sapcentrifuge - Philips of Solis?
zondag 22 augustus 2010 om 20:55
Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een sapcentrifuge. Ik wil hier voornamelijk groentensappen mee maken (komkommer, wortelen, bieten etc.) en natuurlijk ook appelsap met kiwi's.
Ik zoek dus een betaalbaar apparaat waar ik ongesneden fruit en groenten in kan doen. Heeft iemand thuis zo'n ding staat? tevreden?
Ik wil goed beslagen ten ijs komen bij de verkoper in de winkel en alvast een beetje weten wat ik wel of niet zoek. Bij kieskeurig.nl kwamen iig bovenstaande merken goed uit de bus.
Hoor het graag!
dank!
ik ben op zoek naar een sapcentrifuge. Ik wil hier voornamelijk groentensappen mee maken (komkommer, wortelen, bieten etc.) en natuurlijk ook appelsap met kiwi's.
Ik zoek dus een betaalbaar apparaat waar ik ongesneden fruit en groenten in kan doen. Heeft iemand thuis zo'n ding staat? tevreden?
Ik wil goed beslagen ten ijs komen bij de verkoper in de winkel en alvast een beetje weten wat ik wel of niet zoek. Bij kieskeurig.nl kwamen iig bovenstaande merken goed uit de bus.
Hoor het graag!
dank!
zondag 22 augustus 2010 om 21:02
zondag 22 augustus 2010 om 22:15
maandag 23 augustus 2010 om 19:00
Ik heb een bestron: nog nooit gebruikt!
Vlgs mij is het deze: http://www.kieskeurig.nl/ ... 196/specificaties/149337/
Woon je in de buurt van Breda?
Vlgs mij is het deze: http://www.kieskeurig.nl/ ... 196/specificaties/149337/
Woon je in de buurt van Breda?
maandag 23 augustus 2010 om 21:36
maandag 23 augustus 2010 om 22:29
Ik heb de Philips HR1861 en deze bevalt me prima. Ik vind het ook wel een mooi ontwerp en dat vind ik ook wel belangrijk. Ik gooi er ook hele appels in (als ze niet te groot zijn). Mijn favoriete drankje is: appel-stukje rode biet-stukje citroen-stukje gember, echt heerlijk!
Die DVD van Juice Master pro heb ik er ook bijgekregen en is wel leuk om te zien, maar ik heb er nog niet veel recepten van gemaakt.
Die DVD van Juice Master pro heb ik er ook bijgekregen en is wel leuk om te zien, maar ik heb er nog niet veel recepten van gemaakt.
woensdag 1 september 2010 om 09:59
vrijdag 3 september 2010 om 22:58