En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 10 november 2007 om 13:03
ook hier geen st.Maarten
Ik heb wel een té gek feest vanavond met live muziek.
Heb er echt zin in.
Heb heel braaf heel mn huisje aan kant gedaan vanochtend.
Straks nog een paar boodschapjes doen en dan lekker in de namiddag gaan tutten.Heeeeeeerlijk
BTW ; die ex van mij wil ik bij niemand in de maag spliten!!!!!!!!!!!
Ik heb wel een té gek feest vanavond met live muziek.
Heb er echt zin in.
Heb heel braaf heel mn huisje aan kant gedaan vanochtend.
Straks nog een paar boodschapjes doen en dan lekker in de namiddag gaan tutten.Heeeeeeerlijk
BTW ; die ex van mij wil ik bij niemand in de maag spliten!!!!!!!!!!!
zaterdag 10 november 2007 om 13:11
zaterdag 10 november 2007 om 13:38
Oh wat leuk Red een feestje. Gezellig. Eind van de middag komt die vriendin-die-al-3-zaterdagen-is-geweest-maar-weer-niet-uitgaan. Niet stappen heb ik begrepen. Ik geef het op.
Ik moet zo nog even schoonmaken en mijn winterjas voor morgen uit de kast gaan halen. Of opzoeken, ik weet niet meer waar ik hem heb gedaan.
Ik moet zo nog even schoonmaken en mijn winterjas voor morgen uit de kast gaan halen. Of opzoeken, ik weet niet meer waar ik hem heb gedaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 10 november 2007 om 14:03
zaterdag 10 november 2007 om 14:17
Heb 'm ook aan myleentje verstuurd .
Leuk is ie hè?
En deze doet geen zeer.
Oké , eerlijk is eerlijk, je kúnt er ziek van worden; kan de andere dag hoofdpijn opleveren.
En trouwens goed idee. die tv aktie.
Myleentje toch maar leuke avond van maken hoor meid.
Ik heb trouwens mn winterjas ook al even aan hoor. veuuuuuul te koud anders.
Tja en wat moeten we nou eigenlijk denken van Yam????????
Dit kan niet anders dan duiden op een uit de hand gelopen knuffel.
Leuk is ie hè?
En deze doet geen zeer.
Oké , eerlijk is eerlijk, je kúnt er ziek van worden; kan de andere dag hoofdpijn opleveren.
En trouwens goed idee. die tv aktie.
Myleentje toch maar leuke avond van maken hoor meid.
Ik heb trouwens mn winterjas ook al even aan hoor. veuuuuuul te koud anders.
Tja en wat moeten we nou eigenlijk denken van Yam????????
Dit kan niet anders dan duiden op een uit de hand gelopen knuffel.
zaterdag 10 november 2007 om 14:19
zondag 11 november 2007 om 11:02
goedmorgen leuters
Myleen, veel plezier vandaag,
en een goede aktie vanmorgen
Mamz, vandaag met de jongens het bos in? of wordt het weer bankzitten
Red, hoe was je feest??
Yam nog steeds aan het knuffelen? Nog maar een paar erbij dan
fijne zondag allemaal, ik heb vanmiddag ook iets leuks op het programma
Myleen, veel plezier vandaag,
en een goede aktie vanmorgen
Mamz, vandaag met de jongens het bos in? of wordt het weer bankzitten
Red, hoe was je feest??
Yam nog steeds aan het knuffelen? Nog maar een paar erbij dan
fijne zondag allemaal, ik heb vanmiddag ook iets leuks op het programma
zondag 11 november 2007 om 11:06
zondag 11 november 2007 om 11:17
goh, da's inderdaad raar
ik vind sowieso het allemaal een beetje raar gaan. Hier hebben ze dus gisteren al gelopen omdat het vandaag zondag is!!!
Zullen we als kerst op zondag valt dit ook maar gaan verplaatsen naar een andere dag (liefst maandag) ivm de zondagsrust.
Ik vind het zo langzamerhand wel weer tijd worden dat dingen gevierd worden op de dagen die daarvoor bedoeld zijn. Al dat verzetten steeds!
Maar goed daardoor kan ik nu wel eindelijk eens naar de verjaardag van een vriendin, ben dus straks weg!
ik vind sowieso het allemaal een beetje raar gaan. Hier hebben ze dus gisteren al gelopen omdat het vandaag zondag is!!!
Zullen we als kerst op zondag valt dit ook maar gaan verplaatsen naar een andere dag (liefst maandag) ivm de zondagsrust.
Ik vind het zo langzamerhand wel weer tijd worden dat dingen gevierd worden op de dagen die daarvoor bedoeld zijn. Al dat verzetten steeds!
Maar goed daardoor kan ik nu wel eindelijk eens naar de verjaardag van een vriendin, ben dus straks weg!
zondag 11 november 2007 om 13:06
goeie smiddags meisjes ,
Hier een Redje met een houten kop.
Was bere gezellig gister, goeie muziek, leuke mensen en veel , heel veel bier.
Dat in combinatie met de hoeveelheid rook die in die ruimte hing [ je moet t toch érgens op steken hè?] maakt dat ik een heuse houten kop heb op dit moment.
Hoop dat t snel weg is.
Zon veel plezier vanmiddag .
Yam kan die er nog bij ?
Mamz , je kunt ook op een bankje in t bos gaan zitten hoor.
MV veel plezier maar dat wens ik verder iedereen hier hoor.
Hier een Redje met een houten kop.
Was bere gezellig gister, goeie muziek, leuke mensen en veel , heel veel bier.
Dat in combinatie met de hoeveelheid rook die in die ruimte hing [ je moet t toch érgens op steken hè?] maakt dat ik een heuse houten kop heb op dit moment.
Hoop dat t snel weg is.
Zon veel plezier vanmiddag .
Yam kan die er nog bij ?
Mamz , je kunt ook op een bankje in t bos gaan zitten hoor.
MV veel plezier maar dat wens ik verder iedereen hier hoor.
zondag 11 november 2007 om 20:24
zondag 11 november 2007 om 23:14
De kater is de deur uit Yam.
Was misschien beter zelf op een bankje in het bos gaan zitten ,dan was ie waarschijnlijk wat eerder vertrokken ! Ben wel lange wandeling gaan maken met de hond vanmiddag , had een beetje extra zuurstof nodig .
Hopelijk is Yamman niet misselijk geworden van al dat snoepgoed.
Lekker Festen, zo'n gulle gever.
Ik wist niet eens dat dat kon door msn?!
Mag ik wel gaan uit kijken want ik zit daar best vaak op.
Mamz, toch lekker dat je nu weer legitiem kunt leuteren dankzij je actie om toch naar buiten te gaan vanmiddag.
Zon leuke middag gehad op de verjaardag van je vriendin?
MV ook ik hoop dat je dag de moeite waard is geweest meid.
Heb je je griepprik volgens mn mailtje al gehaalt?
Was misschien beter zelf op een bankje in het bos gaan zitten ,dan was ie waarschijnlijk wat eerder vertrokken ! Ben wel lange wandeling gaan maken met de hond vanmiddag , had een beetje extra zuurstof nodig .
Hopelijk is Yamman niet misselijk geworden van al dat snoepgoed.
Lekker Festen, zo'n gulle gever.
Ik wist niet eens dat dat kon door msn?!
Mag ik wel gaan uit kijken want ik zit daar best vaak op.
Mamz, toch lekker dat je nu weer legitiem kunt leuteren dankzij je actie om toch naar buiten te gaan vanmiddag.
Zon leuke middag gehad op de verjaardag van je vriendin?
MV ook ik hoop dat je dag de moeite waard is geweest meid.
Heb je je griepprik volgens mn mailtje al gehaalt?
maandag 12 november 2007 om 10:33
Zooooo MOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEE.
Ik heb heerlijk geslapen. Het was gister wel leuk maar ja ........... altijd die sneren van mijn moeder he. Ik word daar zo gek van. Ik probeer zo min mogelijk te reageren maar echt op elk wissewasje krijg ik commentaar. Omdat ik zulke zere voeten heb en eigenlijk maar 15 min kan lopen en niet van sochtends tot savonds had ik bergschoenen van 15 jaar geleden aangedaan. Daar heb ik het minst last van. En we moesten toch door de regen en bagger lopen dus het kwam mooi uit. Kreeg ik commentaar omdat ik ze ervoor had moeten poetsen, ja dat doe ik niet als door de bagger moet ploeteren. Dit even een voorbeeld van de zovelen.
We hebben 2 grote buien gehad en veel kou. Het had daar denk ik al dagen geregend wat het was toch een natte en smerige boel. Ik zou die dierentuin niet echt aanraden. Er waren ook veel dieren binnen en ze hebben niet zoals bij andere tuinen dat je dieren ook binnen kan zien. Erg jammer want we konden met die regen alleen naar de zeeleeuwenshow. De rest was buiten. Erna nog wat gegeten bij De Witte Bergen. Dat was echt heel lekker. Ze maakten ervoor al opmerkingen dat ik maar moest kijken naar een kindermenu. Ik had rond 6 uur nog helemaal geen honger en zij wel. Ik werd al helemaal misselijk want ik dacht een hoofdgerecht krijg ik niet op. En zij ergeren zich al altijd zo aan mij omdat ik geen hap door mijn keel krijg als ik bij hun eet. Dus ik dacht ik neem wel een voorgerecht als hoofdgerecht. Gelukkig hadden ze daar ook seniorenmenu's en vonden ze het bij het restaurant niet erg dat ik daarvoor koos. Dus ik had heerlijke varkenshaasmedaillons met zigeunersaus, groente, gebakken aardappeltjes en keuze uit de saladebar.
Vanavond moet ik witlof uit de oven bij mijn moeder komen eten, nou dan heb ik voorlopig wel weer een overkill aan contact. Wil toch dat minderen. Nou nog even kiezen op elkaar vanavond.
Ik heb heerlijk geslapen. Het was gister wel leuk maar ja ........... altijd die sneren van mijn moeder he. Ik word daar zo gek van. Ik probeer zo min mogelijk te reageren maar echt op elk wissewasje krijg ik commentaar. Omdat ik zulke zere voeten heb en eigenlijk maar 15 min kan lopen en niet van sochtends tot savonds had ik bergschoenen van 15 jaar geleden aangedaan. Daar heb ik het minst last van. En we moesten toch door de regen en bagger lopen dus het kwam mooi uit. Kreeg ik commentaar omdat ik ze ervoor had moeten poetsen, ja dat doe ik niet als door de bagger moet ploeteren. Dit even een voorbeeld van de zovelen.
We hebben 2 grote buien gehad en veel kou. Het had daar denk ik al dagen geregend wat het was toch een natte en smerige boel. Ik zou die dierentuin niet echt aanraden. Er waren ook veel dieren binnen en ze hebben niet zoals bij andere tuinen dat je dieren ook binnen kan zien. Erg jammer want we konden met die regen alleen naar de zeeleeuwenshow. De rest was buiten. Erna nog wat gegeten bij De Witte Bergen. Dat was echt heel lekker. Ze maakten ervoor al opmerkingen dat ik maar moest kijken naar een kindermenu. Ik had rond 6 uur nog helemaal geen honger en zij wel. Ik werd al helemaal misselijk want ik dacht een hoofdgerecht krijg ik niet op. En zij ergeren zich al altijd zo aan mij omdat ik geen hap door mijn keel krijg als ik bij hun eet. Dus ik dacht ik neem wel een voorgerecht als hoofdgerecht. Gelukkig hadden ze daar ook seniorenmenu's en vonden ze het bij het restaurant niet erg dat ik daarvoor koos. Dus ik had heerlijke varkenshaasmedaillons met zigeunersaus, groente, gebakken aardappeltjes en keuze uit de saladebar.
Vanavond moet ik witlof uit de oven bij mijn moeder komen eten, nou dan heb ik voorlopig wel weer een overkill aan contact. Wil toch dat minderen. Nou nog even kiezen op elkaar vanavond.
maandag 12 november 2007 om 11:55
Lieve schat,
Wat lijkt me dat vreselijk, dat je al met zo'n gevoel en lood in je schoenen naar je moeder moet gaan.
Ik zou inderdaad toch maar kijken of je er wat vaker aan onderuit kunt komen.
Ik begrijp niet dat een moeder zó doet naar haar dochter toe.
Zou ze zich er wel van bewust zijn of zit het gewoon in haar systeem en doet ze dat ook naar anderen toe?
Als je "terug wilt slaan"doe je vanavond gewoon nog een keer die bergschoenen aan.
Zal ze leuk vinden.
Wat lijkt me dat vreselijk, dat je al met zo'n gevoel en lood in je schoenen naar je moeder moet gaan.
Ik zou inderdaad toch maar kijken of je er wat vaker aan onderuit kunt komen.
Ik begrijp niet dat een moeder zó doet naar haar dochter toe.
Zou ze zich er wel van bewust zijn of zit het gewoon in haar systeem en doet ze dat ook naar anderen toe?
Als je "terug wilt slaan"doe je vanavond gewoon nog een keer die bergschoenen aan.
Zal ze leuk vinden.
maandag 12 november 2007 om 12:30
Red hoe hoe is het met je? Het weekend goed doorgekomen?
Yam hoe is het met je rug?
Ja ik zit er echt serieus aan te denken om die schoenen weer aan te doen vanavond. Ik ging gister toch geen modeshow lopen dat ik nette schoenen aan moest doen?
Maar het was niet alleen dat hoor, dat gaat echt een hele dag door. En dan echt de stomste dingen. Ze had voor tussendoor een plakje cake meegenomen. Nou onder de zeeleeuwenshow gaf ze het. Maar halverwege zat ik vol dus in vouw het in het zilverfolie om het iets later verder op te eten. Een half uur later gingen we thee drinken, moest ik het restje cake inleveren en gaf ze het aan haar vriend omdat "ik het toch niet opat". Alles moet hoe zij het wilt. Zo kan ik nog wel pagina's vullen.
Yam hoe is het met je rug?
Ja ik zit er echt serieus aan te denken om die schoenen weer aan te doen vanavond. Ik ging gister toch geen modeshow lopen dat ik nette schoenen aan moest doen?
Maar het was niet alleen dat hoor, dat gaat echt een hele dag door. En dan echt de stomste dingen. Ze had voor tussendoor een plakje cake meegenomen. Nou onder de zeeleeuwenshow gaf ze het. Maar halverwege zat ik vol dus in vouw het in het zilverfolie om het iets later verder op te eten. Een half uur later gingen we thee drinken, moest ik het restje cake inleveren en gaf ze het aan haar vriend omdat "ik het toch niet opat". Alles moet hoe zij het wilt. Zo kan ik nog wel pagina's vullen.
maandag 12 november 2007 om 14:33
Nou , ik zou zéker die bergschoenen nog een keer aan trekken meid.
Tjeetje ze behandeld je als een kind van 8 [ terwijl je toch al 9 bent ]
Sla eens met je vuist op tafel meid en herinner haar er even aan hoe oud je bent.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, zaterdag heel leuk feest gehad met live muziek.
Gister eerst een houten kop maar dat is ook vanzelf weer over gegaan.
Yam , komt er toch een beetje werk uit je handen vandaag??
Zon, beetje uitgerust aan je dag begonnen of niet echt?
Tjeetje ze behandeld je als een kind van 8 [ terwijl je toch al 9 bent ]
Sla eens met je vuist op tafel meid en herinner haar er even aan hoe oud je bent.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, zaterdag heel leuk feest gehad met live muziek.
Gister eerst een houten kop maar dat is ook vanzelf weer over gegaan.
Yam , komt er toch een beetje werk uit je handen vandaag??
Zon, beetje uitgerust aan je dag begonnen of niet echt?
maandag 12 november 2007 om 14:40
Hoe is het met je hond Red?
Ja wat ik zeg, al weer bijna 9,5 jaar hoor!!!! Wat gaat de tijd snel he! Bo Ghi is morgen al een half jaar. Wordt al een echte kerel(tje). Ik merk de laatste 3 dagen dat hij het ook leuk vind om heel dicht bij de andere 2 te gaan slapen. Eerst was het alleen maar in mijn armen of naast me. Zou hij zich gaan afzetten aan mij? Nee hoor, hij komt nog steeds bij me maar zie wel dat hij het reuze leuk vindt dat hij helemaal geaccepteerd is door hun en op 30 cm van ze vandaan mag liggen.
* jaloers modus even uitgezet*. Maar kan het soms toch niet laten om hem te roepen en dat hij even in mijn armen gaat liggen. Gister was ik er wel blij om dat hij ze had, toen was ik van sochtends tot savonds laat weg. Ja en dan is hij als een kind zo blij als ik er weer ben. Ik zal eraan moeten wennen dat ik hem moet delen met zijn "broertjes".
Ja wat ik zeg, al weer bijna 9,5 jaar hoor!!!! Wat gaat de tijd snel he! Bo Ghi is morgen al een half jaar. Wordt al een echte kerel(tje). Ik merk de laatste 3 dagen dat hij het ook leuk vind om heel dicht bij de andere 2 te gaan slapen. Eerst was het alleen maar in mijn armen of naast me. Zou hij zich gaan afzetten aan mij? Nee hoor, hij komt nog steeds bij me maar zie wel dat hij het reuze leuk vindt dat hij helemaal geaccepteerd is door hun en op 30 cm van ze vandaan mag liggen.
* jaloers modus even uitgezet*. Maar kan het soms toch niet laten om hem te roepen en dat hij even in mijn armen gaat liggen. Gister was ik er wel blij om dat hij ze had, toen was ik van sochtends tot savonds laat weg. Ja en dan is hij als een kind zo blij als ik er weer ben. Ik zal eraan moeten wennen dat ik hem moet delen met zijn "broertjes".
maandag 12 november 2007 om 15:12
Met mijn hond gaat het gelukkig weer goed hoor, ze oogt vrolijk en tevreden .
Ik snap het wel hoor dat je Bo'tje af en toe weg roept zodat ie lekker even bij jou komt liggen.
Ze worden zo snel groot en we willen ze t liefst wat langer klein houden.
Maar wees blij dat je 'm moet delen met z'n broertjes, beter dat dan dat ze hem hadden weg getreiterd en/of compleet hadden genegeerd.
Ik snap het wel hoor dat je Bo'tje af en toe weg roept zodat ie lekker even bij jou komt liggen.
Ze worden zo snel groot en we willen ze t liefst wat langer klein houden.
Maar wees blij dat je 'm moet delen met z'n broertjes, beter dat dan dat ze hem hadden weg getreiterd en/of compleet hadden genegeerd.