tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
goed zo Francis...jij moest het duidelijk eens van een arts horen en nou kun je dat ook weer doorgeven!
Precies Bieb
Hallo allemaal,

KV, mijn hemeltje wat een narigheid allemaal ineen keer. Hoop dat 't zonnetje gauw weer gaat schijnen en dat je een weggetje vind om hiermee om te gaan. Klets het maar hier van je af.

Geen lekker weer daar bij jullie. Is dit weekend Lowlands? Leuk hoor festivals, ik ben gek op festivals, hoewel ik in NL haast nooit ging. Is daar meer voor volwassenen he, en die stap heb ik nog nooit gemaakt. Ben blijven hangen in het Jip en Janneke tijdperk, voel me gek genoeg gauw een bietje bang in zulke massa bijeenkomsten, en heel flauw ik weet het, ik ben altijd een beetje bang als er veel mensen dronken zijn, kuch kuch hoezo onnozel.

Hier zijn festivals meer "iedereen" gericht. Er is wel altijd een zgn. alcoholpaviljoen waar je je ID moet laten zien, ik niet trouwens ze geloven zo al dat ik "oud genoeg" ben

Het stikt hier vd festivals, sommige weekends wel 4 tegelijk, Folk Festival, Jazz Festival, Latin Festival, African Festival, Food Festival (ikke, ikke), Blues festival, en ga maar door. De hele zomer is vol gepland. Errug leuk allemaal.

In ieder geval veel plezier bij Lowlands meiden!

Fran, hoe gaat ie nu? Neem je wel tijd voor jezelf? Wat een gepruts met die h.a. praktijken. Nou ja, 't is hier niet veel beter. Hebben ze in NL ook een h.a. tekort tegenwoordig?

Babs, nieuw kleurtje? En jij grijs? Je bent nog zo piepjong toch? Hoe kan dat nou? In ieder geval prikt haarverf bij mij ook altijd, bleh, ik krijg er ook altijd zo'n stijve nek van omdat je zo raar moet zitten met zo'n kleffe kop.

Pant, moe zijn is zo iets vervelends he. Balen joh. Hoop dat je gauw ergens een potje energie opduikt.

Lieverds, ik werd vannacht midden in de nacht (2 uur) wakker gebeld. Schrok mij helemaal een rotje. Denk gelijk "wie is er thuis en wie niet, shit Pim waar zal die zijn?", bleek het het verzorgingstehuis te zijn van mijn schoonpa. Oh niet gedacht aan het tijdsverschil, nee niks aan de hand, hij had nu computerles en ze wilden graag ons email adres zodat hij ons kan emailen. De arme meid schrok net zo hard als ik dat ze het tijdsverschil was vergeten, vond het achteraf nog sneu ook voor haar. Die dingen kunnen gebeuren, snap ik best.

Het lollige was dat ze eerst niet zei dat ze van het tehuis was, door de consternatie natuurlijk, dus op een gegeven moment zei ze dat ze de heer .... (zelfde naam als man) een computerles ging geven. Ik dacht nog met mijn suffe kop "hij heeft een degree in dat stuff, hij hoeft toch geen les...". Nou achteraf wel gelachen. Kon ik door mijn stomme humor niet meer in slaap komen.

En nu ben ik natuurlijk sloom..
Optimist tot in de kist!
Dus dan gaan jullie ook meeten op LL?

Ik had een "echte" ik zou bij die dame thuis afspreken, toen we in die plaats aankwamen, belde we voor het adres, was er weet ik het wat, ruzie met dr vriend, huilende kinderen op achtergrond, klonk erg geloofwaardig. Maar ze kwam dus naar tankstation, kaartje zag er goed uit, bonnetje erbij. Bij de poort aangekomen, vals dus, later gekeken, bleek die streepjescode ribbeliger te zijn, maar daar let je niet op. Ikke tranen met tuiten bij de ingang. Nieuw kaartje dus, errug dure lowlands was dat....dus alleen officieel, anders helaas niet....
Francis, das een duidelijk verhaal. Ik zou zeggen copy-paste en mailen naar je leidinggevende . En het is natuurlijk toch wel erg fijn dat je bloedtechnisch helemaal in orde bent .

Its: bikini aan en regencape in de buurt houden voor die buitjes (hoop voor jullie dat het mee valt) en je hoeft helemaal geen tas meer mee . Hoewel een slaapzak misschien toch wel lekker is.
Fran, is de B12 ook getest? Of is dit een potje mosterd?
Optimist tot in de kist!
Een degree in dat stuff? Die snap ik even niet hoor.

Wel schrikken zeg, om 2u in de nacht telefoon. Foutje bedankt

Ik denk dat je Biebs bedoeld met haar grijze piepharen

Wat zuur Loki...
Ja getest Fant, die was iets verhoogt (ik jas elke 4 weken een shot B12 in mijn been)
MissLoki dat klinkt ook zwaar onbetrouwbaar! Gingen de alarmbellen niet ontzettend rinkelen dan bij het kopen van dat kaartje?

MevrouwOllieZwaan Ook lekker dan dat je gewoon uit je bed gebeld werd. Voor je man die op computerles moet.

Pan: Vervelend dat je zo moe bent. Heb je nog iets gehoord van dat bedrijf? Ik vind het sowieso al knap hoe je rond weet te komen. Ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt/doet.
Het Viva forum is papaja.
Fran: Klinkt niet echt goed hoor als klanten al bang zijn dat je flauw gaat vallen. Doe je wel voorzichting in de auto dan ajb?
Oh, daar schrik je je inderdaad rot van, Fant! Gelukkig was er niks aan de hand. Ik snap ook niet dat er mensen zijn zonder vaste lijn die 's nachts hun mobiel uitdoen. Ik wil toch altijd wel gebeld kunnen worden als er iets met mijn geliefden aan de hand is. En ja, dan loop je het risico op zo'n belletje

Tonks, ik kom rond door een schuld op te bouwen bij Banca di Mama... Heb gebudgetteerd dat ik per 1 oktober op z'n laatst aan het werk moet, anders word ik verdrietig. En dan de komende jaren afbetalen natuurlijk.

Loki, baaaaalen van dat kaartje zeg. Pff, dat zou je niet denken dat die originele kaartjes zo goed nagemaakt kunnen worden.
Eigenlijk gingen er idd geen bellen rinkelen. Nou ja, een heel ietsie beetje, maar omdat we toch het adres hadden waar we ze op zouden halen (bleek natuurlijk iemand anders te wonen) maar omdat we dus het adres dachten te hebben, en nummer, zelfs een bonnetje. Hele dure wijze les geweest. Erg zuur, maar toch een gaaf festival gehad. Alleen voor vriend was het de eerste LL, dus die had er een beetje een nare smaak bij, daarom volgend jaar weer, ben al 2 jaar niet geweest, mis het een beetje.....
Oh Pant dat is toch wel lekker dat je moeder het geld heeft om dat te doen. Wat dat betreft kom ik echt uit de verkeerde omgeving. en zitten ze in de perfecte buurt

Mag ik dan ook nog vragen hoeveel jij minimaal nodig hebt om rond te komen? Daar hoef je natuurlijk niet hier en helemaal geen antwoord op te geven. Maar ik krijg toch steeds meer het idee dat ik echt iets verkeerd doe. Lees in topics over mensen op bijstandsniveau die toch op vakantie gaan en mensen die dan ook nog een auto hebben... ik doe écht iets verkeerd.

Ik ga mn veel te dure mobiele telefoonabonnement opzeggen. Mn veel te dure superdeluxe digitale tvabonnement... maar verdere bespaardingen zou ik niet weten.
MissLoki als iemand niet thuis wil afspreken en geen vaste lijn heeft of telefoonnummer te controleren op telefoongids dan zou ik toch gaan twijfelen.

Maar ik koop ook wel eens iets op MP hoor en zou ook zomaar een keertje fout kunnen gaan. Was geen commentaar verder naar jou toe.
Ik ga zaterdag naar Zand in Almere, ik denk dat ik ook maar zo'n poncho aanschaf ofzo!

Ehm, waar koop je die dingen eigenlijk? Hema? Wibra? Action? Xenos?

Fran, fijn dat je bloedtechnisch in orde bent. Ik snap je wel hoor, je 'hoopt' eigenlijk dat je hb te laag is dat daar je vermoeidheid vandaan komt. Maar helaas...je zult naar je lichaam moeten luisteren (moet je horen wie het zegt... ) en fijn dat je huisarts je daar iig even op wijst zodat jij dat balletje weer door kan rollen.

Panta, ik denk idd ook dat je jezelf even wat 'vakantie' moet gunnen. Je hebt net een enorme prestatie geleverd (scriptie) en dan is het echt niet gek dat je dan daarna heel erg moe bent. Ik snap dat je je rekeningen moet betalen etc maar ik denk wel dat je jezelf even wat rust moet geven. Word je een betere en blijere Panta van!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wel een slimme list van die mensen Loki.
Nou wat ik minimaal nodig heb is veel meer dan bijstandniveau, ben aan mijn huis al bruto 1100 pm kwijt, en dat zal dit jaar netto niet heel veel minder worden, omdat je alleen hypotheekrente kunt aftrekken van belasting die je betaald hebt, en die betaal ik dit jaar wsl nauwelijks. Niet genoeg voor aftrek dus... Anders, in "normale" jaren ben ik zo'n 750 pm aan hypotheek + servicekosten kwijt.

Verder heb ik inderdaad nu een Ben abonnement voor 6,99 pm. Dat zijn 250 belminuten + 100 smsjes. Daar kom ik nooit aan, en het scheelt minstens 10 euro pm met T-mobile wat ik eerst had.

Ik heb geen abonnementen meer, en ook flink gesneden in de goede doelen. Verder boodschappen maar twee keer in de week doen, een keer Aldi, een keer AH. En nauwelijks kleding gekocht dit jaar, wel spulletjes verkocht op MP. Oh, en concerten/uit eten doe ik ook heel weinig in vergelijking tot "normaal".

Ik heb ook een andere energieleverancier genomen, en die heeft me vanwege de welkomstbonus afgelopen jaar geen geld gekost. Maar daar zat de koude winter nog niet bij in

En ik kijk nog steeds analoog...
En dank voor jullie lieve steunwoorden
Mijn tv is niet eens ingesteld analoog
Pant

Niet fijn he? Als je zo op je geld altijd moet letten....
Cis, dank voor de maar ik vind het helemaal niet erg om een jaartje op mijn geld te moeten letten. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik straks weer een "normaal" salaris verdien. Ik denk dat Tonks het zwaarder heeft, want die moet nog even aan de studie voordat ze die fijne en redelijk betalende banen kan vinden.
ik sta ook nog niet helemaal ingesteld op zuinig...

..zit nog niet in mijn systeem..

Maar ik zal ook wat voorzichtiger en zuiniger moeten gaan leven nu ik het alleen moet betalen.

Heb het vermoeden dat mijn contract eind van het jaar niet verlengd gaat worden (te lang ziek geweest)

en als ik al snel een andere baan vind is het maar afwachten hoe dat betaald wordt.

In het ergste geval kan ik even leven van ww (liever niet) maar dan wordt het wel heeeel zuunig doen.
Als je een overzicht maakt van je maandelijkse vaste lasten zie je al gauw genoeg of en waar er ruimte zit. bij dus bv telefoon, onnodige verzekeringen, abonnementen, etc.
Maareh, dat is wel een rotvooruitzicht, Bieb.
Bieb, dat is een naar vooruitzicht, bah. Spreekt het niet een beetje in jouw voordeel dat jij dat ene examen wel hebt gehaald?

En het is inderdaad wat Pants zegt, alles een keer op een rij zetten geeft wel veel inzicht in waar je geld aan op gaat. En kan soms tot scherpe conclusies leiden (ik verkocht mijn auto).

O ja, Pants, ik had laatste een t-shirt met print en nu is die print toch helemaal vaal geworden in de was .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven