3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
CN, nieuwe nick aanmaken, als je deze avator wil blijven gebruiken, even ander plaatje er in zetten en een engeltje vragen om dit account op nonactief te zetten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
mooi gezegd Ovie en heel erg waar

nu het zelf nog geloven
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:43:

[...]

Ik weet het, maar het klinkt zo chemisch...

denken jullie overigens dat depressie een welvaartsziekte is?

Dat bedoel ik niet lelijk, want ik vind het ongelofelijk kut dat jullie je niet optimaal lekker voelen

Endogene depressies zijn in ieder geval geen welvaartsziekte. Het is een verstoord proces in de hersenen.

Ik heb namelijk geen trauma of zo. En ik ben wel degelijk dankbaar. Denk regelmatig aan de mooie dingen van het leven. Maar dat zwarte gevoel - ik noem dat het zwarte monster op mijn rug - hangt altijd op de loer.

De stofjes in je hoofd die ervoor zorgen dat jullie je lekker voelen, ontbreken bij mij voor een groot deel en weten ook niet goed wat ze moeten doen (even kinds gezegd).

Er valt mee te leven, maar het is niet makkelijk en het kost vaak veel moeite en strijd. En dan heb ik het over de simpele dingen van het leven: werken, studeren, etc.

En dus ook dromen najagen.
En zo is het Oveja!! Alleen vind ik het zo jammer dat iedereen dat opnieuw weer voor zichzelf moet uitvinden... en dat je dat pas zo voelt als de tijd daar rijp voor is. Dat duurt vaak zo lang en dat is zo zonde van de lange tijd die er aan vooraf gaat. Het leven is relatief maar zo kort!
en nu ga ik goed voor mezelf zorgen en naar bed, moet er morgen om 6 uur weer uit

truste meisjes, was een fijn gesprek
quote:oveja schreef op 17 augustus 2010 @ 23:45:

Bianc

je kunt het vergelijken met een verkeerde bril op hebben, verstandelijk weet je dat het anders is. Maar je beelden zijn zwarter als de werkelijkheid is. Het is zo verdomde moeilijk daar uit te komen.

Zeker als er ook nog sociale druk van familie en omgeving bij komt kijken.

Wat bij mij geholpen heeft is voor mezelf accepteren dat mijn familie me niet begrijpt en accepteerd. So be it, Dit is wie ik ben take it or leave it.

Ze hebben me jaren geprobeerd te veranderen en ik dacht dat ik dus ook moest veranderen. Nou zij veranderen maar .... Ik ben goed zoals ik ben Helemaal mee eens, ben ook zover dat ik nu schijt aan mijn familie heb. Maar dan de laatste zin: ik ben goed zoals ik ben. Nee, want ik ben niet goed, ik heb suicidale gedachtes en daar is blijkbaar niks aan te doen?
En voel je je beter als je wel bezig bent met het najagen van je dromen Chris?
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:49:

En voel je je beter als je wel bezig bent met het najagen van je dromen Chris?

Ja, maar ik heb daar wel hulp bij nodig. Ik kan dat niet alleen. Maar iedereen in mijn omgeving is druk met zijn eigen dingen.

En dat laatste is geen klacht. Slechts een constatering.
Truste roosje!
quote:chocolover schreef op 17 augustus 2010 @ 23:48:

[...]

Helemaal mee eens, ben ook zover dat ik nu schijt aan mijn familie heb. Maar dan de laatste zin: ik ben goed zoals ik ben. Nee, want ik ben niet goed, ik heb suicidale gedachtes en daar is blijkbaar niks aan te doen?Ben jij besodemieterd! Met een schat van een vent, lieve vriendinnetjes om je heen! Meid, ik zou willen dat ik je de wereld kon laten zien zoals ik hem zie. Soms kut maar meestal mooi. En als het kut is wordt het wel weer mooi! Zelfs het overlijden van mn moeder was toch een mooie periode! En het is zwaar kut dat ze er niet meer is... maar het is nog mooier dat ze er was.
quote:Christiane04 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:50:

[...]

Ja, maar ik heb daar wel hulp bij nodig. Ik kan dat niet alleen. Maar iedereen in mijn omgeving is druk met zijn eigen dingen.

En dat laatste is geen klacht. Slechts een constatering.Wij helpen je!
Ik zoui ook willen dat je dat kon Bi
quote:chocolover schreef op 17 augustus 2010 @ 23:52:

Ik zoui ook willen dat je dat kon Bi

Ik straal het een beetje naar je toe... en jij moet gewoon je gedachten hier blijven typen... wij proberen je negatieve gedachten te relativeren

(en je heel veel knuffels te geven, en af en toe een schop onder je hol)
Mn port staat op 1 cm

mn peuk is net aangestoken

dus ik ben er bijna van tussen lieve maisjes!
Ik ga naar bed, was even in slaap gekukeld
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:51:

[...]

Wij helpen je!

Dat vind ik fijn. Dank je!

Zijn jullie de eersten die ik een kaartje stuur als ik aan het afdalen ben in de Grand Canyon.
Schoppen mag alleen Floor hoor, die doet het het lekkerst
Ik ga nu echt naar bed.

Bedankt voor jullie lieve woorden.

En iedereen: (omdat jullie het nodig hebben, of als dank voor de lieve woorden.

Trusten.
quote:Christiane04 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:54:

[...]

Dat vind ik fijn. Dank je!

Zijn jullie de eersten die ik een kaartje stuur als ik aan het afdalen ben in de Grand Canyon.
En ik wil alles wel hier opschrijven maar he, ik heb hersenspinsels en denk vaak ah nee, doe maar niet, ze hebben hun eigen ding en dat ik het vanavond doe is omdat ik er de ruimte voor heb gemaakt. Pff.. Ik neem nog een roseetje
Truste Chris

Ik vond het een leuk en leerzaam gesprek!
Truste heintje Chris
quote:rosanna08 schreef op 17 augustus 2010 @ 23:46:

CN, nieuwe nick aanmaken, als je deze avator wil blijven gebruiken, even ander plaatje er in zetten en een engeltje vragen om dit account op nonactief te zetten

Oke,

Dankje

Dan ga ik dat doen.

Vanwege herkenbaarheid vooral.

En om met een schone lei te kunnen beginnen zeg maar.

Nouja, jullie hier weten wel verder alles een beetje denk ik, maar niet het hele forum uiteraard.
Gewoon lekker neerknallen wat je neer wilt knallen Choco... en als ik vind dat je zeurt dan zeg ik het ook wel hoor!

Het schoppen laat ik Floor dan wel doen, als die het toch lekkerder en beterder doet!

Kom je wel weer hier schrijven CN?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven