Herkennen jullie dit..??

18-08-2010 11:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat je hem op het ene moment wel achter het behang kan plakken en het andere moment komt hij uit zijn werk de tuin inlopen en smelt ik helemaal....

Weet niet wat ik hiermee wil,maar vroeg het me soms af.....

Soms twijfel ik heel erg of dit is wat ik wil (dat zijn momenten dat we ruzie of meningsverschillen hebben) en het andere moment denk ik dan,wat is het ook een lieverd hé.....

Mannen !!!!
Heb je het over je kind of over je vriend?
Man.

en ja ik ken het.
quote:wallace schreef op 18 augustus 2010 @ 11:52:

Heb je het over je kind of over je vriend?Als haar kind thuis komt uit zijn werk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik denk vriend..

(alweer mosterd.. slome/hete laptop)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2010 @ 11:53:

[...]

Als haar kind thuis komt uit zijn werk ?

Je weet het niet. Vind het zo vreemd om een man achter het behang te willen plakken. Klinkt ongelijkwaardig.

Dus ontopic; nee, ik herken het niet.
Man achter het behang plakken?? Vind het voor een kind al zo'n domme cliché opmerking.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 18 augustus 2010 @ 12:01:

Man achter het behang plakken?? Vind het voor een kind al zo'n domme cliché opmerking.Dat dus.
Nee, herken het niet.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Is het normaal dat je vrouw de ene keer je de huid volscheldt en de volgende keer poeslief is?
Nee, ik hou niet van schelden.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:Henkjan41 schreef op 18 augustus 2010 @ 12:09:

Is het normaal dat je vrouw de ene keer je de huid volscheldt en de volgende keer poeslief is?Wat denk je zelf?
.
Ik haat U2.

Ik herken het niet, vind hem altijd leuk. Soms irriteer ik me ook wel eens aan hem natuurlijk, maar dat heeft natuurlijk iedereen wel eens.
Neuh, er zijn wel eens ergernissen, maar ik twijfel nooit.
Nee, herken het niet. Ik vind hem altijd leuk en lief en lekker. Ik erger me zelfs eigenlijk nooit aan hem.

Maar ik heb dan ook wel een hele leuke man
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik herken het wel een beetje als ik eerlijk ben.

Maar ik merk wel dat ik me sneller erger nu ik last heb van zwangerschapshormonen..

Ik smelt wel veel vaker dan dat ik me erger, gelukkig!
Denk dat jij behoorlijk wisselende stemmingen hebt. Lijkt me moeilijk samenleven met iemand die me dan niet mag en dan weer wel als het haar uitkomt. Wellicht eens naar je eigen aandeel kijken. Smelt hij ook wel eens van jouw, of is hij constant op zijn hoede over hoe jouw petje staat??? M.a.w ben jij behoorlijk dominant??
Ik herken het eigenlijk ook niet, twijfel ook eigenlijk niet. Smelt de ene keer wat harder dan de andere keer, maar achter het behang willen plakken? Nee.
Hij smelt heel snel van me....het is ook niet zo dat we dagelijks mot hebben hoor....maar soms kan ik hem wel.....

Wolkje waarom moet ik dan gelijk wisselende stemmingen hebben..?

Ik smelt ook nog steeds als ik hem zie,maar soms dan kan ik hem wel .....ik weet niet wat doen...
@ wolkje: hoe kom je erbij dat janeejanee wisselende stemmingen heeft
Waarom kan je hem dan 'ik weet niet wat doen'?

Klinkt niet heel gezellig eigenlijk... En zoals ik al eerder zei; ook niet echt gelijkwaardig. Wanneer je het zo opschrijft is het net of je zijn moeder bent die hem moet opvoeden en hij luistert niet.
Nou dan van hem smelten en dan hem wel wat aan willen doen, vind dat behoorlijk extreem klinken. Erg zwart/wit :janeejaneejaneejanee zoiets...
Als ik eerlijk ben snap ik het wel een beetje.

Het ene moment ben ik helemaal in love with him en het andere moment is er wel iets waar je je aan ergert (is misschien een beetje een groot woord...) Maar twijfelen doe ik nooit hoor!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Volgens mij duidt dat vaak op onvrede die in jezelf zit, en niet eens iets met hem te maken hoeft te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven