Wat combineert met deze stoelen?

22-08-2010 20:32 120 berichten
Nu we wss een ander huis gaan krijgen/kopen, zitten we al een beetje over de inrichting na te denken.

Man wil graag dit soort stoeltjes hebben

Ik hou meer van wat moderners, zoals bijv dit

Wie heeft tips hoe we dit leuk kunnen combineren?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het bruine stoeltje wel erg mooi.

mischien een bank in caramel/cremekleur erbij?

laat die man zn stoeltje toch houden....

anders wil ik um wel adopteren...eehh dat stoeltje bedoel ik hoor!!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oh en die stoeltjes mogen dus niet in een echt andere kleur, moet bruin schaapsleer zijn van man....

Vloer zouden we ook nog moeten kiezen (nieuwbouw), twijfelen nog tussen natuurstenen vloertegels

of een houten vloer.
Enne, man heeft nog niet zo'n stoel hoor, hij moet nog gekocht worden , maar hij begint al te kwijlen als hij een ziet.

En ik wil hem dat best gunnen, maar wel zo dat ik ook blij van onze woonkamer wordt.
Pff had dus in 3d een woonkamer voor je gemaakt

Kleuren Bruin,grijs en taupe,

Maar kan het dus niet doorsturen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vind de vloer op het plaatje prachtig! Zeker met die grijze bank! Maar die bruine stoeltjes passen er voor geen meter bij. Dan zou ik gaan voor een mooie houten vloer. Past goed bij het stoeltje en kan ook prima bij zo'n soort bank.
Oh, da's wel lief van je diaantje.
Ik zou die stenen vloer te donker vinden in combi met die leren stoelen. Dan liever wat lichter hout.
Gerookt (vergrijsd) eiken kan erg mooi bij beiden.
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:14:

Oh en die stoeltjes mogen dus niet in een echt andere kleur, moet bruin schaapsleer zijn van man....

Haha, laat hem eens niet zo moeilijk doen! Maar er zijn ook donkere schapenleren fauteuils zag ik.
Een heel donker bruin leer kan ook heel mooi combineren met een wat strakkere Wenge tafel.
Zou een leren ecru bank wel een optie zijn? Dat is volgens mij nog wel schoon te maken.
Maar ben bang dat je nooit aan de stoelen zult wennen.

Wat je niet mooi vind, ga je straks ook niet mooi vinden.

Mijn ex had een afschuwelijke kast geerft van zn opa,wat heb ik die kast gehaat,zo n ouderwets geval met uitgesneden lelijke poppetjes.

De kast was niet de reden van de scheiding, maar was blij dat ik ook daarvan verlost was.
Ik vind leren banken lelijk..... en wit/ecru zo ongeveer het ergste wat ik me kan voorstellen... dan eerder een bank met een losse hoes die we kunnen wassen.
Ik vind dit dus werkelijk prachtig:

Wel is dit een stijl die, als je het erg halfbakken doet, volledig kan mislukken en dan juist er truttig wordt. Maar zo als deze afbeelding: prachtig.

Wat heel goed kan is om modern met klassiek te combineren. Dat stoeltje uit de openingspost, kan pima bij die grote antraciete (zwarte?) strakke bank, Je moet alleen weten hoe je het moet combineren.
quote:diaantje1971 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:22:

Maar ben bang dat je nooit aan de stoelen zult wennen.

Wat je niet mooi vind, ga je straks ook niet mooi vinden.

Mijn ex had een afschuwelijke kast geerft van zn opa,wat heb ik die kast gehaat,zo n ouderwets geval met uitgesneden lelijke poppetjes.

De kast was niet de reden van de scheiding, maar was blij dat ik ook daarvan verlost was.

Rest mij dan alleen nog een scheiding als laatste redmiddel?

Ik zou best aan die stoeltjes kunnen wennen, mits ze maar in een verder leuk modern interieur staan
quote:TheEmpress schreef op 22 augustus 2010 @ 21:24:

Ik vind dit dus werkelijk prachtig:

[afbeelding]

Wel is dit een stijl die, als je het erg halfbakken doet, volledig kan mislukken en dan juist er truttig wordt. Maar zo als deze afbeelding: prachtig.

Wat heel goed kan is om modern met klassiek te combineren. Dat stoeltje uit de openingspost, kan pima bij die grote antraciete (zwarte?) strakke bank, Je moet alleen weten hoe je het moet combineren.Ja, dat vind ik moeillijk.... en ik vind er ook niet echt voorbeelden van.
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:25:

[...]

Rest mij dan alleen nog een scheiding als laatste redmiddel?

Ik zou best aan die stoeltjes kunnen wennen, mits ze maar in een verder leuk modern interieur staan Of een kamertje maken voor je man, een herenkamer,de stoelen erin, en daar kan hij genieten van zn welverdiende rust!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 22 augustus 2010 @ 21:28:

Zoiets zou voor mij ook ter inspiratie op zo'n moodboard komen.

[afbeelding]

Imo zeer geslaagde combi van klassiek en modern, met paars als steunkleur en de wat ronder lopende stoelpoten en wat fijnere lampen als verbindende elementen. Ook die koeienhuiden bij deze mix vind ik prachtig, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij daarvan gaat kokhalzen. Heel erg mooi, ik hou dr wel van
Oh, van een koeiehuid hou ik wel hoor (zou man dan weer eerder van gaan kokhalzen ).
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:31:

Oh, van een koeiehuid hou ik wel hoor (zou man dan weer eerder van gaan kokhalzen ).Groot huis kopen, 2 woonkamers gaan maken
quote:diaantje1971 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:32:

[...]

Groot huis kopen, 2 woonkamers gaan maken Vind ik dan ook weer zo ongezellig als we allebei in onze eigen woonkamer gaan zitten.
Hai Gw, .

Wat fijn dat jullie een huis krijgen..
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:35:

[...]

Vind ik dan ook weer zo ongezellig als we allebei in onze eigen woonkamer gaan zitten.Hahaha ja,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven