3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 23:50
zondag 22 augustus 2010 om 23:53
heb idd tijdje meegelezen en uiteindelijk besloten om me ook maar in het strijdgewoel te gooien. was jaren geleden al aktief op het viva forum, maar op gegeven moment gestopt. dat is nu 3 jaar geleden.maar je ziet het.....het forumleven blijft lonken. tegen wie moet ik anders aanmiepen??
tot zover bedankt voor het welkom.
tot zover bedankt voor het welkom.
maandag 23 augustus 2010 om 00:08
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 21:30:
welterustn...................ben er weg van tot laterzzzzzzzz en wie weet tot nooitPeet ik zag je bericht op het mod. topic. Blijf toch gewoon lekker schrijven. We hebben hier met zijn allen zoveel meegemaakt dat een meningsverschil toch wel gewoon kan?
welterustn...................ben er weg van tot laterzzzzzzzz en wie weet tot nooitPeet ik zag je bericht op het mod. topic. Blijf toch gewoon lekker schrijven. We hebben hier met zijn allen zoveel meegemaakt dat een meningsverschil toch wel gewoon kan?