Kat slaapt op de wc?

18-08-2010 22:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wou zonet naar de wc en ik deed de deur open, onze kat lag op de wc mat te slapen?? !! haha ik schrok maar is dit gedrag normaal?
Nee abnormaal! Meteen doortrekken!

I only get one shot at life - so I shoot to kill
Een mat is lekker zacht/warm, en dus is dat normaal.
hahah spijker!
Wat is daar raar aan? Een van mijn katten doet dat nu ook al weken. En daarna zoekt hij weer een ander plekje, die wisselt elke paar weken.

Alleen moet ik nu het licht aan doen als ik snachts naar de wc ga, vroeger liep ik er zo in maar wil niet het risico lopen op hem te stappen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hij weet toch niet dat dat de wc is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
'dit gedrag'???

wat doet hij daar dan? gewoon slapen toch?
hahaha ja idd, mylenevalerie, nou moet ik snachts ook met het licht aan!

@ nouschi, nee hij weet niet dat dat de wc is maar ik vond het erg vreemd:D ik heb hem bijv. nog nooit in de badkamer gezien:D
Hier slaapt ze graag op de badmat, volkomen normaal gedrag dus
quote:nouschi schreef op 18 augustus 2010 @ 22:42:

Hij weet toch niet dat dat de wc is.Hoezo niet? Is het een domme kat ofzo?
Een kat die op een hoogpolige mat gaat slapen? Ik zou een kattenfluisteraar inschakelen. Kijk, als hij nou IN de pot lag was het wat anders....
Ze komt trouwens graag in de badkamer, het liefst als wij er ook zijn en dan hopen dat wij de kraan een stukje voor dr open draaien, er gaat niets boven vers kraanwater.
Ik moet gelijk denken aan een vroegere kat van mij. Dit zat heel graag op de wc bril te dutten.
Inderdaad vinden ze heerlijk om hun eigen kleedje uit te kiezen als slaapplek! Niets raars aan!

Zelf heb ik altijd de toiletdeur en de badkamerdeur dicht, dus de kat kan daar niet in! Misschien is dat een idee als je het vervelend vind?!
Ibi, dat is handiger, dan hoef je alleen maar een klein zetje te geven!
Sja, als een van mijn 5 katten op een aparte plek gaat liggen dan lopen ze gewoon het risico dat er per ongeluk geschopt/op staarten wordt gestaan. Die gaan wel wieberen als ze mij aan horen komen op zo'n moment.

Geen last van dus.
Het Viva forum is papaja.
Mijn kat zit vaak in de wc en nog veel vaker in de badkamer: het beest is een voet fetisjist, dol op blote tenen. Als iemand 's nachts gaat plassen of iemand heeft gedoucht dan gaat hij supersnel naar je toe om zachtjes aan je blote tenen te knabbelen en likken.
Hhahaha jeetje sliep die op de wc bril haha :D:D:D spijker jij bent niet zo' n dierenvriend begrijp ik:D:D

Ja voortaan doe ik de deur gelijk achter me dicht:D straks plet ik hem perongeluk:S
Domme katten komen er hier niet in!

Hier ligt de ene het liefst in de wasmand te slapen. Hij zit daar ook graag als wij douchen, om, als wij klaar zijn, op de natte vloer te gaan liggen pitten.

De strijkplank is ook favoriet bij dezelfde kat, misschien moet ik hem huishoudelijke klusjes leren. Als hij toch het liefst daar zit..

De andere kat zit graag bovenop de kapstok (zo'n ouderwetse staander), maar het lukt hem niet om de kapstok dan ook nog eens te laten staan. Als dat al zijn bedoeling was..
Leer m gelijk op de wc te piesen, super handig!

Die van mij heeft het extra afvoerputje van de douche uitgekozen om op te plassen, we zijn dus in training voor de wc...
quote:stukje_cake schreef op 18 augustus 2010 @ 22:55:

De strijkplank is ook favoriet bij dezelfde kat, misschien moet ik hem huishoudelijke klusjes leren. Als hij toch het liefst daar zit..

quote:Britannia schreef op 18 augustus 2010 @ 22:56:

Leer m gelijk op de wc te piesen, super handig!

Kijk, dát zijn slimme katten!
Overigens is de wc al wel favoriet als wij erop zitten. Beetje voyeuristisch is ze dus ook...
quote:Spijker schreef op 18 augustus 2010 @ 22:45:

[...]

Hoezo niet? Is het een domme kat ofzo?Ik snapte al niet wat ik op een kattentopic deed. Doeiii.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Deden mijn katten toen ze klein waren ook. En dan ging je 's nachts halfslapend in het donker naar de wc en dan hoorde je keihard: PRRRR!

.

Niets abnormaals aan, hoor
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven