Kat slaapt op de wc?
woensdag 18 augustus 2010 om 22:42
Wat is daar raar aan? Een van mijn katten doet dat nu ook al weken. En daarna zoekt hij weer een ander plekje, die wisselt elke paar weken.
Alleen moet ik nu het licht aan doen als ik snachts naar de wc ga, vroeger liep ik er zo in maar wil niet het risico lopen op hem te stappen.
Alleen moet ik nu het licht aan doen als ik snachts naar de wc ga, vroeger liep ik er zo in maar wil niet het risico lopen op hem te stappen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

woensdag 18 augustus 2010 om 22:49
woensdag 18 augustus 2010 om 22:52
woensdag 18 augustus 2010 om 22:53
woensdag 18 augustus 2010 om 22:55
Hier ligt de ene het liefst in de wasmand te slapen. Hij zit daar ook graag als wij douchen, om, als wij klaar zijn, op de natte vloer te gaan liggen pitten.
De strijkplank is ook favoriet bij dezelfde kat, misschien moet ik hem huishoudelijke klusjes leren. Als hij toch het liefst daar zit..
De andere kat zit graag bovenop de kapstok (zo'n ouderwetse staander), maar het lukt hem niet om de kapstok dan ook nog eens te laten staan. Als dat al zijn bedoeling was..
De strijkplank is ook favoriet bij dezelfde kat, misschien moet ik hem huishoudelijke klusjes leren. Als hij toch het liefst daar zit..
De andere kat zit graag bovenop de kapstok (zo'n ouderwetse staander), maar het lukt hem niet om de kapstok dan ook nog eens te laten staan. Als dat al zijn bedoeling was..
woensdag 18 augustus 2010 om 22:57
quote:stukje_cake schreef op 18 augustus 2010 @ 22:55:
quote:Britannia schreef op 18 augustus 2010 @ 22:56:
Leer m gelijk op de wc te piesen, super handig!
Kijk, dát zijn slimme katten!
quote:Britannia schreef op 18 augustus 2010 @ 22:56:
Leer m gelijk op de wc te piesen, super handig!
Kijk, dát zijn slimme katten!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 18 augustus 2010 om 23:00