Wat combineert met deze stoelen?

22-08-2010 20:32 120 berichten
Nu we wss een ander huis gaan krijgen/kopen, zitten we al een beetje over de inrichting na te denken.

Man wil graag dit soort stoeltjes hebben

Ik hou meer van wat moderners, zoals bijv dit

Wie heeft tips hoe we dit leuk kunnen combineren?
Alle reacties Link kopieren
De bovenste stoel, bekleden in dezelfde stof als de bank, volgens mij heb je dan al de eenheid die je zoekt. Dat het model niet uit dezelfde serie komt lijkt me alleen maar mooi. Mocht je nog wat meer zoeken om één sfeer te creëeren, dan kun je een accentkleur en mooie stof kiezen en van die stof kussens maken. Als je in alle meubelstukken dezelfde kussens doet, oogt het in balans.
Die stoeltjes zitten voor geen meter en jouw smaak is veel mooier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 22 augustus 2010 @ 20:40:

Die stoeltjes zitten voor geen meter en jouw smaak is veel mooier.haha ik zal man dit even laten lezen.
En ze in een ander stofje laten bekleden is geen optie, hij wil graag dit schapen leer....
Een pijp en een ribfluwelen broek.
man houdt sowieso erg van klassiek....

vindt ie ook mooi.....
Bestaat dat programma 'Samenwonen' niet meer?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zou dan kiezen voor wat donkerder bruin. Deze kan je heel goed combineren met wit/grijs/lichtblauw/riet
quote:frizzy schreef op 22 augustus 2010 @ 20:44:

Bestaat dat programma 'Samenwonen' niet meer?we wonen al samen.... volgens mij mag je dan niet meer mee doen.
quote:Claudia2010 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:45:

Ik zou dan kiezen voor wat donkerder bruin. Deze kan je heel goed combineren met wit/grijs/lichtblauw/riet

plaatje?

(en geen riet, vind ik vreselijk).
Als je man geen compromis wil sluiten, lijkt me het heel lastig worden.
jullie hebben kinderen toch?

Dan zou ik de optie erin gooien dat als ze er op het leer met viltstift gaan kleuren, je het er niet meer uit krijgt...
quote:Ann Liv schreef op 22 augustus 2010 @ 20:46:

Als je man geen compromis wil sluiten, lijkt me het heel lastig worden.Ja, daar ben ik ook bang voor
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 22 augustus 2010 @ 20:44:

Die link van die foto!
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 20:45:

[...]

we wonen al samen.... volgens mij mag je dan niet meer mee doen.Was dan ook nog niet gaan samenwonen!
barba, ikk vrees dat dat argument niet gaat werken... hij gaat die stoel dan met ziojn leven verdedigen, komt dan wss een hekwerk omheen zodat dochter er niet bij kan
Combineren.

De mijne houd van modern,en ik van kitch

We hebben moderne meubelen,en daarbij kroonluchters,barok behang,oude schouw.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik zie ineens zo'n muur voor me die omdraait. Daar plak je die stoelen tegenaan en zodra hij weg is druk op de knop en weg zijn ze, en staan er 2 hippe fauteuiltjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 20:46:

[...]

plaatje?

(en geen riet, vind ik vreselijk).

Mijn huiskamer?

Met riet heb ik het over accescoires, ik heb hier een rieten lampjes, mandjes enne....dat was het.

Verder 2 donker leren stoeltjes, veel wit en lichtblauw, oud lichteiken kasten.

Ik zal eens googlen.
Maar zo'n grijze bank kleurt toch niet met bruine stoelen?
quote:diaantje1971 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:49:

Combineren.

De mijne houd van modern,en ik van kitch

We hebben moderne meubelen,en daarbij kroonluchters,barok behang,oude schouw.Ik wil het ook wel combineren, maar de vraag is hoe ik dat zo doe dat het niet een bij elkaar geraapt zooitje lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven