Wat combineert met deze stoelen?

22-08-2010 20:32 120 berichten
Nu we wss een ander huis gaan krijgen/kopen, zitten we al een beetje over de inrichting na te denken.

Man wil graag dit soort stoeltjes hebben

Ik hou meer van wat moderners, zoals bijv dit

Wie heeft tips hoe we dit leuk kunnen combineren?
We hebben wel een studeer/logeerkamer, dus moet het er anders mss nog maar eens met man over hebben.... (maar kan natuurlijk niet zijn dat hij straks de hele tijd op de studeerkamer gaat zitten).
Alle reacties Link kopieren
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 22:03:

rebbel, dat vind ik wel mooi, moet alleen nog even denken hoe je dat naar een woonkamer kunt omzetten.

Word moeilijk denk ik om een plaatje te vinden van zo'n strakke bank gecombineerd met precies zulke stoeltjes. Maar qua kleuren kan het denk ik wel goed. Heb daarvan wel twee voorbeelden gevonden. Ik zou dan trouwens wel voor een houten vloer gaan. Een stenenvloer combineert echt niet met die stoeltjes, is mijn mening.

Mooie foto's Rebbel maar die stoelen van GW's man zouden hier niet bij staan vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind die stijl wel heel mooi rebbel, ga ik man nog eens laten zien.
Ik vind de 2e foto wel erg saai en voorspelbaar hoor, zo heeft 90% van de mensen tussen de 25 en 35 de kamer.
De bank die in de post van Revel staat heb ik in het zandkleur, gecombineerd met het stoeltje dat de man van Germnwings zo graag wil. Ik heb er nog een grote poef bij, die ik steeds bekleed in een andere kleur. Hij is op dit moment zwart met zandkleur gestreept (dunne streepjes). Dit alles gecombineerd met een zwarte vitrinekast, een zwarte tafel (eettafel) en een antieke dekenkist. Niet heel modern, maar ook niet klassiek met allerhande boogjes en rondingen. Ik houd nogal van vierkant. Had het liefst ook een vierkante stoel gehad, maar dat ging niet passen qua ruimte.
Grappig, wij hebben zowel zo'n stoel als zo'n soort bank uit de OP in ons huis staan. De stoel is meteen het meest oubollige, de bank het meest moderne stuk van onze inrichting. Het staat hier goed maar ik zou niet kunnen uitleggen hoe we het gecombineerd hebben. Ik denk dat het huis zelf (oud) zo mooi is dat het niet uitmaakt wat je erin zet, het ziet er toch wel mooi uit
Bij nader inzien, het is de oude houten vloer die de boel verbindt. die past zowel bij de moderne bank als bij de stoel.
http://www.vtwonen.nl/moodboard/
En even up voor iemand die nog leuke tips of inspiratie heeft
Houd het eclectisch - dan kan (bijna) alles.
quote:Lizzl schreef op 23 augustus 2010 @ 19:57:

Houd het eclectisch - dan kan (bijna) alles.Wat is dat?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Eclectisch is juist heel moeilijk, dat ligt zo uit balans. En ook daar hoort een rode draad in. Als je inrichten en stijlen combineren lastig vindt, zou ik me daar niet aan wagen.

Vind dit ook wel mooi en heb het idee dat die stoeltjes (iets donkerder dan) er wel bij zouden passen.
quote:germanwings schreef op 23 augustus 2010 @ 22:16:

[afbeelding]

Vind dit ook wel mooi en heb het idee dat die stoeltjes (iets donkerder dan) er wel bij zouden passen.ja! En dan grijstinten erbij, erg mooie combi. Kan zelfs nog wel met de kleur van de stoeltjes in de OP. Maar wat ga je dan doen met de strakke donkere bank die je al hebt? Zonde!
Inderdaad Germanwings, zo'n kleurencombi had ik ook vermeld in 1 van mijn eerdere posts hier. (zoiets heb ik ook)
quote:a_nick_is_born schreef op 23 augustus 2010 @ 22:53:

[...]

ja! En dan grijstinten erbij, erg mooie combi. Kan zelfs nog wel met de kleur van de stoeltjes in de OP. Maar wat ga je dan doen met de strakke donkere bank die je al hebt? Zonde!Daar is al zoveel babykots over heen gegaan dat een nwe mss niet eens zo'n grote luxe is.
Mooi plaatje wat je hier plakte, GW! Lijkt me mooi, ook met die niet-eens-zo-onoverkomelijke stoeltjes van je lief. En houd het eclectisch, dan komt het vast goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven