tetterettes tetteren augustus uit

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:48
quote:biebelien schreef op 17 augustus 2010 @ 23:43:
fijn Ratteke!!
(wat veel,is je weegschaal wel goed of voel je het ook aan haar?)
Ik heb een digitale weegschaal en ben er net als de vorige keer gewoon op gaan staan. Hij staat ook op hetzelfde plekje. En mijn vloer is niet scheef of zo. Of zou het nog wat uitmaken hóe je er op staat? Met je voeten ietsjes meer naar het midden of de buitenkant? Nee toch?
Maar ik voel het niet echt aan haar. Ze doet verder ook nog gewoon Maculata-dingen. Bleren, bedelen om aaitjes, mij begroeten, op me liggen en kusjes geven en oor sabbelen.
fijn Ratteke!!
(wat veel,is je weegschaal wel goed of voel je het ook aan haar?)
Ik heb een digitale weegschaal en ben er net als de vorige keer gewoon op gaan staan. Hij staat ook op hetzelfde plekje. En mijn vloer is niet scheef of zo. Of zou het nog wat uitmaken hóe je er op staat? Met je voeten ietsjes meer naar het midden of de buitenkant? Nee toch?
Maar ik voel het niet echt aan haar. Ze doet verder ook nog gewoon Maculata-dingen. Bleren, bedelen om aaitjes, mij begroeten, op me liggen en kusjes geven en oor sabbelen.

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:52
haha, ik zal het even uitleggen, ik had al de titels zien staan: wie gaat niet weg en .... bij de laatste 10 topics oid en toen iemand net zei: nieuwe nick koppelde ik dat daaraan, maar ik heb niets van die rel meegekregen. Ik lees wel al lang mee, een paar jaar denk ik. maar meer als ik iets specifieks wilde weten en het antwoord vond op viva.nl via google dus. Ik heb geen enkel idee wie olijfje is, ik dacht dat ze mij misschien herkende. Ik woon in amsterdam vandaar het stelen van raskatten ed.
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:52
Oh wat lief fret en poezel samen!
Ik vind fretten zo gaaf. Mijn opa had ze vroeger om te jagen. Vond ze toen al zo leuk maar die waren niet zo lief. Opa zei ook altijd dat fretten geen huisdieren waren. Maarja als kind vond ik ze er zo lief uitzien. De jongen mocht ik wel altijd knuffelen maar zodra ze voor de jacht gebruikt werden was dat lieve er wel af.
Ik vind fretten zo gaaf. Mijn opa had ze vroeger om te jagen. Vond ze toen al zo leuk maar die waren niet zo lief. Opa zei ook altijd dat fretten geen huisdieren waren. Maarja als kind vond ik ze er zo lief uitzien. De jongen mocht ik wel altijd knuffelen maar zodra ze voor de jacht gebruikt werden was dat lieve er wel af.

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:54
jammer dat ik de foto's zo slecht zie mobiel (moet ze 1 voor 1 aanklikken..pagina laden..pagina sluiten...bij bookmarks weer terug naar de tetters...zucht)
dat ga ik een andere keer bekijken.
Maar leuk dat je zoveel foto's spamt doeiiii
en gefeliciteerd met je as huwelijk!!
Rat ,het zal vast kloppen.
Laat je door mij niet aan het twijfelen komen..het leek me alleen zo veel voor Mac.
Maar heel fijn!
dat ga ik een andere keer bekijken.
Maar leuk dat je zoveel foto's spamt doeiiii
en gefeliciteerd met je as huwelijk!!
Rat ,het zal vast kloppen.
Laat je door mij niet aan het twijfelen komen..het leek me alleen zo veel voor Mac.
Maar heel fijn!
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:56
thks voor de samenvatting, maar ik was al door al die onderwerpen gescrolld . En ben blij dat ik de spinnen heb gemist! En motoren, mwah, het ziet er retecool uit maar ik ben tijdens een proefles wel zo ongenadig van zo'n ding geflikkerd (eigen fout, maar rijschool was ook niet erg attent) dat ik die droom echt aan de wilgen heb gehangen.
Olijf, ik vind je beoogde kapsel erg gaaf! En het past ook bij je .
En Ratteke, het zou wel echt fijn zijn als Mac 300 gram zwaarder is nu
Olijf, ik vind je beoogde kapsel erg gaaf! En het past ook bij je .
En Ratteke, het zou wel echt fijn zijn als Mac 300 gram zwaarder is nu
dinsdag 17 augustus 2010 om 23:57
vliegvogeltje, dat is dan een fretteerfret. Die worden ook helemaal niet geaait enzo, puur voor de jacht gebruikt. Als je dat met een kat doet vanaf kitten af aan krijg je hetzelfde. Het zijn juist wel huisdieren, ze zouden het in de vrije natuur ook niet overleven, katten maken nog wel kans maar fretten zijn te speels en nieuwsgierig ze snappen niet wat gevaar is. Je moet ze wel opvoeden zodat ze weten dat ze je niet mogen bijten maar dan zijn ze zooo lief! kijk dit maar eens

dinsdag 17 augustus 2010 om 23:59
Mac heeft een levertumor. Groeit niet heel snel, maar wel gestaag. Ze is nu erg aan het afvallen. En weer bij komen, en ik hoop nu maar niet dat dat die tumor is. Maar volgens de dierenarts heeft ze niet meer heel lang te leven. Volgens mij valt het (achteraf gezien) wel mee. Ze doet nog steeds de zelfde dingen als voorheen. Maar ja, je weet niet wat er in het lijfje aan de gang is.