3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 19:14
maandag 23 augustus 2010 om 19:17
maandag 23 augustus 2010 om 19:20
poppedotje.......grijns, je geeft zelf het antwoord al. een pyamaloos mens is niets meer dan dat. dus ook morgen zul je herrijzen in volle glorie! misschien doen ze ut wel voor minder dan....dat is toch wel wat exhibitionisme waard 
wat ik onder leden heb is hernia. maar het schijnt maar niet op te schieten. het schijnt toch ergens met spanningen te maken te hebben dat het nog langer duurt. mijn ma is net overleden, paar maanden terug een miskraam en noem maar op. dat werkt niet goed op de zenuwen zeg maar
. dus nu moet de boel even los en op de rit. dat komt wel goed hoor.
en over tv...ik kijk weinig , maar kan niet wachten op het laatste seizoen van lost op dvd! en het duurt nog zo lang!
trouwens, houden jullie van lezen? om maar even vraag tussendoor te stellen
wat ik onder leden heb is hernia. maar het schijnt maar niet op te schieten. het schijnt toch ergens met spanningen te maken te hebben dat het nog langer duurt. mijn ma is net overleden, paar maanden terug een miskraam en noem maar op. dat werkt niet goed op de zenuwen zeg maar
en over tv...ik kijk weinig , maar kan niet wachten op het laatste seizoen van lost op dvd! en het duurt nog zo lang!
trouwens, houden jullie van lezen? om maar even vraag tussendoor te stellen