..
Er zijn veel oude forummers (waaronder ook veel tetters) die daardoor hun oude account op non actief hebben laten zetten en weer met een nieuwe nick een doorstart hebben gemaakt.
hahaahha, jaaa ehhh ik heb al elke dag vrij nodig voor dit topic heb ik net begrepen, hoe moet ik een extra dag per dag inplannen voor die rellen
Anoniem_84155
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:31
Hier
Dit is het begin. En dan heb je nog de Heksenketel en Samenvatting heksenketel. Staan op Overig, helemaal onderaan bij de gesloten topics.
En wat Biebs zegt, trekt er ff wat tijd voor uit. Het is veel lezen.
Enneh, hoe kom je hier zo verzeild? Ff wat info vraagjes hoor
Heb je nog meer dieren? Zo ja, plaats foto's. Daar houden we hier van. Spammen. Dat mag hier best. Ben je oud/jong? Niet dat dat wat uitmaakt maar is gewoon leuk om te weten.
Foei Rat, geen inquisitievragen meer. Oh ja, sorrie.
Ja en daarnaast moet je ook nog je boerderie op hyves bijhouden. Kijk als je dat allemaal kunt en nog je RL draaiende weet te houden dan hoor je er echt bij
Real life en tetteren gaatniesamennie . Ben ff sporten (teamsport, kost veel tijd, zeker bij uitwedstrijden) en ik moet al meer dan 10 blz bijlezen. En man wil ook nog ff aandacht...en de katten ook .
Anoniem_109178
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:33
zo'n twitterknopje maakt het wel heeeeel erg makkelijk om alles maar de ether in te slingeren he..
En vervolgens kan de hele wereld onder je loepje gluren.
Ik ben met een schone lei begonnen en wat ik voor deze maand geschreven heb is iig niet meer te loepen
Talkinghead ik zal het ff samenvatten: het ging van bach, naar spinnen naar vissen naar motoren en daarna hebben we het nog even over kapsel/kappers gehad.
Zo je bent weer bij!
Anoniem_109178
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:35
samenvatting voor TH: kapsels,groooote spinnen,pissende katten en stoere mannen en vrouwen op motoren.... Klaar!
quote:doeiiiii schreef op 17 augustus 2010 @ 23:17:
nee ik ben net niet hier eigenlijk, misschien ken je me van het echte leven Hier ga ik vannacht dus niet van slapen hè...wie is u?? Hints?? F met een wit topje aan???