Wie zorgt er voor de katten?
dinsdag 17 augustus 2010 om 09:40
Zoals ik al vaker op dit forum heb gezegd, ik ben ambulant psychiatrisch verpleegkundige. Nu heb ik een enigszins werkgerelateerde vraag:
Een patiënt van ons moet worden opgenomen, voor een week of 2. Hij heeft 2 katten en geen netwerk wat hij kan inschakelen voor de zorg voor hen. Ook geen geld voor een pension.
Weet iemand een voorziening die gratis of voor weinig geld voor deze poesjes kan zorgen? Het is in Amsterdam...
Een patiënt van ons moet worden opgenomen, voor een week of 2. Hij heeft 2 katten en geen netwerk wat hij kan inschakelen voor de zorg voor hen. Ook geen geld voor een pension.
Weet iemand een voorziening die gratis of voor weinig geld voor deze poesjes kan zorgen? Het is in Amsterdam...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dinsdag 17 augustus 2010 om 09:44
Misschien niet direct een antwoord op je vraag, maar toen mijn onderbuurvrouw opgenomen werd had ze hetzelfde probleem. De verpleegkundige is toen bij mij een de andere bovenbuurvrouw geweest en we hebben samen op de katten en de hond gepast.
We kenden haar niet, maar deden het graag. Misschien toch even bij de buren proberen?
We kenden haar niet, maar deden het graag. Misschien toch even bij de buren proberen?
dinsdag 17 augustus 2010 om 09:47
Kijk, dit zijn al twee bruikbare tips! Ik heb ook al gedacht om het zelf te doen en misschien kunnen we ook wel collega's inschakelen, mocht het niet anders kunnen.
Meer tips zijn welkom! Ik ben wel aan het werk, dus reageer wellicht niet erg snel...
Meer tips zijn welkom! Ik ben wel aan het werk, dus reageer wellicht niet erg snel...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:08
dinsdag 17 augustus 2010 om 10:36
dinsdag 17 augustus 2010 om 18:02

woensdag 18 augustus 2010 om 12:09
quote:doeiiiii schreef op 17 augustus 2010 @ 18:02:
Als je niemand kan vinden kunnen ze hier terecht. Ik heb zelf ook een kat die ontzettend sociaal is, als zij met een andere kat kunnen is het geen punt. Ik weet niet hoe oud ze zijn maar boven een jaar oud is het handig als er voedsel mee kan worden gegeven.Wat lief! Zal ik onthouden...
Als je niemand kan vinden kunnen ze hier terecht. Ik heb zelf ook een kat die ontzettend sociaal is, als zij met een andere kat kunnen is het geen punt. Ik weet niet hoe oud ze zijn maar boven een jaar oud is het handig als er voedsel mee kan worden gegeven.Wat lief! Zal ik onthouden...
vrijdag 20 augustus 2010 om 10:06