Mode & Beauty alle pijlers

Leuk, maar functioneel, badpak

18-08-2010 12:38 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week ben ik voor het eerst sinds jaren weer in een zwembad geweest, met mijn twee kleine kinderen. Aangezien ze nog niet kunnen zwemmen klampen ze zich vaak aan mij vast en ik ben er achter gekomen dat een bikini dan niet het meest handige kledingstuk is. Ik ben dus op zoek naar een badpak. Het liefst niet zo'n zwart zeer functioneel sportbadpak, maar iets fleurigers. Maar wel eentje waarbij alles 'op de plek' blijft zitten als er aan getrokken wordt door de kinderen . Iemand tips?
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
quote:nadah schreef op 18 augustus 2010 @ 14:31:

[...]

Niet echt functioneel met grijpgrage vingertjes.Klopt, maar wel leuk. De andere wel toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 18 augustus 2010 @ 14:32:

[...]

Klopt, maar wel leuk. De andere wel toch?

Hij is inderdaad leuk (moet er wel het goede figuur voor hebben)

Heb zelf deze gekocht voor mijn werk (het deel wat zich in het water afspeelt natuurlijk.)
Nou, ik heb een badpak gekocht hoor. Op jullie aanraden naar Speedo gekeken. Ik ben nu de trotse bezitter van een functioneel, maar toch kleurig (maar wel donker) badpak.

Ik vind het badpak dat Nouschi om 14:28 heeft gepost trouwens ook erg mooi. Misschien koop ik er wel 2
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven