clips voor voedingsbeha
zondag 22 augustus 2010 om 13:05
maandag 23 augustus 2010 om 15:29
idd, voedingsbeha's in grotere maten zijn ten eerste erg moeilijk te verkrijgen en ten tweede zijn ze er alleen in het type 'hallo-hier-komt-oma' of gewoon zonder beugel en dat vind ik zo onwijs irritant!
Ik wil dus wat beha's die ik tijdens de zwangerschap aanhad ombouwen tot voedingsbeha's zodat ik tenminste nog een beetje iets leuks aan kan.
Ik wil dus wat beha's die ik tijdens de zwangerschap aanhad ombouwen tot voedingsbeha's zodat ik tenminste nog een beetje iets leuks aan kan.
maandag 23 augustus 2010 om 15:51
Die mammae's ken ik. Vallen alleen klein uit, ik kreeg mijn dames er echt met geen mogelijkheid ingepropt.
Ik heb daar trouwens ook veel verschillende verhalen over gehoord. Dat de clips niet op een handige plek zitten, dat de cup niet goed opengaat, waardoor deze in de weg blijft zitten etc.
Maar ze zijn wel errug mooi!!
De Anita's hier doen het goed hoor, ik heb ze bij oudste zoon 10 maanden gedragen en draag ze nu alweer bijna 3 maanden. Nu beginnen ze wel te verslijten, maar ja, met de frequentie waarmee die dingen worden gewassen en gedragen is dta niet zo gek.
Ik heb daar trouwens ook veel verschillende verhalen over gehoord. Dat de clips niet op een handige plek zitten, dat de cup niet goed opengaat, waardoor deze in de weg blijft zitten etc.
Maar ze zijn wel errug mooi!!
De Anita's hier doen het goed hoor, ik heb ze bij oudste zoon 10 maanden gedragen en draag ze nu alweer bijna 3 maanden. Nu beginnen ze wel te verslijten, maar ja, met de frequentie waarmee die dingen worden gewassen en gedragen is dta niet zo gek.
maandag 23 augustus 2010 om 15:52
Dit is een idee: jarretel clipjes gebruiken, en dan ondersteboven natuurlijk. Te koop bij o.a. http://jarretel.net/webshop.htm
maandag 23 augustus 2010 om 15:52