sapcentrifuge - Philips of Solis?

22-08-2010 20:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een sapcentrifuge. Ik wil hier voornamelijk groentensappen mee maken (komkommer, wortelen, bieten etc.) en natuurlijk ook appelsap met kiwi's.

Ik zoek dus een betaalbaar apparaat waar ik ongesneden fruit en groenten in kan doen. Heeft iemand thuis zo'n ding staat? tevreden?

Ik wil goed beslagen ten ijs komen bij de verkoper in de winkel en alvast een beetje weten wat ik wel of niet zoek. Bij kieskeurig.nl kwamen iig bovenstaande merken goed uit de bus.

Hoor het graag!

dank!
Ik heb de Philips en ben er zeer tevreden over. Het was een dure aanschaf maar echt de moeite waard. Ik gooi er alles in en vooral groente en fruit samen. Ook de kinderen vinden het heerlijk en krijgen op deze manier een extra dosis vitaminen binnen. Succes met je keuze.
Hoi Huppel,

bedankt voor je reactie! Welke groente doe je er allemaal in? Ik las ook ergens dat je er een dvd bijkrijgt met recepten; heb jij die ook gehad en had je er iets aan?

bedankt weer!
Ik heb een opzetstuk/aanvulling op de Magimix 3100 die ik al had.
Magimix Le Duo. Ook te gebruiken als citruspers. Tien jaar garantie en heel krachtig.

Maargoed, dat vroeg je niet. Zou zelf voor Philips gaan. In een ver verleden heb ik deze ooit verkocht. Klanten waren positief en kwamen vrijwel nooit terug met defecten. Solis ken ik niet.
dank voor de reacties. Magimix is nogal een groot ding, vandaar dat ik aan Solis en Philips dacht.
Ik heb de Solis. Zo'n metalen ding.

Het apparaat was erg duur (300 euro?), maar elke cent waard.

Ik maak veel appelsap, heerlijk en snel te maken aangezien je de hele appel erin kunt gooien.
Ik heb een bestron: nog nooit gebruikt!

Vlgs mij is het deze: http://www.kieskeurig.nl/ ... 196/specificaties/149337/

Woon je in de buurt van Breda?
Ik heb de Solis Pro, ben er zeer tevreden over, was wel prijzig.
Hoi Choca,

hihi, bedankt maar ik woont niet in Breda. Waarom trouwens nooit gebruikt???

@Morena, is die 300,-?
Mimi, het was een kerstpakket en mijn aanrecht staat al vol... Het leek me wel handig toen (keuzekerstpakket en de rest had ik allemaal al) maar staat nog met pakpapier en al in de schuur...

Misschien kan ik t eens op mp of het ruiltopic zetten. Of als iemand hier interesse heeft?!
Ik heb de Philips HR1861 en deze bevalt me prima. Ik vind het ook wel een mooi ontwerp en dat vind ik ook wel belangrijk. Ik gooi er ook hele appels in (als ze niet te groot zijn). Mijn favoriete drankje is: appel-stukje rode biet-stukje citroen-stukje gember, echt heerlijk!

Die DVD van Juice Master pro heb ik er ook bijgekregen en is wel leuk om te zien, maar ik heb er nog niet veel recepten van gemaakt.
Ik heb ook de Philips, en het is een superding, winterwortels, appels, alles kun je er gewoon ingooien.

Wel heb ik het gevoel dat zijn centrifugevermogen wat afneemt met de jaren, want eerst was de prut bijna droog en warm (net als in de tellsellreclames) en nu iets vochtiger.
Mijn ex-vriend had die philips en het is een fantastisch ding. Volgens mij is de Solis nog beter (en ook mooier), maarja, daar betaal je dan wel weer 200 euro meer voor.

Volgens mij kun je gerust voor de Philips gaan!

Tip: er staan er altijd wel een paar op marktplaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven