tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Oh TH, daar is toevallig nèt een topic over
Een naar vooruitzicht Bieb, hopelijk valt het mee.

Een erg slimme list van die mensen. Later op Lowlands bleek dat er veel meer mensen in de truc van die vrouw waren getrapt. We hebben haar op thuisnummer gebeld, adreserbij gekregen, en niet gecheckt omdat we bij haar thuis zouden aankomen. Maar dat was het hele plan natuurlijk. We hebben ruim 100 km gereden om niet terug te rijden als het ineens niet bij haar thuis zou zijn. Ach ja, achteraf he........

Nu moet ik echt weer serieus aan het werk, altijd als het gezellig begint te worden.......

Hopelijk tot morgen dames.....
Nou Bieb inderdaad geen leuk vooruitzicht... Ik hoop dat je verkeerd zit met je gevoel eigenlijk over je werk nu.

Pan er is toch geen vergelijking te maken van zwaarte. Ik ben zelf zo stom geweest om te gaan studeren en daar heel lang over te doen, om een kind te krijgen in een flutsituatie etc. etc.

Ik heb even mijn vaste lasten berekend per maand en dat is nog wel iets boven jouw hele huis Pan. Maar die kinderopvangkosten, belastingdienstschuld en collegegeld hakken er ontzettend in. Ik mag dan alleen niet meer eten en drinken want dat heb ik niet meeberekend.

Ik werk nu 12 uur per week, zou nog iets meer kunnen worden. Dat bedrag zet ik nu op een spaarrekening maar is natuurlijk ook een aanfluiting als ik daar van rond zou moeten komen.
Het Viva forum is papaja.
Tonks, ik weet niet of je de afgelopen jaren gewerkt hebt en sterk wisselende inkomens hebt gehad? Want dan zou je nog je belastingaangiftes kunnen "middelen". Dat levert dan eenmalig wat geld op.
Pants, ik heb inderdaad al gelezen hoe deskundig jij bent (en goeie tips zijn altijd welkom, ik heb bijvoorbeeld veruit de meest verkleurde broek van mijn hele team . Al wijt ik dat ook aan het feit dat ik mijn tenue altijd was (want zweet uitbundig) en de rest niet).

MissLoki, wat een verhaal trouwens over die kaartjes. De hufterigheid van mensen om zoiets te doen . Man was er ook een keer bijna ingestonken, gelukkig kon ik m nog melden dat je kaartjes eigenlijk alleen maar via Live Nation (dacht ik) moet kopen, dan is het in orde. Ik krijg trouwens wel zin in een leuk concert van het een of ander zo...en Skunk Anansie is nog zover weg (feb 2010).

Tonks, misschien heb je het al zelf gemeld, maar ik hoorde (eer)gisteren bij het nieuws dat de regeling voor het diploma van gastouders is versoepeld en er stond mij bij dat jij (nou ja, jouw gastouder) ook nog niet gediplomeerd was met eventuele nadelige financiële consequenties voor jou? Dus dit is misschien goed nieuws? Maar het kan ook zijn dat ik iets gemist heb en dat ik bij dit verhaal beter een bitterbal kan serveren
Ja heerlijk die bitterbal TH

Maar lief toch dat je het nog even schrijft. Het klopt inderdaad en ik was daar heel blij mee.

Ik word volgens mij nog op meer uren gezet en ik kan nu maximaal 21 uur werken in de week. Maar ik ga mezelf nog maar niet rijk rekenen met het bedrag wat ik dan kan sparen per maand

kssst wegwezen MissLoki. je mot aant werruk.

Eet smakelijk! Ik ga koken, want probeer straks de spierpijn er toch maar even uit te trainen...vrijdag moet er ook weer gespeeld worden. Klaagmodus gaat weer off nu
Hihi zit ik net te vermelden dat ik hier wss minder zal zijn, blijf ik plakken, hoezo wispelturig.......

Maar nu ben ik bijna klaar met werken en vriend is zo lief om me op te halen dus ben zo pleite naar huis.

En die kaartjes, ja behoorlijk erg, ik ben nogal goed van vertrouwen en dat word soms hard afgestraft......

Nu dus echt weg, ik hoop dat ik morgen tijd heb om hier rond te hangen goed geconcentreerd te werken
zo....was even 2 verdiepingen aan het stofzuigen en beneden dweilen.

fijn zo'n groot huis maar ook iets meer te poetsen.

Dat festival ZAND,wat is dat eigenlijk Olijf?

Ik deed btw maar een aanname hoor dat mijn contract niet verlengd wordt.

Verder nog geen signalen gehad.

Wel een goede mid year review en idd als 1 van de weinige en degene met de hoogste score voor mn WFT toets.

Maar.....ook een andere leidinggevende...

ik zie het wel,misschien ook wel goed om wat anders te doen.

Dit heb ik alleen aangegrepen voor de werkervaring en voor op mn CV en ondertussen zit ik er al bijna 2 jaar.
wat goed TH dat je je tot trainen kan zetten!

Soeppie!
pasta gehad...

Eten smaakt me nog steeds niet...alleen Liuk ijsjes,die wel.
Ik ben net thuis aangekomen, ga eens kijken of mn laptop meewerkt, maar dat is niet dus......zucht....

Vriend is swarma aan t bakken en straks ga ik nasi koken. Daarna ff in de zithoek hangen die vriend gisteren heeft ingericht in onze "dode" hoek in de woonkamer, erg knus en vroeg proberen te slapen....

Fijne avond iedereen!!
vanmiddag even met beste vriendin aan de telefoon gezeten.

We hebben beide een mobiel gasstelletje in een koffertje (ik voor verjaardag van haar gehad)

zij wordt chef koffie en ik chef eieren bakken

dus morgen nog even shoppen voor eieren,kaas,ham,bacardi,cola light en bier.

Verstandig lijstje ofnie
Net biobraadworst (de tweede uit het pakje van gister) en aardappeltjes in de schil en avocado-tomaat-lenteui-salade op.

Was lekker. Nu nog een toetje....

Die liuk-ijsjes, daar ben ik nog niet helemaal uit. Soms vind ik ze heerlijk, en soms juist verschrikkelijk. Eet jij het stokje op, Bieb?
nee stokje eet ik niet op,verder ben ik wel verslaafd

aardappeltjes in de schil had ik gisteren ("pondje kriel" van AH,zijn superlekker)
Hoe dient dat eigenlijk uitgesproken te worden dat Liuk? Voor mij klinkt het als lelijk... Hoe verzinnen ze die naam toch.

Bij de AH ga ik ze toch eens kopen.

Wij hebben sperziebonen, aardappels en gehaktkruimels gegeten.

Wat voor soep heb je gegeten Frans?

Klinkt trouwens best goed Biebs je LLinkopen. En waarom smaakt eten je niet?

Waar zijn die regenponcho's nou eigenlijk te koop?
Poncho's zijn bij Blokker, Kruidvat, Hema, etc te koop. Overal dus...
Waar is Veronica eigenlijk? Al even niet gezien.

Jajajaja Pan het was een domme vraag van mij
Heeeeeeel dom ja

Hopelijk heeft Vroon leuke andere dingen? Hoe zou het met man zijn, en hoe met de stoppoging?
Poncho koop ik bij Wibra (50 cent per stuk)

heb ik er altijd een zootje van op voorraad.

Hoera ik heb weer internet!!!

weliswaar met een omweg.

laptop van computerman zit ertussen voor de verbinding,op de één of andere manier wil het niet met mijn laptop (kan idd aan Vista liggen )

na vakantie comp. man gaan we verder kijken hoe of wat (vista eraf...of opnieuw installeren..zoiets)

nu even deze oplossing
quote:NymphadoraTonks schreef op 18 augustus 2010 @ 19:23:

Klinkt trouwens best goed Biebs je LLinkopen. En waarom smaakt eten je niet?

weet niet,voel me onzeker en heb een klomp in mn maag...de hele dag en de hele nacht.

morgen weer naar hapto...maar eens goed naar mn gestoorde zelf kijken
Hmmm, dat klinkt niet zo fijn, bieb. Hopelijk kun je er met de hapto uitkomen wat er is. (neem een zakdoek mee...)

Ik ga nu mijn laptop dichtdoen, een ommetje lopen en een boek lezen. Ik zit alleen maar uuuuren per dag achter de laptop. Dat is niet gezond.

Fijne avond allemaal en tot gauw.
Bieb: wat vervelend voor je

Ik hoop dat er iets uitkomt bij de hapto.
Pan ik zou wel een soort tijdklok op mn laptop willen. Na 1 uur achter het forum gaat het forum gewoon de blokkade in. Héérlijk lijkt me dat

Want hoe vaak ik op dit forum zit is ook niet gezond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven