En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Was alles goed Yam?

Ik ben weer terug. Ik had gister een warme soort joggingbroek aan, zwart, maar ziet er uit als een gewone broek, geen elastiek aan de onderkant of zo. Gister schoon uit de was maar vandaag had Bo een paar keer op mijn schoot gelegen dus wat haren erop. En bergschoenen aan. Dacht dat mijn moeder gek werd. Half gillend ohhhhhhhhhhh je hele broek zit van achter onder de kattenharen. Ik zo van, ja dat heb je met katten. Meer zei ik niet.

Nou verder alles overleefd.
Goed gedaan wijffie. Je leert het wel.
goedenacht

sorry Red, maar ik kan het gewoon niet, op tijd naar bed gaan

Myleen, goed gedaan, lekker jezelf blijven ook bij je moeder!

Yam, en blinkt alles nog?

Mamz, blij dat ze weer naar school waren vandaag?

ben vanavond even op bezoek geweest, was gezellig en ik realiseer me dat ik fantastische ouders heb waarmee ik goed kan praten, dat is niet overal zo.
ik zou gisteravond nog even langshoppen maar klaas vaak had me in zijn greep

mijn blingbling en alles eromheen is gister weer grondig geschrobt en gepolijst. een ware prodent smile !!!

vraagje+ mijn hond is in iets gestapt en heeft een scheurtje in zijn voetzool van een halve cm. maar zijn teen is gaan ontsteken. gister sodabadje gedaan enzo hoelang zouden jullie het aankijken voor je naar de DA gaat .

hij heeft er in huis last van . buitenshuis niet . maar dat is met al zijn kwalen zo. thuis is hij zielig maar buitenshuis het heertje .....
goedemorgen

ik zou het vandaag gewoon nog even aankijken, meestal kun je ook 'savonds bij een DA terecht. Enne het blijft een mannetje he :-)

goed schoonhouden met een sodabadje en als je de indruk hebt dat de ontsteking niet minder word gaan vanavond of morgen
ik ben nogal een neuroot meestal met de minste geringste splinter zit ik bij de DA

maar ik wil het heel ff aankijken ... net wat je zegt ik kan vanavond ook naar de DA als het niet minder word.
goeie morgen leuters,

Yam , wat zielig voor hem. Ik zou vandaag nog ff aan zien en eventueel vanavond nog langs DA gaan als die macho van je nog last heeft vandaag.

Geef deze maar aan hem.

Myleen, helemaal geweldig meid zoals je het hebt aangepakt.Chapeau.

Mamz , alles goed met je hoop ik. (f)

Zon, waarom verbaast het me nu toch niet dat het alweer na middernacht was , je laatste posting gister.

Wat fijn trouwens meid , dat je zó'n fantastische band hebt met je ouders.

Redje gaat zo richting CWI, benieuwd wat ze daar te zeggen hebben.

Fijne dag allen en tot later.
Moge lieve leuters,

Bo is vandaag jarig en trakteerd ----->

Wie houdt van planten en wil een bon van mij voor een gratis kamerplant van 6,99? Je moet hem halen bij Groenrijk dus je moet zelf even kijken of die zaak in je woonplaats zit.

Het is een Bromelia.

Ik weet iig dat hij zit in Yam en Mamzie hun woonplaats.

Succes Red straks.

Yam ik sluit mij precies aan bij Zonnetje. Even afwachten en schoonhouden maar zeker niet te lang hoor. Kan het alleen maar erger worden. Ben je alleen maar verder van huis.
joh ? hebben wij een groenrijk??

nooit geweten....
quote:Yamuna schreef op 13 november 2007 @ 14:00:

joh ? hebben wij een groenrijk??

nooit geweten....Ja en ik heb het even nagekeken op internet, het klopt, jullie hebben er wel een. Wij inmiddels niet meer hoorde ik net van mijn moeder. Dus ik vis achter het net.
Hoi lieverds ,

Vanmorgen bij CWI geweest en heb een heel boekwerk mee gekregen om in te vullen voor een aanvullende uitkering !

pffffffff echt niks voor mij, maar ja het kan nu even niet anders.

Zodra de artsen zeggen dat ik weer aan het werk mag even een belletje geven en dan kan het balletje eventueel gaan rollen.

MV geef Bo maar een super grote van mij.

HOERA HOERA, BO EEN HALF JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD.

Yam , hoe is het nu met de poot van Boeda ?

Valt het mee of is het erger geworden?
Bo

En heb je een gezellige dag gehad?

Krijgen we nog wat foto's te zien van jouw feestje?
Yam,

hoe is 't met de macho afgelopen?
de macho moest gisteravond weer in zoute voetbadje, maar het gaat wel beterder. de zwelling is nog niet echt minder, maar hij gebruikt zijn poot aanzienlijk meer.

straks naar de orthodontist. meneer de beugeldokter mag een hoop repareren, mijn haak is afgebroken. en mijn verhoging ook

(de verhoging is een kunstmatige verlenging van mijn eerste kiezen zodat de kiezen er achter elkaar niet mer kunnen raken)

en de haak is voor elastiekjes zodat mijn kiezen die elkaar niet meer kunnen raken kunnen schuiven ...
Moge leuters,

Yam je hebt wel pech met je beugel. Red wel fijn dat je een aanvullende uitkering kan krijgen, alle beetjes zijn toch meegenomen.

Ik zit nu te wachten op de slotenmaker die het slot verder afmaakt. Ik moet verder nog een hoop regelen voor humanitas vanmiddag komt. Dan even snel naar het postkantoor. Maar als ik dan weer thuis ben dan laat ik de foto's zien, zijn erg leuk.
goedemorgen

Yam, wat een pech met je beugel

Red, wat een gedoe allemaal he, maar je hebt er wel recht op dus gewoon doen! Invullen en inleveren en je bent niet de enige die er gebruik van maakt!

Myleen, ook nog een druk programma dus. Heb je die lijsten al een keer gekregen van die vorige man van humanitas?

hier ook genoeg op het programma

en ik probeer mijn verstand maar even te laten zegevieren over mijn emoties maar of me dat gaat lukken?
Hey Zonnetje,

Gooi je emoties eruit, ben je er (even) vanaf.

Slotenmaker is geweest, gaat Bo op de plek waar hij moet zijn, zijn melk uitspugen, echt over een meter lang lag het. Dus die man keek niet blij. Ik moet morgen die andere man bellen van humanitas of ik die lijsten mag hebben. De papieren die ik voor vandaag moet hebben kan ik niet vinden. Shit man. Ik ga zo weer verder zoeken. Oh voor het eerst sinds jaren ben ik de dag na de griepprik niet ziek. Weer een meevaller.
Hey Myleen

dat heb ik gisteren gedaan! Vandaag dus doorgaan en verstand gebruiken want als ik me nu laat leiden door emoties zijn de gevolgen waarschijnlijk heel groot, cryptisch I know

Toch ook nog een lichtpuntje vandaag! Een verrassende wending (eindelijk) maar of dit iets op gaat lossen is maar de vraag. Daar ben ik nog niet zo van overtuigd
Heel cryptisch ............. , klinkt spannend.
wat zou jij nu denken Myleen

Heb je al gevonden wat je zocht?

(helaas is het te verdrietig om spannend te zijn.....)

maar deze cryptische berichtjes helpen wel even de hoofdzaken vast te houden
goeie morgen leutertjes,

Erg is dat hè myleen, als je persé papieren moet hebben die je nergens kunt vinden en die er toch moeten zijn.

Ik ga me zo maar weer eens op de papieren van de gemeente storten.

Heb jij overigens je agenda van het Nibut al ontvangen???

Zonnetje en een dikke

Yam , gelukkig dat het er naar uit ziet dat het wel mee valt met die poot van je macho.

Scheelt weer een hoop kosten bij de DA.
DA kosten maakt niet zo heel veel uit, onze brokkenpiloot heeft zijn eigen ziektekosten verzekering

de orthodontist heeft weer erg zijn best gedaan ...

zonlicht succes met je cryptische vraagstukken.

en MV succes met alle formulieren bende ..

ik haat formulieren ..

krijg nu al de rode vlekken in mijn nek bij het denken aan WW aanvraag formulieren ....
taaaatuuuuuuudiiiiiiiidooooooo

faker alarm
Moge leuters,

Die agenda zou half november komen dus kan elke dag nu. Ik ga zo even met mijn moeder mee naar een tuincentrum.

Yam, is dat ene topic nou weg? Hoe wist je het zo snel dat het fake was?
er was "iets" aan de schrijfstijl dat mijn nieuwsgierigheid triggerde...

ik geloof bij de regel: dat alles echt alles perfect ging ....

dus ikdenk ik ga eens kijken in de history ...

tadaaaa .. nog geen twee maanden geleden was ze nog verliefd op een ander

twee maanden geleden was ze getrouwd en kinderen ...

en nu samenwonend....

dan gaan er bij mij vraagtekens boven mijn hoofd staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven