En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
maandag 12 november 2007 om 21:03
Was alles goed Yam?
Ik ben weer terug. Ik had gister een warme soort joggingbroek aan, zwart, maar ziet er uit als een gewone broek, geen elastiek aan de onderkant of zo. Gister schoon uit de was maar vandaag had Bo een paar keer op mijn schoot gelegen dus wat haren erop. En bergschoenen aan. Dacht dat mijn moeder gek werd. Half gillend ohhhhhhhhhhh je hele broek zit van achter onder de kattenharen. Ik zo van, ja dat heb je met katten. Meer zei ik niet.
Nou verder alles overleefd.
Ik ben weer terug. Ik had gister een warme soort joggingbroek aan, zwart, maar ziet er uit als een gewone broek, geen elastiek aan de onderkant of zo. Gister schoon uit de was maar vandaag had Bo een paar keer op mijn schoot gelegen dus wat haren erop. En bergschoenen aan. Dacht dat mijn moeder gek werd. Half gillend ohhhhhhhhhhh je hele broek zit van achter onder de kattenharen. Ik zo van, ja dat heb je met katten. Meer zei ik niet.
Nou verder alles overleefd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 13 november 2007 om 00:03
goedenacht
sorry Red, maar ik kan het gewoon niet, op tijd naar bed gaan
Myleen, goed gedaan, lekker jezelf blijven ook bij je moeder!
Yam, en blinkt alles nog?
Mamz, blij dat ze weer naar school waren vandaag?
ben vanavond even op bezoek geweest, was gezellig en ik realiseer me dat ik fantastische ouders heb waarmee ik goed kan praten, dat is niet overal zo.
sorry Red, maar ik kan het gewoon niet, op tijd naar bed gaan
Myleen, goed gedaan, lekker jezelf blijven ook bij je moeder!
Yam, en blinkt alles nog?
Mamz, blij dat ze weer naar school waren vandaag?
ben vanavond even op bezoek geweest, was gezellig en ik realiseer me dat ik fantastische ouders heb waarmee ik goed kan praten, dat is niet overal zo.
dinsdag 13 november 2007 om 06:49
ik zou gisteravond nog even langshoppen maar klaas vaak had me in zijn greep
mijn blingbling en alles eromheen is gister weer grondig geschrobt en gepolijst. een ware prodent smile !!!
vraagje+ mijn hond is in iets gestapt en heeft een scheurtje in zijn voetzool van een halve cm. maar zijn teen is gaan ontsteken. gister sodabadje gedaan enzo hoelang zouden jullie het aankijken voor je naar de DA gaat .
hij heeft er in huis last van . buitenshuis niet . maar dat is met al zijn kwalen zo. thuis is hij zielig maar buitenshuis het heertje .....
mijn blingbling en alles eromheen is gister weer grondig geschrobt en gepolijst. een ware prodent smile !!!
vraagje+ mijn hond is in iets gestapt en heeft een scheurtje in zijn voetzool van een halve cm. maar zijn teen is gaan ontsteken. gister sodabadje gedaan enzo hoelang zouden jullie het aankijken voor je naar de DA gaat .
hij heeft er in huis last van . buitenshuis niet . maar dat is met al zijn kwalen zo. thuis is hij zielig maar buitenshuis het heertje .....
dinsdag 13 november 2007 om 07:55
dinsdag 13 november 2007 om 08:21
goeie morgen leuters,
Yam , wat zielig voor hem. Ik zou vandaag nog ff aan zien en eventueel vanavond nog langs DA gaan als die macho van je nog last heeft vandaag.
Geef deze maar aan hem.
Myleen, helemaal geweldig meid zoals je het hebt aangepakt.Chapeau.
Mamz , alles goed met je hoop ik. (f)
Zon, waarom verbaast het me nu toch niet dat het alweer na middernacht was , je laatste posting gister.
Wat fijn trouwens meid , dat je zó'n fantastische band hebt met je ouders.
Redje gaat zo richting CWI, benieuwd wat ze daar te zeggen hebben.
Fijne dag allen en tot later.
Yam , wat zielig voor hem. Ik zou vandaag nog ff aan zien en eventueel vanavond nog langs DA gaan als die macho van je nog last heeft vandaag.
Geef deze maar aan hem.
Myleen, helemaal geweldig meid zoals je het hebt aangepakt.Chapeau.
Mamz , alles goed met je hoop ik. (f)
Zon, waarom verbaast het me nu toch niet dat het alweer na middernacht was , je laatste posting gister.
Wat fijn trouwens meid , dat je zó'n fantastische band hebt met je ouders.
Redje gaat zo richting CWI, benieuwd wat ze daar te zeggen hebben.
Fijne dag allen en tot later.
dinsdag 13 november 2007 om 09:30
Moge lieve leuters,
Bo is vandaag jarig en trakteerd ----->
Wie houdt van planten en wil een bon van mij voor een gratis kamerplant van 6,99? Je moet hem halen bij Groenrijk dus je moet zelf even kijken of die zaak in je woonplaats zit.
Het is een Bromelia.
Ik weet iig dat hij zit in Yam en Mamzie hun woonplaats.
Succes Red straks.
Yam ik sluit mij precies aan bij Zonnetje. Even afwachten en schoonhouden maar zeker niet te lang hoor. Kan het alleen maar erger worden. Ben je alleen maar verder van huis.
Bo is vandaag jarig en trakteerd ----->
Wie houdt van planten en wil een bon van mij voor een gratis kamerplant van 6,99? Je moet hem halen bij Groenrijk dus je moet zelf even kijken of die zaak in je woonplaats zit.
Het is een Bromelia.
Ik weet iig dat hij zit in Yam en Mamzie hun woonplaats.
Succes Red straks.
Yam ik sluit mij precies aan bij Zonnetje. Even afwachten en schoonhouden maar zeker niet te lang hoor. Kan het alleen maar erger worden. Ben je alleen maar verder van huis.
dinsdag 13 november 2007 om 14:04
quote:Yamuna schreef op 13 november 2007 @ 14:00:
joh ? hebben wij een groenrijk??
nooit geweten....Ja en ik heb het even nagekeken op internet, het klopt, jullie hebben er wel een. Wij inmiddels niet meer hoorde ik net van mijn moeder. Dus ik vis achter het net.
joh ? hebben wij een groenrijk??
nooit geweten....Ja en ik heb het even nagekeken op internet, het klopt, jullie hebben er wel een. Wij inmiddels niet meer hoorde ik net van mijn moeder. Dus ik vis achter het net.
dinsdag 13 november 2007 om 16:11
Hoi lieverds ,
Vanmorgen bij CWI geweest en heb een heel boekwerk mee gekregen om in te vullen voor een aanvullende uitkering !
pffffffff echt niks voor mij, maar ja het kan nu even niet anders.
Zodra de artsen zeggen dat ik weer aan het werk mag even een belletje geven en dan kan het balletje eventueel gaan rollen.
MV geef Bo maar een super grote van mij.
HOERA HOERA, BO EEN HALF JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD.
Yam , hoe is het nu met de poot van Boeda ?
Valt het mee of is het erger geworden?
Vanmorgen bij CWI geweest en heb een heel boekwerk mee gekregen om in te vullen voor een aanvullende uitkering !
pffffffff echt niks voor mij, maar ja het kan nu even niet anders.
Zodra de artsen zeggen dat ik weer aan het werk mag even een belletje geven en dan kan het balletje eventueel gaan rollen.
MV geef Bo maar een super grote van mij.
HOERA HOERA, BO EEN HALF JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD.
Yam , hoe is het nu met de poot van Boeda ?
Valt het mee of is het erger geworden?
woensdag 14 november 2007 om 06:42
de macho moest gisteravond weer in zoute voetbadje, maar het gaat wel beterder. de zwelling is nog niet echt minder, maar hij gebruikt zijn poot aanzienlijk meer.
straks naar de orthodontist. meneer de beugeldokter mag een hoop repareren, mijn haak is afgebroken. en mijn verhoging ook
(de verhoging is een kunstmatige verlenging van mijn eerste kiezen zodat de kiezen er achter elkaar niet mer kunnen raken)
en de haak is voor elastiekjes zodat mijn kiezen die elkaar niet meer kunnen raken kunnen schuiven ...
straks naar de orthodontist. meneer de beugeldokter mag een hoop repareren, mijn haak is afgebroken. en mijn verhoging ook
(de verhoging is een kunstmatige verlenging van mijn eerste kiezen zodat de kiezen er achter elkaar niet mer kunnen raken)
en de haak is voor elastiekjes zodat mijn kiezen die elkaar niet meer kunnen raken kunnen schuiven ...
woensdag 14 november 2007 om 08:26
Moge leuters,
Yam je hebt wel pech met je beugel. Red wel fijn dat je een aanvullende uitkering kan krijgen, alle beetjes zijn toch meegenomen.
Ik zit nu te wachten op de slotenmaker die het slot verder afmaakt. Ik moet verder nog een hoop regelen voor humanitas vanmiddag komt. Dan even snel naar het postkantoor. Maar als ik dan weer thuis ben dan laat ik de foto's zien, zijn erg leuk.
Yam je hebt wel pech met je beugel. Red wel fijn dat je een aanvullende uitkering kan krijgen, alle beetjes zijn toch meegenomen.
Ik zit nu te wachten op de slotenmaker die het slot verder afmaakt. Ik moet verder nog een hoop regelen voor humanitas vanmiddag komt. Dan even snel naar het postkantoor. Maar als ik dan weer thuis ben dan laat ik de foto's zien, zijn erg leuk.
woensdag 14 november 2007 om 09:16
goedemorgen
Yam, wat een pech met je beugel
Red, wat een gedoe allemaal he, maar je hebt er wel recht op dus gewoon doen! Invullen en inleveren en je bent niet de enige die er gebruik van maakt!
Myleen, ook nog een druk programma dus. Heb je die lijsten al een keer gekregen van die vorige man van humanitas?
hier ook genoeg op het programma
en ik probeer mijn verstand maar even te laten zegevieren over mijn emoties maar of me dat gaat lukken?
Yam, wat een pech met je beugel
Red, wat een gedoe allemaal he, maar je hebt er wel recht op dus gewoon doen! Invullen en inleveren en je bent niet de enige die er gebruik van maakt!
Myleen, ook nog een druk programma dus. Heb je die lijsten al een keer gekregen van die vorige man van humanitas?
hier ook genoeg op het programma
en ik probeer mijn verstand maar even te laten zegevieren over mijn emoties maar of me dat gaat lukken?
woensdag 14 november 2007 om 10:35
Hey Zonnetje,
Gooi je emoties eruit, ben je er (even) vanaf.
Slotenmaker is geweest, gaat Bo op de plek waar hij moet zijn, zijn melk uitspugen, echt over een meter lang lag het. Dus die man keek niet blij. Ik moet morgen die andere man bellen van humanitas of ik die lijsten mag hebben. De papieren die ik voor vandaag moet hebben kan ik niet vinden. Shit man. Ik ga zo weer verder zoeken. Oh voor het eerst sinds jaren ben ik de dag na de griepprik niet ziek. Weer een meevaller.
Gooi je emoties eruit, ben je er (even) vanaf.
Slotenmaker is geweest, gaat Bo op de plek waar hij moet zijn, zijn melk uitspugen, echt over een meter lang lag het. Dus die man keek niet blij. Ik moet morgen die andere man bellen van humanitas of ik die lijsten mag hebben. De papieren die ik voor vandaag moet hebben kan ik niet vinden. Shit man. Ik ga zo weer verder zoeken. Oh voor het eerst sinds jaren ben ik de dag na de griepprik niet ziek. Weer een meevaller.
woensdag 14 november 2007 om 10:48
Hey Myleen
dat heb ik gisteren gedaan! Vandaag dus doorgaan en verstand gebruiken want als ik me nu laat leiden door emoties zijn de gevolgen waarschijnlijk heel groot, cryptisch I know
Toch ook nog een lichtpuntje vandaag! Een verrassende wending (eindelijk) maar of dit iets op gaat lossen is maar de vraag. Daar ben ik nog niet zo van overtuigd
dat heb ik gisteren gedaan! Vandaag dus doorgaan en verstand gebruiken want als ik me nu laat leiden door emoties zijn de gevolgen waarschijnlijk heel groot, cryptisch I know
Toch ook nog een lichtpuntje vandaag! Een verrassende wending (eindelijk) maar of dit iets op gaat lossen is maar de vraag. Daar ben ik nog niet zo van overtuigd
woensdag 14 november 2007 om 11:03
goeie morgen leutertjes,
Erg is dat hè myleen, als je persé papieren moet hebben die je nergens kunt vinden en die er toch moeten zijn.
Ik ga me zo maar weer eens op de papieren van de gemeente storten.
Heb jij overigens je agenda van het Nibut al ontvangen???
Zonnetje en een dikke
Yam , gelukkig dat het er naar uit ziet dat het wel mee valt met die poot van je macho.
Scheelt weer een hoop kosten bij de DA.
Erg is dat hè myleen, als je persé papieren moet hebben die je nergens kunt vinden en die er toch moeten zijn.
Ik ga me zo maar weer eens op de papieren van de gemeente storten.
Heb jij overigens je agenda van het Nibut al ontvangen???
Zonnetje en een dikke
Yam , gelukkig dat het er naar uit ziet dat het wel mee valt met die poot van je macho.
Scheelt weer een hoop kosten bij de DA.
woensdag 14 november 2007 om 11:31
DA kosten maakt niet zo heel veel uit, onze brokkenpiloot heeft zijn eigen ziektekosten verzekering
de orthodontist heeft weer erg zijn best gedaan ...
zonlicht succes met je cryptische vraagstukken.
en MV succes met alle formulieren bende ..
ik haat formulieren ..
krijg nu al de rode vlekken in mijn nek bij het denken aan WW aanvraag formulieren ....
de orthodontist heeft weer erg zijn best gedaan ...
zonlicht succes met je cryptische vraagstukken.
en MV succes met alle formulieren bende ..
ik haat formulieren ..
krijg nu al de rode vlekken in mijn nek bij het denken aan WW aanvraag formulieren ....
donderdag 15 november 2007 om 08:04
donderdag 15 november 2007 om 08:08
er was "iets" aan de schrijfstijl dat mijn nieuwsgierigheid triggerde...
ik geloof bij de regel: dat alles echt alles perfect ging ....
dus ikdenk ik ga eens kijken in de history ...
tadaaaa .. nog geen twee maanden geleden was ze nog verliefd op een ander
twee maanden geleden was ze getrouwd en kinderen ...
en nu samenwonend....
dan gaan er bij mij vraagtekens boven mijn hoofd staan
ik geloof bij de regel: dat alles echt alles perfect ging ....
dus ikdenk ik ga eens kijken in de history ...
tadaaaa .. nog geen twee maanden geleden was ze nog verliefd op een ander
twee maanden geleden was ze getrouwd en kinderen ...
en nu samenwonend....
dan gaan er bij mij vraagtekens boven mijn hoofd staan