clips voor voedingsbeha

22-08-2010 13:05 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

wie heeft er een idee waar ik clips voor voedingsbeha's kan kopen/bestellen? Ik heb tot nu toe alleen 1 link kunnen vinden waar ze witte clips verkopen, maar de beha's die ik wil vermaken zijn zwart en de bandjs zijn vrij breed.

Wie kan mij helpen?
Wat voor clips zoek je dan precies?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
grote haken-en-ogen? Bikinisluiting?
Die clips/haakjes (aan voorkant BH) die tussen de stof die over je borsten zit en het beha-bandje zitten. Hiermee maak je de behalve open zodat je je kindje makkelijk kunt voeden.
verplaatst naar kinderen!
Is het niet eenvoudiger om gewoon een voedingsbh te kopen, in plaats van een reguliere bh te vermaken?
Panda, voedingsbh's in grotere maten zijn vaak lastig te krijgen. Misschien dat TO daarom het zelf wil vermaken
Oh natuurlijk, even niet bij nagedacht...
idd, voedingsbeha's in grotere maten zijn ten eerste erg moeilijk te verkrijgen en ten tweede zijn ze er alleen in het type 'hallo-hier-komt-oma' of gewoon zonder beugel en dat vind ik zo onwijs irritant!

Ik wil dus wat beha's die ik tijdens de zwangerschap aanhad ombouwen tot voedingsbeha's zodat ik tenminste nog een beetje iets leuks aan kan.
er zijn trouwens nieuwe soorten in de winkel:

de mammae. Wel duur, maar niet lelijk.

Ik was net klaar met voeden toen deze te koop was.

Misschien even op googelen
mooi die mammae, alleen 74 euro?
ja belachelijk hé,. maar aan de andere kant, ik had 2 anita's die 50 euro per stuk koste, en die waren binnen no time kapot. Dus als ik dan voor 25 euro meer wel een goede heb, dan heb ik dat er op zich wel voor over
ja nu heb ik zelf geen grote maat, dus ik kan aardig slagen voor voedingsbeha's, maar deze vind ik ook wel mooi discreet.

Toch maar eens kijken hier in de positiewinkel. zag dat ze hem daar ook verkopen.
Zou je niet gewone haakjes kunnen gebruiken? Die ijzeren die je ook gebruikt aan de achterkant van je BH bedoel ik. En dan een stuk of drie naast elkaar zetten, dat zou toch ook moeten werken?
ik begreep van de website dat ook deze bh weer tot maat f gaat. niet groot genoeg voor mij, ik zal wel voor altijd in de anita rondlopen.
Die mammae's ken ik. Vallen alleen klein uit, ik kreeg mijn dames er echt met geen mogelijkheid ingepropt.

Ik heb daar trouwens ook veel verschillende verhalen over gehoord. Dat de clips niet op een handige plek zitten, dat de cup niet goed opengaat, waardoor deze in de weg blijft zitten etc.

Maar ze zijn wel errug mooi!!

De Anita's hier doen het goed hoor, ik heb ze bij oudste zoon 10 maanden gedragen en draag ze nu alweer bijna 3 maanden. Nu beginnen ze wel te verslijten, maar ja, met de frequentie waarmee die dingen worden gewassen en gedragen is dta niet zo gek.
Dit is een idee: jarretel clipjes gebruiken, en dan ondersteboven natuurlijk. Te koop bij o.a. http://jarretel.net/webshop.htm
Er is trouwens wel een goede reden dat voedingsbeha's over het algemeen geen beugels hebben. Je borsten zijn daar in zwangerschap en tijdens borstvoeding te gevoelig voor met het oog op borstonstekingen en andere verstoppingsproblematiek door afknelling en onnatuurlijke liftende houding.
oh ja, de voedingsopening zou ook erg klein zijn, zodat kindjes vaak moeite hebben met aanhappen bij de mammae.
Tia Dalma, dat van dat afknellen etc. is achterhaald. Zolang je een goed passende beha gebruikt zijn beugels echt geen probleem.
Guinevieve, dat zou evt. ook een oplossing kunnen zijn ja. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven