Nu nog een man....
zondag 22 augustus 2010 om 21:47
quote:Pompiedoe schreef op 22 augustus 2010 @ 21:45:
Huh Rus??? Wie heb jij gister op de valreep nog ontmoet?
hahahaha, niemand hoor, ging wel met een nat kruis van het lachen naar huis
Maar ik had op het Grenzeloos verliefd topic gezegd dat ik ook wel mee wil doen aan dat programma en dat ik straks in Egypte een leuke schot of Aussie wil schaken
Maar daar schijnen alleen Russen te zitten...
Dus ik heb geleerd....een Rus met veel zwart geld!
Huh Rus??? Wie heb jij gister op de valreep nog ontmoet?
hahahaha, niemand hoor, ging wel met een nat kruis van het lachen naar huis
Maar ik had op het Grenzeloos verliefd topic gezegd dat ik ook wel mee wil doen aan dat programma en dat ik straks in Egypte een leuke schot of Aussie wil schaken
Maar daar schijnen alleen Russen te zitten...
Dus ik heb geleerd....een Rus met veel zwart geld!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 augustus 2010 om 21:49
zondag 22 augustus 2010 om 21:54
zondag 22 augustus 2010 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 21:54:
[...]
Huh????
En bedankt!
*gaat eens even wat mensen ontvrienden en uit telefoon boek halen*
Nouja allebei blond, kunnen arrogant kijken, jij wiegt ook met je heupen als je gympen aan hebt en niet alleen met je hakken aan. En allebei het beetje verwonderd kijken naar dat zooitje mannen waarmee je de oorlog moet winnen, helaas....
Vinnut prima onderbouwd!
[...]
Huh????
En bedankt!
*gaat eens even wat mensen ontvrienden en uit telefoon boek halen*
Nouja allebei blond, kunnen arrogant kijken, jij wiegt ook met je heupen als je gympen aan hebt en niet alleen met je hakken aan. En allebei het beetje verwonderd kijken naar dat zooitje mannen waarmee je de oorlog moet winnen, helaas....
Vinnut prima onderbouwd!
zondag 22 augustus 2010 om 21:59
quote:Pompiedoe schreef op 22 augustus 2010 @ 21:56:
[...]
Vinnut prima onderbouwd!
Nou jáááááááááá zeg!!!
Ik schud helegaar niet met mijn heupen op gympies...
En het is niet zo verwonderlijk dat ik verwonderd naar de mannen met wie ik date kijk,...ze ontpoppen zich namelijk allemaal tot instant homo!
*vind het dus een beroerde onderbouwing*
[...]
Vinnut prima onderbouwd!
Nou jáááááááááá zeg!!!
Ik schud helegaar niet met mijn heupen op gympies...
En het is niet zo verwonderlijk dat ik verwonderd naar de mannen met wie ik date kijk,...ze ontpoppen zich namelijk allemaal tot instant homo!
*vind het dus een beroerde onderbouwing*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 augustus 2010 om 22:02
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:
Wat is dat toch met daten en salsa dansen...dat DOE je toch niet op date 1 of 2?
Nou, dat kun je nog beter doen als 1e date dan naar de sauna!
(Dat wilde mijn laatste date met mij...... ik ben nog nooit naar de sauna geweest dus dat heb ik beleefd afgeslagen. Toen zijn we dus gaan salsadansen )
Wat is dat toch met daten en salsa dansen...dat DOE je toch niet op date 1 of 2?
Nou, dat kun je nog beter doen als 1e date dan naar de sauna!
(Dat wilde mijn laatste date met mij...... ik ben nog nooit naar de sauna geweest dus dat heb ik beleefd afgeslagen. Toen zijn we dus gaan salsadansen )